Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.
Pahuksen hieno.Mixu sanoi:sain kavereilta tuparilahjaksi uuden näppäimistön.hulluinta on se, että ei pahemmin hidastanut mun kirjoitusvauhtia :D

Kelpaisi mullekkin!Mixu sanoi:sain kavereilta tuparilahjaksi uuden näppäimistön.hulluinta on se, että ei pahemmin hidastanut mun kirjoitusvauhtia :D
Tuunattu näppis!Mixu sanoi:sain kavereilta tuparilahjaksi uuden näppäimistön.hulluinta on se, että ei pahemmin hidastanut mun kirjoitusvauhtia :D

.
. Venyttelytkin alkaa auttaa ja jalat notkistuu.
. Kaverille:haart: .jambo sanoi:Lapset on ihania. Joka päivä odotan duunin loppua että pääsen kotiin ipanoiden kanssa remuamaan. Onneksi en saanut duunia Tampereelta. Vaikka tämä lapset pieniä/vaimo hoitovapaalla aika on rahallisesti köyhää aikaa perheelle niin muuten aivan mahtavaa. Viikonloppuna ulkoiltiin yhdessä ja kaivettiin takapihalle ansoja, tietysti naamioitiin ne hyvin.
Treeni kulkee hyvin ja polvi kestää taas kyykkäämistä. Eilen tein maven ja kyykyn samassa treenissä ei alaselkä ole milläskään. Venyttelytkin alkaa auttaa ja jalat notkistuu.
Kaverin kautta sain tilattua urheiluvaatteita alle kauppojen sisäänostohinnan suoraan maahantuojalta, köyhä säästää. Kaverille:haart: .