Enää yksi yövuoro jäljellä tän jälkeen..jees!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Myös pohkeet ja jalat ovat saaneet muotoa. Pepusta ja vatsoista puhumattakaan

Mulle tuli sitten taas koko sun viestistä tosi iloinen mieli, kahdestakin syystä. Ensinnäkin, on aina hienoa kuulla kuinka joku muukin nainen on "tullut järkiinsä". Toiseksi, tuosta sun viestistä oikein huokui se, miten sä kannustat ja arvostat naisesi punttiharrastustaAapina sanoi:Noh.. eilen huomasin saunassa, että sillä pikku-sissillä näkyy jo hauis ja olkapään lihakset ihan niinkuin "oikean" muotoisina pieninä herneinäMyös pohkeet ja jalat ovat saaneet muotoa. Pepusta ja vatsoista puhumattakaan
![]()
![]()
Ihanaa luettavaa, oikein upeaa treenikevättä molemmille!Rowena sanoi:Mulle tuli sitten taas koko sun viestistä tosi iloinen mieli.. oikein huokui se, miten sä kannustat ja arvostat naisesi punttiharrastustaIhanaa luettavaa, oikein upeaa treenikevättä molemmille!

Snoopie sanoi:Mun suosikki t-paita on alkanut puristamaan yläkropan, erityisesti rinnan ja olkapäiden kohdalta. Vanhat housutkin puristaa ainoastaan perseen ja reisien kohdalta. On se kiva huomata, että kehittyy. Kuhan tuo perseen kasvu vaan loppuis.