Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin eilen 3kk kortin Töölö Gymille ja samalla alkoi HST sykli.
Miksiköhän oon käynnyt viimeiset 2,5v jossain helvetin Malmi Gymillä? Töölö Gym on ihan laittoman hyvä, eikä paluuta enää ole.
:rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hymyilyttää kun taitaa olkapää kuntoutua viimeinkin,reilusti vuosi tullu tuskailtua niin kylläpä oli makeeta kokeilla pystupunnerrusta...ei vihlo!!!!! :kippis1:

Pulla sanoi:
Aah, kylläpäs tuli hyvä mieli kun avasin tänään Iltalehden ja heti etusivulla oli uutinen, jota olen odottanut jo pitkään. Hähähähä!
ASIAA!!:thumbs:

~Voimariini ~ sanoi:
Ilves puolivälieriin ja Jokerit kesälomalle! Tarvitseeko enempää sanoa? :haart:

Tossa ei kylläkään ole mitään hurraamista!!prkl :curs:

:itku:

Parani sarjaennätys penkissä kahdella toistolla vaikka oli ojentatreenin jäljiltä kädet kipeinä, muutenkin voimat on kehittyny nopeasti :) .

Saikkulaista piristi tänään kummasti kun verikokeessa söpö hoitsukkapimu totesi että treenatuista käsistä on aina niin helppo löytää suonet :rolleyes:.

Ja lisäksi tuli tuossa maksettua vippi-maksukin :thumbs:.

Ronn Moss sanoi:
Ostin eilen 3kk kortin Töölö Gymille ja samalla alkoi HST sykli.
Miksiköhän oon käynnyt viimeiset 2,5v jossain helvetin Malmi Gymillä? Töölö Gym on ihan laittoman hyvä, eikä paluuta enää ole.
:rock:

:joulu2:

Kävin autopesulassa pesemässä autoni ja kyllä taas helmiäskultaoranssi maalipinta kiiltä, kun talven kurat on pesty pois. Kävin heittämässä kevään ensimmäiset kurvit kattoluukku auki. Kyllä tätä on odotettu. :haart:

-Kirjoitukset tuntuis menevän ihan kivasti lukemattomuudesta huolimatta, mm. äidinkielestä kirjoitin koko lukiourani parhaan tekstin.
-Lukuloma on lepposaa ja nyt kun kaikki muu luettava on alta pois, niin voin keskittyä maantietoon. Lempiaine ja ainoa minkä lukemisesta tulee edes jotain.
-Innostuin vuosien tauon jälkeen uudestaan laskettelusta ja parin viikon päästä tykitelläänkin ylläksen rinteitä hyvällä porukalla viikko. :rock:
-Salitulokset nousee kovempaa vauhtia kuin koskaan ja treenaaminen on oikein perkeleen mukavaa. Kohta alkaa vielä dieetti ja HST, joten haastetta riittää!
-Kesätyöpaikka on jo valmiina ja se alkaa vajaan kuukauden päästä. Palkkaa jos pomo vielä vähän nostaisi, niin olis kova juttu! Taidampa soittaa sille tänään...
-Työpaikan sponssaama laivaristeily reilun viikon päästä!
-Kelit on mahtavat ja alkaa olla kevättä rinnoissa. :kuola:

Jouluna meni 2x6x100kg kyykyssä epäpuhtaasti. Tänään 5x5x100kg puhtaasti pohjaan asti, 40cm haara-asennossa! :) :) :)

Oi iloa, motivaatio katossa ja lisää painoa kehiin!

Aivan uskomaton iltapäivä:

Ensin pääsen kirjottamaan "mikä tänään vituttaa"-threadiin että pistin takkini, jonka taskussa oli kännykkä, pesukoneeseen. Ensin olin tietenkin ihan raivoissani, mutta nyt asia vaan naurattaa. Vaan minä pystyn tekemään jotakin tuollasta:D! Iltapäivällä lähdin keskustaan kännykkäliikkeeseen, kerroin kurjan kohtaloni ja naureskelin itsekin myyjän kanssa tilanteelle. Kenties juuri tämän höpöttelyn ansiosta myyjä antaakin käytetyn kännykkään huiman 15e:n alennuksen!Tiskillä siis hintalapussa luki 35e, ja sain kännykän 20e:lla..Hmmp, ei paha hinta joten saa nyt vaa toivoa että toimii ainakin jonkun aikaa:D..

b) Käväisin uudessa lisäravinneliikkeessä ja rupattelemalla myyjän kanssa ennen varsinaista osoitusta kiinnostuksesta ostaa mitään tuotetta sain alennusta 7e hintalapun osoittamasta hinnasta.

Päivän opetus: Rupattele myyjille aina kun mahdollista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom