Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahuksen hieno.Mixu sanoi:sain kavereilta tuparilahjaksi uuden näppäimistön. hulluinta on se, että ei pahemmin hidastanut mun kirjoitusvauhtia :D
Kelpaisi mullekkin!Mixu sanoi:sain kavereilta tuparilahjaksi uuden näppäimistön. hulluinta on se, että ei pahemmin hidastanut mun kirjoitusvauhtia :D
Tuunattu näppis!Mixu sanoi:sain kavereilta tuparilahjaksi uuden näppäimistön. hulluinta on se, että ei pahemmin hidastanut mun kirjoitusvauhtia :D
jambo sanoi:Lapset on ihania. Joka päivä odotan duunin loppua että pääsen kotiin ipanoiden kanssa remuamaan. Onneksi en saanut duunia Tampereelta. Vaikka tämä lapset pieniä/vaimo hoitovapaalla aika on rahallisesti köyhää aikaa perheelle niin muuten aivan mahtavaa. Viikonloppuna ulkoiltiin yhdessä ja kaivettiin takapihalle ansoja, tietysti naamioitiin ne hyvin .
Treeni kulkee hyvin ja polvi kestää taas kyykkäämistä. Eilen tein maven ja kyykyn samassa treenissä ei alaselkä ole milläskään . Venyttelytkin alkaa auttaa ja jalat notkistuu.
Kaverin kautta sain tilattua urheiluvaatteita alle kauppojen sisäänostohinnan suoraan maahantuojalta, köyhä säästää . Kaverille:haart: .