Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Olen onnellinen pääseväni vihdoinin nukkumaan oltuani 26 tuntia hereillä, tämän näytön edessä. Ja vielä että voi käpertyä emännän kanssa lämpimän peiton alle ja hetkellisen peiton ja tyynyjen järjestelyn jälkeen etsiä itselleen mahdollisimman mukavan asennon ja nukahtaa seuraavaksi 22 tunniksi. Good Night Guys!!! Best feeling ever...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää tulee olemaan tän viikon paskin päivä: ensin 4 tuntia tentissä, sitten siirtymäaikaa duuniin tunnin verran, jossa ollaankin sitten taas 8 tuntia. Sikäli tää on iloinen asia, että seuraavaa vastaavalla tavalla kivaa päivää saa venata taas 3 viikkoa. :)

Hiton hieno fiilis ja en edes oikein tiedä miksi. Ehkä siksi, että saan tavata mahtavia ihmisiä ja jokainen päivä on erilainen. Canberrasta terveisiä kaikille... :)

Hst:n kahen viikon taukokin kohta ohi ja pääsen taas nostelemaan. Saa nähdä kuinka paljon viikon ryyppäys on vaikuttanut tuloksiin, mutta so not!!! Ei elämän pelkkää kärsimystä tarvitse olla. :rock:

Vaimoke innostui muutama kuukausi sitten punttien nostosta. Kiitos tästä kuuluu pakkikselle. Sattui näkemään selaimessa pakkiksen osoitteen ja selaili sitä siinä muutaman tunnin; sai järkeä ja innostusta oikein syömisestä, liikunnasta yleensäkin ja siitä harhaluulosta, että naisten pitäisi tehdä aina 1kg-painolla 700-sarjaa, ettei vaan lihakset kasva vahingossa. Nyt on ohjelmaa noudatettu jo muutama kuukausi ja välipäivinä tehty näköjään muuta "kovaa rääkkiä". Kaikki ateriamme ovat myös vaihtuneet erittäin proteeinipitoisiin ruokiin, mikä on helvetillistä plussaa myös minulle. Noh.. eilen huomasin saunassa, että sillä pikku-sissillä näkyy jo hauis ja olkapään lihakset ihan niinkuin "oikean" muotoisina pieninä herneinä :) Myös pohkeet ja jalat ovat saaneet muotoa. Pepusta ja vatsoista puhumattakaan :kuola: :kuola:

Dippani valvoja vaati vain pieniä muutoksia työhöni. Saan tekeleeni kansiin ja ikuisesti unohduksiin ensi viikolla. Uraa!

Vähän päälle viikko aikaa matkalle lähtöön.

Tänään vika päivä työharjoittelua. Ens viikolla vaan miettimään opinnäytetyötä ja sit alkaiskin valmistuminen lähestyä. :rock:

Aapina sanoi:
Noh.. eilen huomasin saunassa, että sillä pikku-sissillä näkyy jo hauis ja olkapään lihakset ihan niinkuin "oikean" muotoisina pieninä herneinä :) Myös pohkeet ja jalat ovat saaneet muotoa. Pepusta ja vatsoista puhumattakaan :kuola: :kuola:
Mulle tuli sitten taas koko sun viestistä tosi iloinen mieli, kahdestakin syystä. Ensinnäkin, on aina hienoa kuulla kuinka joku muukin nainen on "tullut järkiinsä". Toiseksi, tuosta sun viestistä oikein huokui se, miten sä kannustat ja arvostat naisesi punttiharrastusta:) Ihanaa luettavaa, oikein upeaa treenikevättä molemmille!

Luovutin vittumaisen koulutyön ja aion vaihtaa opiskelemaan jotain, mikä OIKEESTI kiinnostaa. Samalla tajusin, et voin ite määrätä elämästäni!

Dieetti toimii hyvin. Ei haittaa olla nälässä eikä mitään. Kana ja riisi on hyvää.

Aurinko paistaa ja ku tulin salilta ja pysähdyin metroasemalla auringonpaisteeseen, niin lämmitti. Ruumista ja mieltä.

Ryhdyin yrittäjäksi ja tänään ekat mainokset jaossa. Treeni kulkee hyvin, 1kk selvinpäin ja elämä hymyilee. (kerrankin)! Ja eilen sain pakkiksen paidan!

Rowena sanoi:
Mulle tuli sitten taas koko sun viestistä tosi iloinen mieli.. oikein huokui se, miten sä kannustat ja arvostat naisesi punttiharrastusta:) Ihanaa luettavaa, oikein upeaa treenikevättä molemmille!

Hyviä treenejä myös sinne suunnalle :love:

Ostin uuden sheikkerin.

Ilon aihe oli se, kun 15 min ähertämisen jälkeen tajusin, että kannessa on KIERREKORKKI.

Ihan paska tuo uusi versio, eihän siitä kavennetusta suuaukosta tule mitään ulos.

Snoopie sanoi:
Mun suosikki t-paita on alkanut puristamaan yläkropan, erityisesti rinnan ja olkapäiden kohdalta. Vanhat housutkin puristaa ainoastaan perseen ja reisien kohdalta. On se kiva huomata, että kehittyy. Kuhan tuo perseen kasvu vaan loppuis.

Vielä ku kehityt pesuohjeiden lukemisessa :thumbs:

Pelätty tentti torstaina tuntuikin menevän hyvin. Uskomatonta mutta totta, juuri mulle helppo aihe oli pääesseenä! Tosin tähän en edes osannut valmistautua, mut aiheen osaan vaikka unissani. :)

Uusi auto. :haart:

Elämä on ihan kivaa. Huominen aikaa vain itselle, treeneille ja muille harrastuksille! Ei koulukirjoja, ei mitään muuta kuin omat projektit.

Hip hei! En sortunut eilen viihteelle, otin vain sivistyneesti muutaman ja kömmin ajoissa nukkumaan. Nyt on olo mitä parhain, pystyy treenaamaan eikä ole kulunut yhtään rahaa. :D

Jokohan minä alan aikuistua...? ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom