Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mulle on varattuna spesiaaliyöpymispaikka miljoonatalon laiturille ankkuroituun katamaraaniin. Hieno talo muuten. Joskus mulla on kuiteskin vielä hienompi.
:DKoita tällä kertaa saada ainakin neljä naista samaan sänkyyn kanssas, jos joku vaikka sattuis antamaan :perisuomalainen_kateus:Topah sanoi:Sain kutsun huomiseks BBQ juhliin, jonka jälkeen lähetään purjehtimaan Tyynelle Valtamerelle. Illalla takas ja baariin Yacht clubille. Tää on elämää.........Ja mulle on varattuna spesiaaliyöpymispaikka miljoonatalon laiturille ankkuroituun katamaraaniin. Hieno talo muuten. Joskus mulla on kuiteskin vielä hienompi.
Aah huomenna saan taas maistella ilmaisia laatulagereita jne.
Mites pakkaset? :lol2:
(Ja kuinkahan moni teistä toivoo, että hait tulis ja popsis mut?!?):D
Eli viinako haittaa kehitystä?
Joona sanoi:Koita tällä kertaa saada ainakin neljä naista samaan sänkyyn kanssas, jos joku vaikka sattuis antamaan :perisuomalainen_kateus:
Muutenkin fiilis on aivan loistava. 
Myös naisasiat ovat pitkästä aikaa taas hyvällä mallilla. Hymyilee se elämä näköjään tännekkin suuntaan välilä, edes juuri päällä oleva koeviikko ei voi latistaa loistavaa oloa.
, mäkkäriin ja sen jälkeen ostetaan kunnon säkki irtokarkkeja ja katsellaan lostin ensimmäistä kautta.
:haart: :kippis1: