JSL_84 sanoi:Tänään tein pääteöksen, nyt se loppuu. Tupakointi tuo helvetin keksintö, 9 vuotta nikotiinin orjana saa riittää. Toivon että onnistun päätöksessäni ja uskonkin niin ja jos en niin sitten kuolen toivottavasti kivuliaasti syöpään ennen kuin täytän 30.....![]()
Tsemppiä päätökseen! Se vaatii vain mielen lujuutta, ei se fyysinen riippuvuus niin kauheaa ole. Itse poltin 13 vuotta, nyt polttamatta 3 viikkoa. Välillä on vaikeeta, mutta ei mitään mahdotonta.
Olen muuten kerran nähnyt tyypin, joka on juuri kuollut keuhkosyöpään. Pisti miettimään se verensekaisen mössön määrä, mitä keuhkoista oli ulos purskahtanut ennen sydämen viimestä lyöntiä. Moinen pitäisi näyttää jokaiselle tupakoitsijalle, oli se sitten 13- tai 65-vuotias.
Edittiä. Viddu, aika surullista tekstiä tuli iloiseen trediin, mutta menköön. Ajatus oli hyvä. Noh, olen erittäin happy, kun pakkanen asettui. Huomenna lähden mökille nauttimaan lauhasta säästä ja lumisateesta.

Penkissä uudet sarjaenkat paukkui, ens viikolla kokeileen ykköstä. Ojentajaliikkeissä niin ikään raudan määrä senkun nousee. Olipas vähän aikaa vahva olo.