Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
jarre55 sanoi:
Jokerit tippu pleijareista...:hyper:

jaksaa naurattaa päivien jälkeenkin!:D

Paha ihminen olet.
:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta vois mennä nukkumaan ja nähdä kauniita unia. Kyllä se oma sänky on ihana vehje. :)

edit: Kylmä pizza ei kyllä oo kovin nannaa.

Kimppatreenit!...Pääsee piskaamaan itseään ja toisia:D!

Yhtä#Hauista sanoi:
Meilläkin on huomenna! Ja toukokuussa piiskaan sinua prässissä h0h0:whip: ;)

Todellakin:whip: !Ei malttaisi kyllä millään odottaa siihen asti!:love:

Käsittämättömän hyvä olo. Immortalin veljekset näköjään lumimyräköivät ulkona, rahat on melkeen loppu (tosin tilipäivä on likellä), yksinään kököttelen tietokoneen edessä ja syön. Osaispa pukea tän fiiliksen sanoiksi. :)

Katzu.

Hahah,noita kesäkuntoon juttuja on sitten hauska lukea. :lol2: :lol2:

EDIT Just kävin mittauttamassa rasvaprosentin tutulla urheilulääkärillä. Painoa tullut ~5kg lisää syksystä, mutta rasvaprosentti 7%. Olin aika yllättynyt, mun pitäis olla bulkilla, arvelin prosentin olevan ~10-12. Dieettaus saa kyllä jäädä tältä keväältä, jonnekkin kympin tienoille jos nostaisi prosentin niin olis ihan jees kesäkunto...

ha

Aivan mahtava fiilis, olin pitkästä aikaa kisaamassa altaan puolella ja ajat oli kaikki enkan pintaan :rock: ollu 1½v reenaamatta uintia ja nyt on tullu pari viikkoa treenattua ja hyvin näemmä kulkee :hyper:

Eilen tuli valvottua myöhään ja arvelin, että jää viikon viimeiset treenit tekemättä tänään. Sain itseni kuitenkin sohvalta ylös ja pyöräilin salille sellaisessa lumimyräkässä ettei sille voinut kuin nauraa. Treeni meni erinomaisesti ja sitten taas lähdettin pyörällä kotiin. Paluumatkalla aurinko paistoikin iloisesti.

Kohta saa lohta ja riisiä! :hyper:

Viikonloppu kuppia ja tänään hyvät treenit :D

sumutin123 sanoi:
Ihmetyyppi tuli iskemään: "Olet niin hyvännäköinen, että voisin syödä paskaasi", joten minä tokaisin: "Ehkä joku toinen kerta."
:lol2:

Ylihuomenna etelään. Töitä ollut aivan julmetusti ja vihdoinkin pääsee viikoksi lepäämään. JES!

Kevät, auringonpaiste ja "lämpö" :)

...ja selkäkivutkin alkaa hellittää... eli koputetaan puuta *kop kop*, ettei vaan tule takapakkia...

kävin eilen heittämässä 5-6km juoksulenkin ja juoksentelu oli erittäin iisiä. Nyt on vaan pohkeet hieman arat, ei muuta. Niin ja edellisestä lenkistä aikaa yli vuosi :D
Voisikin ottaa taas tavaksi..

Muutenkin menee mukavasti. Uusi talo vihdoinkin kaikilta osin laitettu kuntoon ja avon masu paisuu paisumistaan.. Enään ca. 8vkoa H-hetkeen. Jännittää ja oon sangen onneissani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom