Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään eli lauantaina on dieetin ensimmäinen mässypäivä ja ei millään jaksaisi odottaa, että olisi jo aamu, jotta pääsisi aloittelemaan herkuttelun.

Kaksi viikkoa sitten lantiosta tiukat toppahousut mahtuivat eilen moitteettomasti jalkaan ja eivätkä kiristäneet mistään. Jes.

Eilen aamuna huomasin, että tässähän rupeaa jo näyttämään ihan ihmiseltä, mutta se tunne menikin sitten jo ohi :D .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy ihan avautua, kun olen niiiiiiin hyvällä tuulella:hyper:

Kävin salilla eilisestä iltajuoksusta huolimatta, olo on tosi hyvä ja salilta tullessa aurinko paistoi ja radiosta tuli Tehosekoittimen Maailma on sun.

Tyttökaveri tuli viikonlopuksi Vaasasta ja nyt on sitten jo toinen ilta menossa.

Aamulla soitteli toinen kaveri ja puhelimessa käytiin tällainen keskustelu:

- No lähtikö sieltä baarista ketään mukaan?

-Emmää jaksanu

-Eihän se mitään jaksamista vaadi

-Kun niille pitää puhua (miehille siis..)

- Ei niille mitään tarvii puhua

-No, pitää niille sanoa, että lähetäänkö meille teetä juomaan?

-Ei sitä mitään tarvii puhua, otat vaan kädestä kiinni!

:hyper: Hemmetin hyvä olo

Mimmin pitämä fitnesspäivä oli tOdella onnistunut!! Upea fiilis ja itseluottamus vaparijuttuihin kasvoi satamäärin, kiitos Mimmi :love: olet ihqu!

Piti tossa äsken ihan ääneen nauraa, kun kattelin omaa kroppaa peilistä suihkun jälkeen;)

Vaikka oon vetäny viime päivinä viinaa, kaljaa, sipsejä ja karkkia varmaan monen sadan euron edestä, niin oon tiukemmassa kunnossa, kun koskaan.

En oo montaa yhtä hyvää kroppaa nähnyt. Olisin ihan hyvin kuntoni puolesta voinut vetää sen Derekin roolin siinä American History Xssä...

ace-oo- sanoi:
Minä tein äsken aika perhanan hyvän poronkäristyksen :kuola:

Uuuh... Pitäsköhän ottaa ensi viikon menyylle poronkäristys, pitkään aikaan ei ole tullut tehtyä.. Harva niin helppo ruoka on niin hyvää.. :kuola: :kuola: :kuola: (olen myös mahtava kokki.. :D)

Iloista, että pysytään aiheessa.. Salilla treeni kulki hyvin.. Taas kasvaa haba.. :D

Viikko pakkolepoa flunssan ja kuumeen takia, mutta huomenna taas raudan kimppuun! :) Äidinkielen kirjotuksetkaan ei tänään menny niin perseelleen kun luulin.. (Viimeisin äikän kurssi käyty vuoden 2003 syksyllä) :D

Melkeinpä kolmen kuukauden reenitauko (salilta) sai eilen päätöksen.
Reeni ei kulkenut hyvin, mutta ei haittaa, kyllä se tästä taas lähtee. :thumbs:

Nyt tuntuisi olevan motivaatio tapissa ja jääkaappi taas pitkästä aikaa täynnä Ehrmannia :D

1. Treenit meni loistavasti
2. Tuli vaihdettua kuulumisia exän kanssa, oli kivaa höpötellä niitä näitä. Varsinkin kun kummallakin on oma elämä jo hyvässä järjestyksessä ja kumpikin on onnellisia. Sitäpaitsi naisten kanssa höpöttely saa mut aina hyvälle tuulelle vaikka sitä juttelisi vain ihan vain pelkässä kaverimielessä. Lisäys, äijien kanssa on kiva äijäillä mutta tytsyjen kanssa on kiva vain höpötellä. Pitäs vielä päästä vaan hieman lisää ujoudesta eroon niin vikittelisin teitä ihan urakalla. Ja oppisin puhumaan vähän hitaammin. :P
3. Te naiset ootte vaan suurimmalta osalta niin ihania. :)
4. Pääsen laivalle parin viikon päästä.
5. Opinnäytetyö hyvällä mallilla.
6. tällä hetkellä ei ole mitään oikeaa syytä valittaa elämästä.

Kun kirjotukset hoidettu veks alta niin tyttöystävän<3 kanssa Stokikseen.
Viikkarin Gabriellalla edes takas LYX-hytissä + hotelliyö Scandikis Ruottis.

Ai et kun on mukavaa.

Olin hädissäni, että jostain pitäisi saada duunipaikka kirjoitusten jälkeen. Pistin eilen hakemuksen vetämään erääseen vartiointifirmaan ja tänään sieltä soitettiin ja sovittiin perjantaiksi työhaastattelu. Sopii mulle!

Dieetti puree ja kovaa:whip:

Gradu alkaa valmistua huimaa vauhtia (jo oli aikakin) ja näillä näkymillä paperit on ulkona toukokuussa. Ja sitten ei kun :kippis1: kesälle ja lomalle!!!

aelioe sanoi:
Olin hädissäni, että jostain pitäisi saada duunipaikka kirjoitusten jälkeen. Pistin eilen hakemuksen vetämään erääseen vartiointifirmaan ja tänään sieltä soitettiin ja sovittiin perjantaiksi työhaastattelu. Sopii mulle!

Mulla tarkotus kirjotusten jälkeen kurssille ja sit vartiaduunii kesäks. Broidi opiskelujen lomassa tekee tota duunii ja helposti kuulemma saa.

kortti lähtee kuivumaan vanhojen sakkojen takia ja siitä nous kohtuu kova ärsytys.. mutta asia meni heti mielestä pois ku tajusin että pääsen tänään altaaseen reenaamaan ekaa kertaa kolmeen viikkoon. aivan mahtava tunne :D

Tänään tuli postissa liput Bolt Throwerin keikalle!:D :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom