Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomella menee olympialaisissa ihan lupaavasti parissa lajissa.. :D

Mutta todellinen ilon lähde oli eilen kouluun mennessä. Kävelen kouluun, ja ihan siinä alkumatkasta on pieni puisto, joka oikaisee reittiä hieman. Noh, siitä ei kulje paljoa kukaan, joten polku on todella kapea kinttupolku :D
Noin puolessa välissä polulla tulee vastaan nuori nainen koiran kanssa. Ei ole pahemmin tilaa väistää, joten loikkaan lumihankeen. Se hymy, jonka sain palkkioksi tästä 'uhrautumisesta' :)

Jee, rahaa tuli. Tän lisäksi kohtalainen duuni tiedossa jos en jotenkin onnistu sitä haastista todella pahasti sössimään. Tässähän alkaa olla asiat kerrankin aika hyvin.

Paitti että ei ole eukkoa, mutta enköhän mä sen huomaa, kun sopiva kohalle osuu. Laiffi roks. :)

:rock: :hyper: :D :haart:
Näin tää menee.

Sain uuden duunin, täysin koulutusta vastaavaan hommaan! :hyper: Ja palkkakin nousee 15 %, joten ei voi valittaa!! :kippis1:

Ilman sen suurempia selittelyjä, elämä on viime aikoina ollut oikeastaan aika kivaa... :)

Maailma on siistein paikka ikinä. Mä olen todennäköisesti paras ihminen missään - lukuunottamatta kaikkia mun ystäviä ja kaikkia maailman kauniita naisia, jotka ansaitsee meikäläisen arvostuksen ja ihailun jo olemassaolollaan.

Ei krapulaa eilisestä, joka oli hullun siisti päivä, ja tänään taitaa mennä samaan suuntaan. So not, kunhan hyppy kulkee. :)

Vapaa vloppu! Käytiin salilla aamulla ja treeni tosi ok. Sen jälkeen on siivottu ja syöty kunnolla(mässypäivä). Nyt emäntä tekee illaksi ruokaa ja jääkaapissa pullo viiniä ja vähän muuta juotavaa odottaa iltaa.
Todella hyvä ilma! Alkaa olla kevät jo mielessä ja nyt on tiedossa hieno reissu tuossa huhtikuun alussa. Lähdetään tuonne itärajalle lumisiin ja keväisiin maisemiin hieman "vaeltamaan" ja majava metsälle.

Ulkona on aivan mielettömän ihana ilma!:hyper: Jotenkin sitä saa aivan uskomattoman paljon lisäenergiaa kun kevät tulee ja aurinko alkaa paistaa..:) Viimiset viikot on ollu koulussa perkeleen raskaita, ja porukka on alkanu hajoilemaan aika huolella, mutta vielä ensi viikko, ja sitten alkaa hiihtoloma! Ensi viikolla pääsee ryhmän kans viel Vuokattiin lautailemaan.. Nyt kyllä hieman rupesi ihmetyttämään mitä mä vielä sisällä teen ja istun tietsikalla..;) Mutta mukavaa kun elämä voi joskus maistua ihanaltakin:D

Mulla on ihan saatanan kaunis ja mukava muijakaveri. Se riittää pitämään mielen virkeänä vaikka muuten ajoittain meneekin hiukan päin persettä.

(Nyt mulla on kyl helvetin kova flunssakin, mutta silti ollaan plussan puolella.)

Onnea Ruotsille. Tiukka peli, mutta ei auta harmitella. Tappioihin tottuu kun niitä usein kokee. Kyllä voi olla iloinen Sundinin, Forsbergin, Modinin, Lidströmin ja muiden ruotsalaisten puolesta. Kyllä Suomen hopeakin on voitettu mitali, ottaen huomioon mitä odotettiin ennen kisoja.
Onnea Ruotsi ja Suomi...

Vittu hävittiin. Nooh, mä lähen ny dietin mässypäivän kunniaks syömään maailman parasta suklaamuffinssia Amarilloon. Prkl.

:itku:

Proteos sanoi:
Mulla on ihan saatanan kaunis ja mukava muijakaveri. Se riittää pitämään mielen virkeänä vaikka muuten ajoittain meneekin hiukan päin persettä.

Kai muistat kertoa sen hänelle? Usein ja ääneen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom