Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Viihdyn intissä, ja alkaa elämän kuviot tästä eteenpäin muutenkin selvitä. Vielä kun naista sais kiertoon niin ois asiat kunnossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Penkistä 2*6*105kg huuhaa :D
Hirvee motivaatio nyt päällä kun tuon vihdoin sain. Jos tämä tulos pysyy kuukauden dietin ajan olen todella todella tyytyväinen :hyper:

Ja olen ollut jo 2 viikkoa ilman tippaakaan alkoholia, niin kova into oli tuo tulos tehdä :D

Saan ehkä vihdosta viimein myytyä toisen autoni. Tosin ei parane nuolasta ennenkun on rahat kourassa ja auto pois pihasta.

Ei saatana! Mähän pääsen nukkumaan!

30 sivua tiukkaa faktaa maantieteellisistä hasardeista, suck me balls mate!:hyper: :rock: :zzzz:

PS: klo 7 herätys -> koululle -> matikan kokeeseen lukemista -> kokeeseen -> kokeeseen hajoamista

Mä olen postaillut tänne aivan liian vähän mutta viimeset pari viikkoa oon ollut aivan älyttömän iloinen. :) Tämä johtuu erinäisistä syistä mutta treenien ja dietin aivan loistava kulkeminen on yksi niistä. Lisäksi mun rasvanpolttajat tuo hyvää mieltä ja energiaa. ;)

Hip hei, viime viikolla kirjalliset helposti läpi (1 virhe) ja inssi meni kanssa läpi tänä aamuna. Vihdoin pääsee autolla kouluun ja töihin :hyper:

Ensimmäinen yö vietetty omassa kämpässä. pelkillä patjoilla tosin nukuin, ei sänkyä eikä sohvaa vielä, mutta 15. päivä pitäisi tulla viimeistenkin huonekalujen. odotus on ollut kova, koko ajan viivästyksiä toisensa perään. Nyt ei enää oo niin paha, on mikroaaltouuni, TV ja tietokone täällä kuitenkin.

Outo olo ollut eilisestä asti.. Puhuin isän kanssa ekaa kertaa yli 12 vuoteen:eek:
Oli puhetta, että nähtäisiin kesällä... En tiedä tuleekohan tästä mitään. Olin jo aikonut vaihtaa sukunimeni ja kuopata koko ihmisen lopullisesti.

Muuten suhteellisen paskan päivän pelastivat hyvät naurut jotka sain yllättäen kahden jehovantodistajamummon kustannuksella. Olin juuri tullut suihkusta kun ovikello soi. No ovisilmästä näin ketä siellä oli. Löin tunnelmavalaistuksen päälle ja nappasin aurinkolasit silmille ja menin ovelle. No muutaman sekunnin mummot kattoo ja sit tokaisee (sanat joita toivoinkin) että "oletko nuori mies valmis"? Mä raotan hieman kylpytakkia ja sanon että kyllä minä olen valmis mutta oletteko te? Ei ne ilmeisesti ollu kun ne sit lähti pois:D

feikkiedit: en mä silleen ollu valmis:rolleyes:

Tätä onnen päivää, Chris Cortez voitti Muotidiilin :thumbs:
Liikutuin onnen kyyneliin - täyttyihän siinä (lähes jokaisen) miehen unelma.

Mika1979 sanoi:
Muuten suhteellisen paskan päivän pelastivat hyvät naurut jotka sain yllättäen kahden jehovantodistajamummon kustannuksella. Olin juuri tullut suihkusta kun ovikello soi. No ovisilmästä näin ketä siellä oli. Löin tunnelmavalaistuksen päälle ja nappasin aurinkolasit silmille ja menin ovelle. No muutaman sekunnin mummot kattoo ja sit tokaisee (sanat joita toivoinkin) että "oletko nuori mies valmis"? Mä raotan hieman kylpytakkia ja sanon että kyllä minä olen valmis mutta oletteko te? Ei ne ilmeisesti ollu kun ne sit lähti pois:D

feikkiedit: en mä silleen ollu valmis:rolleyes:

Jestas, että repesin. :D Loistava käytännön pila :thumbs:

Mika1979 sanoi:
Muuten suhteellisen paskan päivän pelastivat hyvät naurut jotka sain yllättäen kahden jehovantodistajamummon kustannuksella.

Ihan paras juttu! :hyper:

Lisää mummo-juttuja. Mun paskan viikon paras hetki tuli eilen, kun olin salilta kotiin menossa. Kiirehdin ratikkapysäkille, jossa odotti (mulle) väärä ratikka, näin että kauempaa omani oli tulossa sen perään.

Kolme nuorta kundia juoksee toisesta suunnasta ehtiäkseen ratikkaan, joka on jo lähdössä. Pysäkillä seissyt pieni, vanha ja hiukan kumarassa seissyt mummo (oisko ollut keppikin hänellä vielä) syöksähtää salamana painamaan ratikan ovenaukaisunappulaa, jotta se ei lähtisi liikkeelle ja nuoret miehet ehtisivät kyytiin... En ole koskaan aiemmin nähnyt niin nopeaa reagointia niin vanhalta ihmiseltä! :eek: Tehtävän suoritettuaan mummo tyyneesti köpöttelee takaisin pysäkin katoksen suojiin... Kundit ehtivät ajoissa sisään, mutta selvästi hämmentyivät tilanteesta. Tämä yllättävä tapahtumien käänne alkoi naurattamaan mua mahdottomasti ja samoin niitä kundeja ratikassa. Kerrankin näin päin, että vanhukset auttaa nuoria!

Terkut vaan pojille jos pakkislaisia olette! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom