Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
52-36.jpg

Nyt saa riittää isot kaupungit ja vilinä. Tää jätkä lähtee Fidzille. Löysin jopa halvan yöpymismestankin. Hallelujah... Etttä kun tuntuu jo etukäteen hyvältä ajatella valkoisia hiekkarantoja ja meren rauhallista kuohuntaa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siloposki sanoi:
Pärrrrrräkausi lähenee kovaa vauhtia

Missäs päin asustat? Hesassa kun katsoo ulos ikkunasta tuntuu, että ajokelit vaan siirtyy ja siirtyy. Lunta sataa vaan lisää ja lisää :( . Muutan kohta prkl pois suomesta :jahas:

Jes, huomenna täyspitkän todennäköisesti viimeiset nauhoitukset. Tämän lisäksi pää täynnä inspiraatioita muihin julkaisuihin, joita pääsee suoltamaan kunhan ensin käväisee lukemassa vähän tenttimatskua ja puntilla.

Tän lisäksi duuni maistuu, naiset on kauniita ja liksa juoksee. Ja mulla on maailmanvalloitussuunnitelma.

Tänään on ollut mahtava päivä:

-Opinnäytetyön tekeminen lähti tänään käyntiin :)
-Kuulin että kaverista tulee isä :hyper:
-Sain salilla taas yhdeltä brunetelta nätin hymyn. Harmi vaan että toi tapahtuu aina silloin kun mä olen siinä tilassa että pystyn vaan läkähtyneesti moikkaamaan ja irvistämään. :D
-Nyt treenin jälkeen vähän peilailin niin ylävatsassa alkaa tulee palikoita näkyviin. Dietti siis on toiminut ja tämä nostaa motivaatiota entisestään.

Mutta jokatapauksessa, kyllä tuo isä juttu ylitti ehdottomasti kaikki muut. En ois ihan heti uskonut mutta on kyl pakko sanoa et oon todella iloinen frendin puolesta. :)

Jee kävin äsken treenaamassa 5 viikon loukkaantumis/sairastelukierteen jälkeen. Mukavata oli :D Ja vaikka painoakin on lähtenyt 5 kiloa (ehkä juuri siksi), olin todella tyytyväinen peilikuvaani kun pumppi päällä pukkarissa heiluin. Tämmöistä tyytyväisyyttä ei usein esiinny.

Ainoa miinus oli se että TTY:n peilisalista ei löytynytkään prässiä, jäipä sitten jalat treenaamatta kun tankoa ei vammainen pysty niskan takana pitämään.

Toinen asia, viikon päästä tulee 1,5 vuotta siitä kun mä tähän ketjuun postitin että nyt on löytynyt ihan potentiaaliselta vaikuttava tyttöystävä ehdokas. Vaikeuksia on ollut, etäsuhde ja kaikkea aina terveydellisiin ongelmiin asti mutta kaikesta on selvitty :5:
Meikäläinen senkun rakastuu syvemmin päivä päivältä :haart:

Ostin eilen 6kpl 912gramman optinumin whey gold standard protskua hintaa 15,5e kpl...lähti kyllä halvalla ja sain vielä yhden pussin kaupanpäälle :rock:

Nyt on kyllä pakko kirjottaa tännekin kun tuli uskomattoman hjuva viilis!

Eli kissa otti ja karkasi vissiin aamulla tai eilen illalla oven raosta ilman että kukaan huomasi ennen aamua. Huolet alkoivat kasaantumaan pikkuhiljaa kun ei mistään kuulu mitään ja kukaan ei ole nähnyt kissaa vuorokauteen, pakkanenkin kun näyttää kiristyvän.

Ajattelin kuitenkin vajaa tunti sitten ottaa ja kävellä lähikorttelit ympäri vaikka epätoivoselta koko homma näytti. No, kattia ei näkynyt ja ajattelin tulla takaisin sisälle. Sitten tapahtui jotain ihmeellistäkin ihmeellisempää. Noin 5 sekuntia ennen kuin olin astumassa rappukäytävään sisään kuuluu jostain kaukaa jotenkin tutulta kuulostava kissan naukaisu. Missään ei kuitenkaan näy mitään ja rupesin miettimään notta pitääkö sitä nyt juosta koko yö ulkona kun ei viitsisi luovuttaa kun näin lähellä jo ollaan. Sitten naukuminen jatkui ja haukansilmäni näkivät tutun kissan naapuritalon parkkipaikan aivan toisessa päädyssä. Lähdin siitä sitten juoksemaan pää neljäntenä jalkana kissan perään mutta pääsy aidattuun, n. 2.5m alempana olevalle parkkipaikalle näytti mahdottomalta.

Tässä vaiheessa korvien välissä pärähti soimaan Mission Impossiblen sountrack. Kuolemaa halveksien ja hyisen viiman saattamana loikkasin aidan yli kohti pimeää pudotusta. Puolivälissä tätä 2.5 metrin pudotusta muistelin MMA-urani alkupuolella opittuja ninjataitoja ja päätin suorittaa telemark-ukemi kombon alla odottavaan lumikinokseen. Lopputuloksena seisoin vyötäröä myöten lumihangessa lenkkarit jalassa ja farkun puntit polveen saakka kääriytyneenä.

