Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Firman tiedotustilaisuudessa julkistettiin asiakastyytyväisyyden tulokset ja meidän osasto sai parhaat arvosanat ystävällisestä palvelusta ja asiantuntevuudesta :) Meitä on kuitenkin vain 7 henkilöä tässä osastossa, joten tuo kiitos jakautuu aika henkilökohtaisesti jokaiselle.

Jee jee, kerrankin positiivista palautetta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ex-Tavis sanoi:
Jippi(i) ja jee!Dieetti lähtenyt uskomattoman hyvin käyntiin: syömistä ei ole vähennetty /vielä) melkein ollenkaan, vaan kulutusta on lisätty aerobisella: Tuloksena 2,5 vkossa -2,5kg, tosin osa siitä on tietenkin kreatiini monohydraatin vaihtamisesta pyryvaattiin aiheutunutta nesteenpoistumista. Kiristymistä on kuitenkin (luultavasti vain omin silmin havaittuna:D) tapahtunut, senttejä on jo nyt lähtenyt ihmeen paljon lantiosta ja vyötäröltä, hauiksen ympäryksen pysyessä samana, JEE!Aloitin uudelleen taas 2-jakoisen, joka toimii kuin häkä; painot nousevat dieetistä riippumatta!..Oi tätä elämätä!

Hyväääää siskoseni:love: Aloin jo huolestua että mihin se hifistelijä on kadonnut:lol2: Ja :kuvia: sitten kehiin kun tirisee lissee!

Niin muuten, meinasin hyökätä toukokuussa kyläilemään:evil: on ollut mielessä jo pitkään...

Tänään täysi-ikäinen!! :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Hummerivirta sanoi:
Tänään täysi-ikäinen!! :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Gaaddääm, tuota aikaa kun muistelee niin ei muuta kuin :kippis1: ja :thumbs: että osu viikonlopulle!

Luoja että nauratti :D:D:D Savon Sanomia luin, ja luonnollisesti luen lehden takaperin niin melkein ensimmäisenä silmiin osuu sarjakuvat. Viivi ja Wagner oli ihan älyttömän hauska! :D:D:D :hyper:

Wagner: "Minä hakkasin puita niin kuin käskit ja katso miten kävi!"
Viivi: Kauheaa!
Viivi: "Sattuuko?"
Wagner: "Sialla on kirves päässä ja nainen kysyy sattuuko."
Viivi: "Soitanko medihelin?"
Wagner: " Mitä suotta. Jos tämä vaikka asperiinilla asettuisi."

Siis ei luoja kun meni aamukahvit väärän kurkkuun.. Tuo pitää kehystää ja laittaa oveen tms :D

Yhtä#Hauista sanoi:
Hyväääää siskoseni:love: Aloin jo huolestua että mihin se hifistelijä on kadonnut:lol2: Ja :kuvia: sitten kehiin kun tirisee lissee!

Niin muuten, meinasin hyökätä toukokuussa kyläilemään:evil: on ollut mielessä jo pitkään...

Kiitoksia vuan, kyllä tää hifistelijä täällä lymyilee, aina salin ja aamuaerobisten tahkoamisten lomassa:hyper:!..Kuvia onkin tarkoitus laitella tässä piakkoin, tosin varsinaisia biksu-kuvia vasta paaaljon myöhemmin. Nyt olis tarkotus yrittää laittaa edes vähän enemmän "sinnepäin" oikeita bf-kisaposeja, jotta kokonaisuus hahmottuu paremmin..

Ja VAU!TOSI kivaa ois tosiaan jos pääsisit(te?) tänne asti, siitä kun tosiaan ollaan jo kuitenki monesti puhuttu. Näillä näkymin me nähdään kuitenki luultavasti jo helsingin kisoissa, jos vaan jossain vaiheessa meitä wannabe-kisailijoita pääset moikkaamaan kiireiltäsi:)...Paljon tsemppiä kisadieetille!

Päänsärky ja krapula alkaa hellittää, nyt on helvetillinen nälkä. Mikä on tosi iloinen asia. :)

Lisäksi muistin että jääkaapissa on berliininmunkki! Nam!

Puhdas ja kaunis Raw-kyykkyennätys, vaikka itse sen sanonkin (ja sanoivat varmistajatkin). 210 kiloa, eikä ollut niin pahakaan, olen koettava vielä enemmänkin aivan tuota pikaa; 220 pitäisi kyllä tulla ylös ilman paketin hajoamista. Mutta voi kyynel, kun tuli väkevästi koetuksi onnistumisen riemu. :)

Jippijaijee! Ei rapulaa sunnuntaina. Eri hyvä fiilis. Vois alkaa harrastaa tätä useemminkin. Stepissä jo käyty ja vielä olis hinku salille. Väärässä kaupunkissa ei vaan tiedä minne menis, kun ei omalle pääse. Vieläpä valmistuminen TODELLLA lähellä. Ei voi muuta kuin hymyillä :) .

Hihiiiiih, ihanaa! Tänään en mee kouluun!:hyper: Pääsen kampaajalle ja sain eilen uuden treenitopin jota tänään pääsen testaamaan! Lisäksi mussukka tulee meille tänään:love: Nämäm ilostuttavat:)

Haikea, mutta hyvä fiilis jättää pölyt vähäks aikaa taas yhdestä paikasta. Olen saanut monia upeita ystäviä täältä ja upeita kokemuksia. Huomenna kuitenkin lento Perthiin ja siellä odotettavissa todella mukavaa pippalointia, Bon Scottin hauta Fremantlessa jne. Ja sitten Sydneyyn ja myöhemmin Canberraan. Joka kaupungissa on mukavia ihmisiä, jotka suostuvat majoittamaan. Elämä on hienoa seikkailua ja olo on taas mahtava, kun tuntee elävänsä joka päivä tätä hetkeä. You never know what happens next and that's the best part of life right now. But life happens when you make plans... :)

Topah sanoi:
But life happens when you make plans... :)

Vai life happens while you make plans? :)

dear_a sanoi:
Vai life happens while you make plans? :)

while, when, what, I'm sorry...jne. mitä noit ny on?!? :hyper:

Nyt aukes Tooheys extra dry cold filtered beer. Aaahhh... :D

For a clean crisp taste.

dear_a sä voisit tulla tänne mulle priva enkkuopeks...

Topah sanoi:
dear_a sä voisit tulla tänne mulle priva enkkuopeks...

Nyt kyllä et tiedä minkä virheen oisit tekemässä jos mut sinne enkkuu haluat opettamaan... Mä loistan ihan muissa asioissa. :D Mitenkäs se mun kisamaskotin/ Pitygirlin ura, löytyykö mulle matkan rahoittajia? ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom