Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ostin eilen 3kk kortin Töölö Gymille ja samalla alkoi HST sykli.
Miksiköhän oon käynnyt viimeiset 2,5v jossain helvetin Malmi Gymillä? Töölö Gym on ihan laittoman hyvä, eikä paluuta enää ole.
:rock:

Hymyilyttää kun taitaa olkapää kuntoutua viimeinkin,reilusti vuosi tullu tuskailtua niin kylläpä oli makeeta kokeilla pystupunnerrusta...ei vihlo!!!!! :kippis1:

Pulla sanoi:
Aah, kylläpäs tuli hyvä mieli kun avasin tänään Iltalehden ja heti etusivulla oli uutinen, jota olen odottanut jo pitkään. Hähähähä!
ASIAA!!:thumbs:

~Voimariini ~ sanoi:
Ilves puolivälieriin ja Jokerit kesälomalle! Tarvitseeko enempää sanoa? :haart:

Tossa ei kylläkään ole mitään hurraamista!!prkl :curs:

:itku:

Parani sarjaennätys penkissä kahdella toistolla vaikka oli ojentatreenin jäljiltä kädet kipeinä, muutenkin voimat on kehittyny nopeasti :) .

Saikkulaista piristi tänään kummasti kun verikokeessa söpö hoitsukkapimu totesi että treenatuista käsistä on aina niin helppo löytää suonet :rolleyes:.

Ja lisäksi tuli tuossa maksettua vippi-maksukin :thumbs:.

Ronn Moss sanoi:
Ostin eilen 3kk kortin Töölö Gymille ja samalla alkoi HST sykli.
Miksiköhän oon käynnyt viimeiset 2,5v jossain helvetin Malmi Gymillä? Töölö Gym on ihan laittoman hyvä, eikä paluuta enää ole.
:rock:

:joulu2:

Kävin autopesulassa pesemässä autoni ja kyllä taas helmiäskultaoranssi maalipinta kiiltä, kun talven kurat on pesty pois. Kävin heittämässä kevään ensimmäiset kurvit kattoluukku auki. Kyllä tätä on odotettu. :haart:

-Kirjoitukset tuntuis menevän ihan kivasti lukemattomuudesta huolimatta, mm. äidinkielestä kirjoitin koko lukiourani parhaan tekstin.
-Lukuloma on lepposaa ja nyt kun kaikki muu luettava on alta pois, niin voin keskittyä maantietoon. Lempiaine ja ainoa minkä lukemisesta tulee edes jotain.
-Innostuin vuosien tauon jälkeen uudestaan laskettelusta ja parin viikon päästä tykitelläänkin ylläksen rinteitä hyvällä porukalla viikko. :rock:
-Salitulokset nousee kovempaa vauhtia kuin koskaan ja treenaaminen on oikein perkeleen mukavaa. Kohta alkaa vielä dieetti ja HST, joten haastetta riittää!
-Kesätyöpaikka on jo valmiina ja se alkaa vajaan kuukauden päästä. Palkkaa jos pomo vielä vähän nostaisi, niin olis kova juttu! Taidampa soittaa sille tänään...
-Työpaikan sponssaama laivaristeily reilun viikon päästä!
-Kelit on mahtavat ja alkaa olla kevättä rinnoissa. :kuola:

Jouluna meni 2x6x100kg kyykyssä epäpuhtaasti. Tänään 5x5x100kg puhtaasti pohjaan asti, 40cm haara-asennossa! :) :) :)

Oi iloa, motivaatio katossa ja lisää painoa kehiin!

Aivan uskomaton iltapäivä:

Ensin pääsen kirjottamaan "mikä tänään vituttaa"-threadiin että pistin takkini, jonka taskussa oli kännykkä, pesukoneeseen. Ensin olin tietenkin ihan raivoissani, mutta nyt asia vaan naurattaa. Vaan minä pystyn tekemään jotakin tuollasta:D! Iltapäivällä lähdin keskustaan kännykkäliikkeeseen, kerroin kurjan kohtaloni ja naureskelin itsekin myyjän kanssa tilanteelle. Kenties juuri tämän höpöttelyn ansiosta myyjä antaakin käytetyn kännykkään huiman 15e:n alennuksen!Tiskillä siis hintalapussa luki 35e, ja sain kännykän 20e:lla..Hmmp, ei paha hinta joten saa nyt vaa toivoa että toimii ainakin jonkun aikaa:D..

b) Käväisin uudessa lisäravinneliikkeessä ja rupattelemalla myyjän kanssa ennen varsinaista osoitusta kiinnostuksesta ostaa mitään tuotetta sain alennusta 7e hintalapun osoittamasta hinnasta.

Päivän opetus: Rupattele myyjille aina kun mahdollista!

Back
Ylös Bottom