Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain kutsun huomiseks BBQ juhliin, jonka jälkeen lähetään purjehtimaan Tyynelle Valtamerelle. Illalla takas ja baariin Yacht clubille. Tää on elämää.........:rock: Ja mulle on varattuna spesiaaliyöpymispaikka miljoonatalon laiturille ankkuroituun katamaraaniin. Hieno talo muuten. Joskus mulla on kuiteskin vielä hienompi.

Aah huomenna saan taas maistella ilmaisia laatulagereita jne.

Mites pakkaset? :lol2:

(Ja kuinkahan moni teistä toivoo, että hait tulis ja popsis mut?!?) :eek: :D

Topah sanoi:
Sain kutsun huomiseks BBQ juhliin, jonka jälkeen lähetään purjehtimaan Tyynelle Valtamerelle. Illalla takas ja baariin Yacht clubille. Tää on elämää.........:rock: Ja mulle on varattuna spesiaaliyöpymispaikka miljoonatalon laiturille ankkuroituun katamaraaniin. Hieno talo muuten. Joskus mulla on kuiteskin vielä hienompi.

Aah huomenna saan taas maistella ilmaisia laatulagereita jne.

Mites pakkaset? :lol2:

(Ja kuinkahan moni teistä toivoo, että hait tulis ja popsis mut?!?) :eek: :D
Koita tällä kertaa saada ainakin neljä naista samaan sänkyyn kanssas, jos joku vaikka sattuis antamaan :perisuomalainen_kateus:

Joona sanoi:
Koita tällä kertaa saada ainakin neljä naista samaan sänkyyn kanssas, jos joku vaikka sattuis antamaan :perisuomalainen_kateus:

Ei pysty venyy naisiin nyt... Ne vie vaan hitosti aikaa.

No jos totta puhutaan, niin eihän sitä koskaan tiedä jos jotain kivoja tapaiskin. Mua alkaa vaan vituttaa se, kun antavat puh.nroita, mutta sitten eivät vastaa viesteihin. Ei noista ota selvää. Eläkööt omissa laumoissaan. Naisista on vaan harmia. Mä lähen vetää paistettua lihaa ja kaljaa.

Tuli käytyä eilen shoppailemassa ja löytyi paljon kaikkia kivoja uusia vaatteita. Tänään on herätty jo kuudelta ottamaan rasvanpolttostakkia naamaan ja pienen odottelun jälkeen käyty aamulenkillä. Elovenan hetki kaurapuuro on niin pirun hyvää ja dietti tuntuu toimivan hyvin. Samaan aikaan voimatasot ovat olleet nousussa ja esim. penassa on tullut rikottua oma enkka. :hyper: Muutenkin fiilis on aivan loistava. :)

Kauan ruikuttamani raha-asiat on viimeinkin kunnossa eikä loppujen lopuksi tarvinnut etes rahaa sieltä vitun sossusta. Säästyi etes pieni itsekunnioituksen hiven!!!
Pisnikset menee hyvin ja kuntokin on vallan mainio. Tämä taitaa olla elämäni onnellisin päivä!!
Nyt on todella hyvä viilis!!

tammikuun alussa aloittamani dietti on lähtenyt todella hyvin käyntiin. paino tippuu tasaista vauhtia, eikä ole iskenyt vielä roskaruoka himoa:D..Treenitkin on kulkenut dietillä todella hyvin..

Täytin juuri 18 ja viime viikonloppuna ensikosketus kaupungin baareihin ja kivaa oli. Tänään meni inssi tänään ekalla kerralla läpi ja pääsin vihdoin ajelemaan omalla autolla! :rock: Myös naisasiat ovat pitkästä aikaa taas hyvällä mallilla. Hymyilee se elämä näköjään tännekkin suuntaan välilä, edes juuri päällä oleva koeviikko ei voi latistaa loistavaa oloa.:)

Työasiat, oma osaamiseni, pomon mielipide. :rock:

Noin ajatuksen tasolla miehet, sittenkin. :haart:

Raha-asiat - lisää tulee, jee! :)

Ystävät, vaihteeksi :haart:

Eiliset enkat salilla. :rock:

Vielä pari tuntia töitä. Sitten alkaa viikon talviloma.
Huomenna oman kullan+hyvinen ystävien kanssa mp-messuille. Huomenna on myös avokin kanssa yhteinen mässypäivä :), mäkkäriin ja sen jälkeen ostetaan kunnon säkki irtokarkkeja ja katsellaan lostin ensimmäistä kautta.
Muutenkin asiat on hyvin :) :haart: :kippis1:

Pitkästä aikaa tällainen perinteinen perjantai-ilonaihe. Enää muutama hassu tunti töitä ja sitten kentälle. Lento lähtee 17.55 ja takas Suomeen tuun vasta tiistaina.

naiset :love: :haart:

Sain tänään oikein kovan hieronnan lapojen väliin, huusin kivusta melkeimpä 20 minuttia yhtä soittoa. :D Kohta joku sanoo, että kivuliaasta hieronnasta on vain haittaa, mutta kylläpä vaan on nyt "lötky" olo niska-hartiaseutu-linjalla, ei kiristä enää trapeziukset tai rhomboideukset..;) Huomenna fiilis voi tosin olla hieman hellä tuolla selän puolella, mutta mitä pienistä. Tänään on muutenkin hyvä fiilis!:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom