Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löysin vihdoinkin hinnaltaan ja ajankohdaltaan sopivan järkkäri kurssin.
Paino lähtenyt vaihteeks nousemaan hiljalleen ja kohta vois päästä siihen 90 koogeehen. Rasva% on kyl tajuton, mutta en viitti alottaa diettiä ennen kuin on toi maaginen raja rikottu :david: .
Eilen oli 4. treenipv Waterburyn Anti-Bodybuilding Hypertrophy -ohjelmassa ja on vatsat suht kipeet, kun tein 10x3 vatsarutistuksia lisäpainoilla :D .

Muutaman kohtalaisen paskamaisen kommelluksen jälkeen on kiva saada joitain asioita hoidettuakin. Sain kohtuu hyvään hintaan hyvät liput maailmanympärimatkalle. Tänään ois tarkoitus ehkä mennä kattomaan Himin ensiesiintymistä Australiassa.

sain kavereilta tuparilahjaksi uuden näppäimistön. :hyper: hulluinta on se, että ei pahemmin hidastanut mun kirjoitusvauhtia :D

Liitteet

• lahja2.jpg
    lahja2.jpg
    127,5 KB · Katsottu: 102
Mahtavaa, viime yö oli ensimmäinen yö sitten maanantain ettei tarvinnu herätä keskellä yötä ottaan lisää särkylääkettä. Lisäksi äsken pystyin myös ensimmäistä kertaa maanantain jälkeen puremaan hampaat yhteen ja syömään. Ei sitä käsitä kuinka vittumaista viisuri-kivut on ennen ku kokee ne. :hyper:

Mixu sanoi:
sain kavereilta tuparilahjaksi uuden näppäimistön. :hyper: hulluinta on se, että ei pahemmin hidastanut mun kirjoitusvauhtia :D
Pahuksen hieno.

Minäpä meenkin tänään kirjastoon, jee. :hyper:

Mixu sanoi:
Tuunattu näppis!:)

Olen ollut ihan helvetinmoisessa kusessa (HKKK:n) seminaarityöni kanssa. Ensinnäkin en meinannut millään keksiä hyvää aihetta, vaan pähkäilin asiaa yli kuukauden ja muutinkin aihettani varmaan 4 kertaa. Sitten valitsin aiheen, mutta en saanut millään otetta siitä, mistä näkökulmasta aihetta tutkisin, sillä alue on älyttömän laaja ja monimutkainen. Itse asiassa aiheeseen liittyy huomattavan paljon juttuja, joista en edes tiedä yhtään mitään :jahas:

Nyt sitten huomiseksi pitäisi olla 10 sivuinen literary review aiheesta, ja vielä tunti sitten sitten olin ihan paniikissa asian suhteen. Mutta noin 15 minuuttia sitten se tuli! Kuin salama kirkkaalta taivaalta. Keksin näkökulman, joka rajaa monimutkaisia asioita pois, mutta joka jättää vielä paljon tutkittavaa ja pohdittavaa. Viikkojen ahdistus ja tuska häipyi parissa minuutissa. Vaikka en tulekaan saamaan kymmentä sivua järkevää tekstiä huomiseksi, niin ainakin nyt mulla on kunnon tarkka aihe :hyper:

Hahaa! Wintoosa vittuilu viimeisen kerran. Nyt asensin LINUXIN (ekaa kertaa) ja se toimii kuin ihmisen mieli. Hitsi tätä ilon, helpotuksen ja onnen päivää.

Juhuuu... Blue1:n lento huomenna klo 9.25 Varsovaan. Iltapäivä puolalaisessa junassa ja alkuillasta perillä Sroda Slaskassa. Pariksi viikoksi saa unohtua nälkä, kylmyys, graduntekele, vitutus ja naisenpuute:love:

Taitaa tosin unohtua salilla käyntikin...

Lapset on ihania. Joka päivä odotan duunin loppua että pääsen kotiin ipanoiden kanssa remuamaan. Onneksi en saanut duunia Tampereelta. Vaikka tämä lapset pieniä/vaimo hoitovapaalla aika on rahallisesti köyhää aikaa perheelle niin muuten aivan mahtavaa. Viikonloppuna ulkoiltiin yhdessä ja kaivettiin takapihalle ansoja, tietysti naamioitiin ne hyvin :) .

Treeni kulkee hyvin ja polvi kestää taas kyykkäämistä. Eilen tein maven ja kyykyn samassa treenissä ei alaselkä ole milläskään :rock: . Venyttelytkin alkaa auttaa ja jalat notkistuu.

Kaverin kautta sain tilattua urheiluvaatteita alle kauppojen sisäänostohinnan suoraan maahantuojalta, köyhä säästää :rock: . Kaverille:haart: .

Sain eilen kesätöitä, ilmeisestikin koko kesäksi. Jes. Eikä ole edes kaukana omasta alasta, vaikka ekaa vuotta vasta luen yliopistolla.

jambo sanoi:
Lapset on ihania. Joka päivä odotan duunin loppua että pääsen kotiin ipanoiden kanssa remuamaan. Onneksi en saanut duunia Tampereelta. Vaikka tämä lapset pieniä/vaimo hoitovapaalla aika on rahallisesti köyhää aikaa perheelle niin muuten aivan mahtavaa. Viikonloppuna ulkoiltiin yhdessä ja kaivettiin takapihalle ansoja, tietysti naamioitiin ne hyvin :) .

Treeni kulkee hyvin ja polvi kestää taas kyykkäämistä. Eilen tein maven ja kyykyn samassa treenissä ei alaselkä ole milläskään :rock: . Venyttelytkin alkaa auttaa ja jalat notkistuu.

Kaverin kautta sain tilattua urheiluvaatteita alle kauppojen sisäänostohinnan suoraan maahantuojalta, köyhä säästää :rock: . Kaverille:haart: .

Minä olin jo valmiiksi hyvällä tuulella ja luettuani tuon yllä olevan tulin vielä paremmalle tuulelle:thumbs:

Haettiin viikonloppuna koira ja lapset kehui minua maailman parhaaksi äidiksi ja minulla oli tippa silmässä, kun seurasin lapsia koiran kanssa tutustellessa.

Kävin viikonloppuna pelaa taas sählyä ja tietenkin koiran kanssa lenkillä, lapset oli mukana polkupyörillä ja aurinko paistoi

Rahaa ei ole liikaa, mutta perhe on paras:haart:

Kerrassaan iloinen viikko!

Tänään ilahduttaa synttärit, perjantaina olevat valmistujaiseni sekä maanantaina alkava loistava uusi duuni. :)

Valmistujaiset varmistui eilen, joten ruokalistalle loihdittiin loistava ateria shampanjoineen päivineen. Tänään jatketaan samalla linjalla, mies vie minut mukavasti syömään. :haart:

Ilta jännittää.... :hyper: hyvällä tavalla.
Viikonloppuna tiedossa sekä pe että la kivoja ihmisiä.
Nyt näyttäis että tiedossa kivaa työtekemistä huhtikuulle.

Mie oon nyt melkoisen iloinen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom