Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Oujee, eka MaVe treeni 1,5 vuoteen ja rauta oli niiiiin kevyttä. Ei jaksais odottaa ens viikkoon kun pääsee taas lataan kiekkoja kunnolla tankoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JSL_84 sanoi:
Tänään tein pääteöksen, nyt se loppuu. Tupakointi tuo helvetin keksintö, 9 vuotta nikotiinin orjana saa riittää. Toivon että onnistun päätöksessäni ja uskonkin niin ja jos en niin sitten kuolen toivottavasti kivuliaasti syöpään ennen kuin täytän 30.....:)

Tsemppiä päätökseen! Se vaatii vain mielen lujuutta, ei se fyysinen riippuvuus niin kauheaa ole. Itse poltin 13 vuotta, nyt polttamatta 3 viikkoa. Välillä on vaikeeta, mutta ei mitään mahdotonta.

Olen muuten kerran nähnyt tyypin, joka on juuri kuollut keuhkosyöpään. Pisti miettimään se verensekaisen mössön määrä, mitä keuhkoista oli ulos purskahtanut ennen sydämen viimestä lyöntiä. Moinen pitäisi näyttää jokaiselle tupakoitsijalle, oli se sitten 13- tai 65-vuotias.

Edittiä. Viddu, aika surullista tekstiä tuli iloiseen trediin, mutta menköön. Ajatus oli hyvä. Noh, olen erittäin happy, kun pakkanen asettui. Huomenna lähden mökille nauttimaan lauhasta säästä ja lumisateesta. :)

I´m so happy! Treenit kulkee ihan sairaan hyvin! :rock: Penkissä uudet sarjaenkat paukkui, ens viikolla kokeileen ykköstä. Ojentajaliikkeissä niin ikään raudan määrä senkun nousee. Olipas vähän aikaa vahva olo.

Kävisköhän vielä illalla flaksi... :D :whip:

Osaa ne ystävät positiivisestikin yllättää.

Oli keskustelua siitä, mihin eräs ystäväni oli kiinnittänyt huomiota minussa kun ensi kertaa tapasimme vuosia sitten. Kommentti oli "... kuinka paljon huomiota voi pieni ihminen vetää itseensä hyvällä asenteella."

:hyper: :rock:

Kylläpä tuli hyvä mieli!!!
I :haart: mun ystävät

Sain muijankin kolistelemaan painoja. Ei millään meinannu suostua eka mut kun treeni oli lopus se sano että aika hienoa vaikka on ihan puhki :D Ja kysy milloin opastan sitä lisää. Ei pystyny kävelee rappusia seuraavana päivänä :whip: Viikon loppuna lisää treeniä tytölle ja hyvää ruokaa :) :love:

jtt1983 sanoi:
Sain muijankin kolistelemaan painoja. Ei millään meinannu suostua eka mut kun treeni oli lopus se sano että aika hienoa vaikka on ihan puhki :D Ja kysy milloin opastan sitä lisää. Ei pystyny kävelee rappusia seuraavana päivänä :whip: Viikon loppuna lisää treeniä tytölle ja hyvää ruokaa :) :love:

Kauan painostit? Ja mitä keinoja käytit? Uhkausta? Lahjontaa? Kiristystä? Ruoskaa?

Pari kuukautta yritin aina saada välil treenaa. Uhkasin selipaatil muija alko nauraa :D Sitten keksin sen uhkasin olla ajamatta partaa :D Eukko ei voi sietää kun mulla on kunnon risuparta :lol2: Ruoska otetaan käyttöön sitten kun se tekee mavea :whip: :D

Ei o helppoo olla nöyrä kun on näin vitun hyvä. Sävelsin, soitin, lauloin ja miksasin biisin parissa tunnissa. Tuli messevä tuotos.

Tänään päiväkodin lapset antoivat mulle piirrustuksia, ja sanoivat että olen kiva ope...:love: Ja mä kun yritän olla tiukka...:lol2: mut niinhän se menee, rajat on rakkautta!:haart:

Sain taas hyvää palautetta asiakkailta (monelta, huom!:) ) Kyllä on kivaa olla näin hyvä!
Lisäksi ens kauden duuninäkymät on loistavat (koputan puuta tässä vaiheessa).

Olin pitkästä aikaa juoksulenkillä :) . Jalkavaivani ovat helpottuneet sen verran että tuntui tosi hyvältä, koira sai kunnolla liikuntaa ja nyt se nukkuu tuossa lattialla tyytyväisenä...:haart: Ja sääkin oli mahtava!

Fyysinen kuntoni on varmaan parempi kun koskaan.
Tuntuu, että motivaatiota treeniin löytyy ihan rajattomasti!!
Vielä kun opiskellakkin jaksais.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom