Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Flunssa hellittää, huomenna salille :rock: . Viikonloppu, ei kiirettä minnekään! Ja ennenkaikkea mukavat ihmiset :worship: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lostin ensimmäisen kauden dvd-boksi, jonka ostin itselleni ystävänpäivälahjaksi. Odotan innolla kohta alkavaa junamatkaa porukoiden luo, ehdin katsoa ainakin kolme jaksoa.

Aamulla suunnatonta vitu*usta aiheuttanut päänsärky poistui yllättäen sopivalla määrällä herkkuja ( :urjo: ). Iski inspiraatio ja kävin salilla, missä kulki yllättävänkin hyvin ja vieläkin olkapäät ja ojentajat ihan hellänä.. :evil: :thumbs:

La-ilta ja olen himassa!:hyper: Tämä on tapahtunut viimeksi vuonna nakkisota... Mutta loistava fiilis: kunnon herkuttelut duunipäivän päätteeksi, kohta YKSI lonkero auki ja sit ei kun sänkyyn! Mahtavaakin mahtavampi fiilis, kun tietää ettei tartte herätä huomenna kissan kusen maku suussa ja ryömiä heti ekana naapurin karvakäsi-kebabiin hakemaan aamiaista vaan pääsee heti aamusta treenaamaan ja matkalla salille nauramaan punaisen turvonneille vastaantulijoille:lol2:

-12 kg dietil lähteny. Ekaa kertaa dietillä koitin leukoja, ennen dietti 0 ja nyt meni melkein 5. Oon tavannut erään mukavan tytön. Ens viikolla neljä päivää koulua sit onkin reilun viikon loma. Ymmärrän nyt paremmin miten helvetin tärkeitä hyvät ystävät on. Muutenkin elämä näyttää nyt aika kirkkaalta. Tästä on hyvä vetää dietti loppuun, joka kestänee tuonne toukokuun puoleen väliin.

Kirjotetaan nyt tänne, kun alkaa ilmeisesti jo tää kuume helpottamaan.

Eilen oli aamulla 39,4 kuumetta ja siitä joku kolmisen tuntia niin enää 37,5.
Siitä taas muutama tunti niin 39,1 ja sen jälkeen laski taas nopeasti jopa 36,8.
Eilis illasta lähtien ei oo ainaskaan kauheeta kuumetta enää ollu ja se on hyvä.
Lämpö pyöriny nyt 35,4-37,2 välillä, joten elämä voittaa.:)
Kummallinen tauti sinällään, kun ei ole mitään muita oireita kuin korkea kuume ja pää kipeenä.

Tulehdusarvot oli eilisestä vähän noussu, joten saa nähä oliko tää sittenkään tässä, mutta toivossa on hyvä elää.:thumbs:

Työvuorolistojen laatijoille ei ollut mikään ongelma se, että tekisin iltavuoroa, niin pääsen aamusta punttisalille (vähän porukkaa, niin mahtuu paremmin). Lisäksi työpaikka maksaa nyt kolme kertaa viikossa kuntosali-lipun, aiemman 2 sijaan. Jihaa :rock:

Salilla tulokset nousee, loukkaantumisia ei ole onneksi vielä ollut, "koputtaa puuta" :rolleyes:

Kevät etenee :)

Rupesin sinkkumieheksi. Ex ei tiiä sitä vielä kun en ole saanut kiinni, mutta tokkopa se sitä juuri painaa - se faktisesti lakkasi olemasta osapuoli tässä suhteessa jo pari viikkoa sitten.

Kyllä nyt on mukava, helpottunut olo.

Tupla-J sanoi:
Rupesin sinkkumieheksi. Ex ei tiiä sitä vielä kun en ole saanut kiinni, mutta tokkopa se sitä juuri painaa - se faktisesti lakkasi olemasta osapuoli tässä suhteessa jo pari viikkoa sitten.

Kyllä nyt on mukava, helpottunut olo.
Sinkkuudessa on se hyvä puoli, ettei tarvi stressata siitä toisesta osapuolesta koko ajan miksei se soita/viestittele ja mitä se tekee jne....:D

Tytteli sanoi:
Sinkkuudessa on se hyvä puoli, ettei tarvi stressata siitä toisesta osapuolesta koko ajan miksei se soita/viestittele ja mitä se tekee jne....:D
Jep, ja hunttailla, että voiskohan sille olla joku syy kun se duunaa neljännet oharit peräkkäin... :D

Tulipa taas opittua jotain. :rolleyes:

Perjantaina selvisi että saan elämäni ensimmäisen vakituisen työpaikan :rock:
Ja muutenkin melkoisen talven jälkeen alkaa kaikki palaset elämässä loksahdella jälleen paikalleen :thumbs:

PS. Eilen 4 miestä kävi baarissa sanomassa, että "sulla on makeet hiukset" :haart: Ei oo helppoa olla hyvännäköinen :david: ;)

:haart: Mun elämä! :haart:

Ihmissuhdeasiat positiivisemmat kuin pitkään aikaan, työasioissa näkyy vihdoin tunnelin päässä valoa, loma lähestyy ja toistaiseksi olen terve - ylipäätään kaikki hommat loksahtelee nyt kohdalleen.... :rock:

Voi olla että täältä tullaan alas vielä, mutta nyt nautitaan. :haart:

Minusta tulee syksyllä isukki :hyper: !!Aluks "vähän" hirvitti mutta pari viikkoa kun oon asiaa sulatellu niin onhan se pirun hienoa!voi tosin olla että tonne vitutus puolellekin joutuu välillä kirjottelemaan kun ei vissiin ole aina kovin herkkua kummallekkaan osapuolelle tuo raskaus aika...

-Matkalla salille näin maailman parhaan perseen :whip: (eikä sen omistajassakaan mitään vikaa ollut). :eek: :kuola: :love: :worship: :haart: :haart: :haart:

-Salilla kyykyt putkeen. :thumbs:

-Matkalla kotiin näin Smartin maailman isoimmilla aluvanteilla:arvi: helvetin hauskan näkönen. :D

Nyt meen takasin lukemaan YO-kokeisiin. Hei Hei.

edit. sanoinko jo, että se perse oli :kuola: :kuola: :haart: :kuola: :haart: :kuola: :haart: :haart: :kuola:

edit.2 taisin sanoa.

edit.3 Nyt meen oikeesti lukemaan.

AM sanoi:
-Matkalla salille näin maailman parhaan perseen :whip: (eikä sen omistajassakaan mitään vikaa ollut). :eek: :kuola: :love: :worship: :haart: :haart: :haart:

Sun on sit täytyny nähdä mut :eek:

Ja jos se en ollu mä, niin sit mulle on valehdeltu joskus :jahas:

;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom