Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tää ei oo niinkään iloinen asia kuin hassu (näin yön valvonneena).
Etsin netistä oikeusapulaitoksen osoitetta. Sen löydettyä näin tämän tekstin joka jostain syystä sai minut nauramaan yksinäni ihan kippurassa..
"Sisäänkäynti on Kaivokadun puolelta. Toimisto on hissillä saavuttaessa 3. kerroksessa ja portaita pitkin 2. kerroksessa."
...ehkä pitäs nukkuu enemmän...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
dear_a sanoi:
Nyt kyllä et tiedä minkä virheen oisit tekemässä jos mut sinne enkkuu haluat opettamaan... Mä loistan ihan muissa asioissa. :D Mitenkäs se mun kisamaskotin/ Pitygirlin ura, löytyykö mulle matkan rahoittajia? ;)

Jaa a. Ei oo hakemuskaan saapunu, ni aika vaikee juttu. Joku puolivillanen cv ois kiva saada. Mut taitaa mennä aika tiukille. Mut eiköhän me sulle jotain (jonkunlaisia) mallin töitä keksitä. Ehkä...:rolleyes:

Topah sanoi:
Jaa a. Ei oo hakemuskaan saapunu, ni aika vaikee juttu. Joku puolivillanen cv ois kiva saada. Mut taitaa mennä aika tiukille. Mut eiköhän me sulle jotain (jonkunlaisia) mallin töitä keksitä. Ehkä...:rolleyes:

Ei mitään mallin vaan maskotin töitä!! Mallit on pitkiä ja kauniita, maskotit on ... no, ainakin pieniä ja mukavia. :jahas:

dear_a sanoi:
Ei mitään mallin vaan maskotin töitä!! Mallit on pitkiä ja kauniita, maskotit on ... no, ainakin pieniä ja mukavia. :jahas:

No joo... Mutta kyllä esim. kuvastomalliksi käy lyhyempikin. Ainakin jos ja kun mä saan päättää yhen prokkiksen tulevaisuudessa. Catwalkille tarttee kyl olla pitkä.

Mutta onhan se iloinen asia, että monet naiset tavoittelevat maskotinkin uraa... :rolleyes:

Kas kummaa... Sain yllättäen kahden eri tytön puh.nrot. ja pitäisi tavata Perthissä. Eipä ole tietoo minkälaisia, mutta mukavahan se on uusia ihmisiä tavata. Ihminen muuten muistaa elämänsä aikana n.10000 ihmisen nimet. Eli vielä mahtuu... :D

Topah sanoi:
Kas kummaa... Sain yllättäen kahden eri tytön puh.nrot. ja pitäisi tavata Perthissä. Eipä ole tietoo minkälaisia, mutta mukavahan se on uusia ihmisiä tavata. Ihminen muuten muistaa elämänsä aikana n.10000 ihmisen nimet. Eli vielä mahtuu... :D

Eikä muista.... hyvä kun omasa ja joskus etes sen naisen jonka kanssa asuu saman katon alla...

amf sanoi:
Eikä muista.... hyvä kun omasa ja joskus etes sen naisen jonka kanssa asuu saman katon alla...

Mä oon keksinyt tähän hyvän ratkaisun. Nykyisellä avolla on sama etunimi kuin kundilla jonka kanssa seurustelin nuorempana 3 vuotta. Ei tuu lipsahduksia :D .

Tuli täyteen vuosi ilman tupakkaa! :D Minä, vanha tervakeuhko! 15 vuoden käryttelyn jälkeen.. Ilmaa! Ei satu kun vetää henkeä kunnolla! Ei yskitä yhtään aamulla! Eikä enää TODELLAKAAN tee mieli polttaa, ei edes kännissä! Ajatus savun vetämisestä henkeen tuntuu jotenkin:urjo:

Elämä. :haart: Eilisilta. :haart:

Nähtävästi se on niin, että päivänkin tasolla mahtuu vain tietty määrä paskaa ja kun se on lusittu, tulee niitä kivoja juttuja. Tai superkivoja.

Ilostuttaa sekin, että huomasin juuri tuossa että amf:lla on aivan loistava signature, toi biisi vaan on niin hyvä!

Tänään minulla on itsenikehumispäivä. Olen välillä hiukan liian ankara itselleni ja aamulla sängyssä mietin mitä viimeisen vuoden aikana olen saanut aikaan/ mitä on tapahtunut: Kokopäiväisesti töissä (melko pitkää päivää), 40 ov suoritettuja opintoja yliopistossa, jumpan ohjausta iltaisin 2-6 h/vk, aikaa on jäänyt vielä läheisillekin ja olen edelleen täysissä järjissäni.. :)

En olekaan niin laiska kun kuvittelin. Oikeastaan olen helvetin tyytyväinen.

Minä hammaslääkärikammoinen... Selvisin hammaslääkäriin menosta jännittämättä, eikä se sit koskenutkaan oikeastaan yhtään! :rock:

Kille sanoi:
Tänään minulla on itsenikehumispäivä. Olen välillä hiukan liian ankara itselleni ja aamulla sängyssä mietin mitä viimeisen vuoden aikana olen saanut aikaan/ mitä on tapahtunut: Kokopäiväisesti töissä (melko pitkää päivää), 40 ov suoritettuja opintoja yliopistossa, jumpan ohjausta iltaisin 2-6 h/vk, aikaa on jäänyt vielä läheisillekin ja olen edelleen täysissä järjissäni.. :)

En olekaan niin laiska kun kuvittelin. Oikeastaan olen helvetin tyytyväinen.

Ai et oo laiska... sinähän olet ihan helvetinmoinen supersuoriutuja, eihän tuon enempää ihminen VOI edes tehdä.
Helvetti jos vuosikymmenessä sais ton aikaseksi niin oisin :hyper:

Ihan käsittämätöntä, minä :worship:

Tuleva viikonloppu kullan kanssa. Lähtään tänään syötteelle laskettelemaan ja oleilemaan. Pitkästä aikaa viikonloppuna vaan kultsi ja minä :haart:

hamara sanoi:
Tuleva viikonloppu kullan kanssa. Lähtään tänään syötteelle laskettelemaan ja oleilemaan. Pitkästä aikaa viikonloppuna vaan kultsi ja minä :haart:

Kuulostaa ihanalta! :haart:
Me taas mennään leffaan. Kyllä, pieni asia, mutta kun EI OLE AIKAA, niin kyllä tuo leffaan meno tuntuu ihan mielettömän isolta asialta. Huoh.. lomaa odotellessa..

Jes jes jes! Kuten joku tähän threadiin kirjoitti:

On vaikeaa olla nöyrä kun on vaan niin perkeleen hyvä! :hyper:

Ja nyt salille missä -> 10x :whip:

Mahtava fiilis. Aamulla poljin kuntopyörällä ja puhelin soi. Ajattelin et kuka saatana nyt häirittee tälleen. Eihän siinä, tiistaina työhaastatteluun. :D

Terveydenhuollon ammattilaiset. Tämä ilta. Perhe. :) Huomisilta. :kippis1:

Pitäsköhän minunkin vaihteeksi yrittää tätä puolta. Olen ihan vitun hyvä tässä hommassa mitä teen. Olen aina ollut. Minulla ei ole mitään koulutusta tähän, enkä ole kovin kiinnostunutkaan ollut asiasta ikinä, en juuri käytä vapaa-aikaani tähän. Olen vaan jotenkin joutunut tähän ja huomannut että ymmärrän ja osaan tämän. Tuntuu luonnolliselta ja turvalliselta tehdä tätä.

Perjantai. Välipäivä. Syön kun itseni täyteen, vedän päikkärit ja ehkäpä teen kotona jotain niistä asioista joita en ole tehnyt vuosiin. Piirrän tai kirjoitan. Kasaan ehkä portfolion tai teen kokeellisen sivuston nettiin kotisivujen muodossa testatakseni uusia lähestymistapoja.

Voi olla että soitan jollekin ja kyselen kuulumisia. Ensimmäistä kertaa 2 kk.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom