Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Feature boy sanoi:Psykologian koe meni luultavasti läpi. HUZZAH!

Tämä johtuu erinäisistä syistä mutta treenien ja dietin aivan loistava kulkeminen on yksi niistä. Lisäksi mun rasvanpolttajat tuo hyvää mieltä ja energiaa. ;)
Mika1979 sanoi:Muuten suhteellisen paskan päivän pelastivat hyvät naurut jotka sain yllättäen kahden jehovantodistajamummon kustannuksella. Olin juuri tullut suihkusta kun ovikello soi. No ovisilmästä näin ketä siellä oli. Löin tunnelmavalaistuksen päälle ja nappasin aurinkolasit silmille ja menin ovelle. No muutaman sekunnin mummot kattoo ja sit tokaisee (sanat joita toivoinkin) että "oletko nuori mies valmis"? Mä raotan hieman kylpytakkia ja sanon että kyllä minä olen valmis mutta oletteko te? Ei ne ilmeisesti ollu kun ne sit lähti pois:D
feikkiedit: en mä silleen ollu valmis![]()
Mika1979 sanoi:Muuten suhteellisen paskan päivän pelastivat hyvät naurut jotka sain yllättäen kahden jehovantodistajamummon kustannuksella.
Tehtävän suoritettuaan mummo tyyneesti köpöttelee takaisin pysäkin katoksen suojiin... Kundit ehtivät ajoissa sisään, mutta selvästi hämmentyivät tilanteesta. Tämä yllättävä tapahtumien käänne alkoi naurattamaan mua mahdottomasti ja samoin niitä kundeja ratikassa. Kerrankin näin päin, että vanhukset auttaa nuoria!