Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henkka83 sanoi:Toinen lapseni syntyi tänä aamuna. Maailman kaunein tyttölapsi näki päivänvalon Kotkassa kello 8.40.
Tämä on tapahtunut viimeksi vuonna nakkisota... Mutta loistava fiilis: kunnon herkuttelut duunipäivän päätteeksi, kohta YKSI lonkero auki ja sit ei kun sänkyyn! Mahtavaakin mahtavampi fiilis, kun tietää ettei tartte herätä huomenna kissan kusen maku suussa ja ryömiä heti ekana naapurin karvakäsi-kebabiin hakemaan aamiaista vaan pääsee heti aamusta treenaamaan ja matkalla salille nauramaan punaisen turvonneille vastaantulijoille:lol2:

Sinkkuudessa on se hyvä puoli, ettei tarvi stressata siitä toisesta osapuolesta koko ajan miksei se soita/viestittele ja mitä se tekee jne....:DTupla-J sanoi:Rupesin sinkkumieheksi. Ex ei tiiä sitä vielä kun en ole saanut kiinni, mutta tokkopa se sitä juuri painaa - se faktisesti lakkasi olemasta osapuoli tässä suhteessa jo pari viikkoa sitten.
Kyllä nyt on mukava, helpottunut olo.
Jep, ja hunttailla, että voiskohan sille olla joku syy kun se duunaa neljännet oharit peräkkäin... :DTytteli sanoi:Sinkkuudessa on se hyvä puoli, ettei tarvi stressata siitä toisesta osapuolesta koko ajan miksei se soita/viestittele ja mitä se tekee jne....:D

;)
!!Aluks "vähän" hirvitti mutta pari viikkoa kun oon asiaa sulatellu niin onhan se pirun hienoa!voi tosin olla että tonne vitutus puolellekin joutuu välillä kirjottelemaan kun ei vissiin ole aina kovin herkkua kummallekkaan osapuolelle tuo raskaus aika...
:haart: :haart: :haart:
:haart:
:haart:
:haart: :haart:
AM sanoi:-Matkalla salille näin maailman parhaan perseen :whip: (eikä sen omistajassakaan mitään vikaa ollut).![]()
![]()
![]()
:haart: :haart: :haart:
akki sanoi:Sun on sit täytyny nähdä mut![]()
Ja jos se en ollu mä, niin sit mulle on valehdeltu joskus :jahas:
;)