Tästä säntäsin parkkipaikan päätyyn mutta kissaa ei huuteluista huolimatta näy missään. Samaan aikaan kuitenkin kolmannesta kerroksesta vanhempi pariskunta paukutti ikkunaan ja viittilöi suuntaa. Kissahan sitten löytyi erään auton alta ja varsin peloissaan taisi olla kun väkisin sai hännästä repiä mukaan :) Ei muuta kuin tärisevä kissa takin alle ja kotia kohti. Huomasin kuitenkin olevani aidatussa häkissä ilman avainta. No ei muuta kuin uusi ninjaele joka saattaisi Tom Cruisenkin häpeään: Kuoleva joutsen -loikka alemmalle parkkipaikalle, samaan aikaan kattia takin alla piilossa pidellen. Vaikeusaste: 3.2. Boooyakasha!!! Täydellinen alastulo ja korttelin ympäri kotiin.

Kaiken tämän seikkailun jälkeen kissa asettui tyynesti taloksi kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, kävi :kakka::lla ja sammui sohvalle :lol2:

Pulla sanoi:
...haukansilmäni...

Tässä vaiheessa korvien välissä pärähti soimaan Mission Impossiblen sountrack. Kuolemaa halveksien ja hyisen viiman saattamana loikkasin aidan yli kohti pimeää pudotusta. Puolivälissä tätä 2.5 metrin pudotusta muistelin MMA-urani alkupuolella opittuja ninjataitoja ja päätin suorittaa telemark-ukemi kombon alla odottavaan lumikinokseen...

Samaan aikaan kuitenkin kolmannesta kerroksesta vanhempi pariskunta...
...Tom Cruise-vaihde...

Hohhoh! Mukava että sait katin talteen :rock:

Varmaan ihmeissään katteli mummeroiset ja papparaiset ikkunasta sun tetsailuas :)

Pulla sanoi:
..ninja... ninja... mission impossible... kolmella kierteellä... hajotin talon ja raivasin kaikki esteet tieltäni... mettätöitä...
Kaiken tämän seikkailun jälkeen kissa asettui tyynesti taloksi kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, kävi :kakka::lla ja sammui sohvalle.
:lol2: Tuttua kauraa.
Kisshat. Shaatana. :D

Pulla sanoi:
Nyt on kyllä pakko kirjottaa tännekin kun tuli uskomattoman hjuva viilis!....

Kaiken tämän seikkailun jälkeen kissa asettui tyynesti taloksi kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, kävi :kakka::lla ja sammui sohvalle :lol2:

Tulipa tosiaan hyvä fiilis :hyper:

Tähän mennessä tää on ollut tosi hyvä vuosi. Olen saanut kunnian tutustua aivan uskomattoman hienoihin ihmisiin (...terkkuja...:) ), olen päässyt ottamaan lähikontaktia vuoriin ja kesällä sama uusiksi, elämä on elämisen arvoista - ja kohta koittaa kevät! :haart:

Hieno homma että kissa löytyi! Kyllä tuo lemmikkien karkailu saa aikaan sydänoireita ja kannustaa ihmeellisiin fyysisiin suorituksiin:D

Kokemusta valitettavasti löytyy...:rolleyes:

Tammikuun alusta lähtien kaksi flunssa / kuume jaksoa. Nyt muutaman kerran voinut taas käydä puntilla ja hyvältä tuntuu. Välillä vähän masensikin, kun kokoajan kipeenä. Toki hiljaa joutunut aloittelemaan, mutta kroppa ottanut hyvin rääkin vastaan. Painoa en ole edes uskaltanut mitata, mutta tiedän sen tippuneen vähän. Ruoka kun ei oikein kuumeessa maistu.
Tästä on hyvä jatkaa ja suunta on ylöspäin.
Ja aurinko kun paistaa, niin mieliala nousee kummasti ( vaikka 3 poliisiautoa riivasi aamulla työmatkalla..).
Kesä; täältä tullaan!!

Marraskuussa leikattu hyppääjänpolvi alkaa olla taakse jäänyttä elämää. Olin äsken hölkkäileen 3 kilsaa, eikä tuntunu missään (kopkop). Aurinkokin paistoi ja oli ihanaa. Jiihaa!!

Kesätyöpaikka varmistui, alkaa jo keväällä. Vanhassa tutussa paikassa, esimies otti yhteyttä että tulisitkos taas. Pyysin lisää liksaa, kuulemma onnistuu :rock: .

Tämä jopa korvaa sen ettten ole päässyt kahteen viikkon salille, joten en viitsi edes siitä kirjoittaa vitutus-threadiin.

:) :) :) :)

Sain tänään hankittua uuden polkupyörän, rahaa meni ihan homona, mutta se on onneksi vain rahaa.

Salitulokset ovat hurjassa nousussa, ennätyksiä paukkuu, jippii!

Jopa töihin paluu tuntuu hyvältä loman jälkeen, ei vituta yhtään.

:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom