Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tupla-J sanoi:
Jee. Sössimäni tilanne kääntyi parhain päin ja nyt voin ilolla sanoa, että tänään Tupla-J on sekä ystävää että tyttöystävää rikkaampi! :)

:rock: !!!Ooh, tällasia on kyllä kiva lukea!Mä tulin tästä todella hyvälle tuulelle,mikä tarkottaa näin hyvän päivän jälkeen siis ERITYISEN hyvälle!

Mun elämä.

Tää on niiiiiiin sekä vitutus- että ilothreadin asiaa mutta pistetään tänne, kyllä positiivisuus on vahvempi voima. :)

1. Ihmissuhteet - maailmankaikkeuden kummallisin vyyhti, jossa ei ole mitään logiikkaa tapahtumahetkellä, mutta jälkikäteen näkee kaiken suuren viisauden tapahtumien takana.

Enää ei voi oikeastaan kuin nauraa. Mun elämä on niin käsittämätöntä. Monesti rakkaat ystäväni ovat sanoneet, että tästä saisi aivan loistavan (kiinnostavan, hauskan jne..) tv-komedian. Päähenkilö tietysti minä ja sitten koko tämä sivuhenkilöiden kirjo, huh huh ... Sattuisko pakkikselta löytymään ketään, kuka haluaisi alkaa työstää mun elämästä tv-käsikirjoitusta? :lol2:

2. Suurta riemua tuottaa tämänhetkinen fyysinen olo - lievä tuska. Olen tehnyt ennätyksiä koko viikon raudan määrässä - hyvä minä!! :rock:

3. Olen keksinyt liikeidean sivubisnekseen. Alan ulkoiluttaa miehiä, jotta he löytävät elämänsä rakkauden. Mulla on joku kumma kyky/taipumus/taito tähän. Lähes poikkeuksetta sinkkumiehet (kaverit) joiden kanssa käyn kävelemässä (aerobinen lenkki, you know), löytävät muutaman kuukauden kuluessa parisuhteen siitä, kun ollaan sovittu että aletaan yhdessä käymään kävelylenkeillä. :curs:

Koska sitä lenkkikaveria ei löydy, teen tästä bisneksen. Se on 10 tai 20 euroa per 1,5-2h lenkki, mun terapeuttinen vaikutus tai mun tyhmät jutut lenkin aikana ja parin kuukauden päästä mies onnellisesti seurustelee. :rock: :D

Minusta tuli tänä aamuna isä!!! Saimme tänä aamuna kello 6:35 suloisen pienen tyttö vauvan. Prinsessa syntyi n. kuukauden etuajassa, mutta kaikki on kuitenkin hyvin!

Painoa tytöllä oli 2610g ja pituutta 46cm.

t:isä

Eleonoora sanoi:
Kerrankin aukesi kunnon tilaisuus. Jota en kuitenkaan voi täysin käyttää hyväkseni.. :jahas:
Sama. Mut mietityttää taas kaikki käytännön järjestelyt. :jahas: Miks pitää olla tämmönen käytännön ihminen?!? Ja mietin mä sitä rahaakin, jos tienaan nykyistä vähemmän... Vaikka sitä nimenomaan ei pitäis aina ajatella, jos mahdollista on tehdä sitä mistä nauttii sitä vois kai tehdä pienemmälläkin rahalla. Näin mä ajattelen... Mut silti, mahtava juttu!!! Miks näitten vaan pitää tulla aina semmoseen aikaan kun olis niin paljon muutakin sovittua. Jostain on nyt alettava karsimaan ja asettamaan asioita tärkeysjärjestykseen. Muistaen, et opiskelu on 1. :rolleyes:

Vieläkin ilostuttaa edellinen viikonloppu ja melkein läpi yön jatkuneet henkevät keskustelut parhaan ystäväni kanssa. :haart: Sain taas voimia ainakin kahdeksi viikoksi (;)) ja uusia näkemyksiä.

Vaikka olo onkin nyt äärimmäisen metroseksuaalinen niin on pakko sanoa että kun yksi työkaveri värjäsi ja nyppi mun kulmakarvat niin lopputulos on tosi hyvännäköinen. Ja mikä parasta niin jälki on siisti ja huomaamaton joten miehekkyyskin säilyi tallessa. :)

Orid sanoi:
Minusta tuli tänä aamuna isä!!! Saimme tänä aamuna kello 6:35 suloisen pienen tyttö vauvan. Prinsessa syntyi n. kuukauden etuajassa, mutta kaikki on kuitenkin hyvin!

Painoa tytöllä oli 2610g ja pituutta 46cm.

t:isä

\o/ Onnea!:)

Orid sanoi:
Minusta tuli tänä aamuna isä!!!

Onnea tuoreelle isille! :haart:
Täälläkin taas vauvakuumetta pukkaa.. Piti taas vauvalehtiä ostaa tänään ja ilokseni avokin innostui niitä lukemaan. Silläkin on vauvakuume! :hyper: Mut harmi, ettei nyt ole sopiva hetki vauvalle.. :jahas:

MerZi sanoi:
Sama. Mut mietityttää taas kaikki käytännön järjestelyt. :jahas:

Voimia sinulle. Kyllä se siitä. Teet niin kuin parhaaksesi näet. :)

Tällä kertaa emme ole näköjään samassa tilanteessa.. Ja jätin tänään tarjoutuneen tilaisuudenkin osittain hyödyntämättä. Perhana.. En vaan onnistunu kunnolla.. :rolleyes:

Mun elämä, vol 2. :kippis1:

* Eräs mun parhaista ystävistäni asuu ulkomailla ja muisti mua lähettämällä synttärilahjapaketin työpaikalleni. Aivan mielettömän ihana lahja, kukaan heteromies ei osaisi ostaa samanlaista!!! :D :haart: Ei sillä, on heteromiehilläkin paikkansa. ;)

* Muutenkin nämä ihmissuhdeasiat ovat taas järkevissä uomissa, asioilla taitaa sittenkin olla taipumusta järjestyä. :)

* Ulkona uskomattoman kaunista, ikkunasta voi ihailla maisemaa ja nauttia siitä, että saa olla lämmössä sisällä.

* Viikonloppu on jo kohta ja perjantaina starttaa hurja viikonloppureissu. :rock:

Jesh, kelalla on sittenkin ihmisiä töissä. Mä sain jatkettua mun opintotukia vielä tälle keväälle. Sain myös takautuvasti nyt tammikuun opintotuet tilille joista voin laittaa takaisin säästöön sen osan jota nyt jouduin käyttämään elämiseen. :)

Mitä on tapahtunut?!?! :hyper:

Mun tilillä on paljon enemmän rahaa kuin siellä "piti" olla. :eek: Onkohan joku olennainen homma jäänyt maksamatta? Alkoi pelottaa... jos kaikki laskut on hoidettu, niinkuin pitäisikin, niin ei muuta kuin ... :rock:

EDIT: kun nyt menee näin hyvin, niin eiköhän se kohta taas ala menemään päin ...

Saatiin kämppiksen kanssa uusi kämppä keskustan läheisyydessä ja iso on, maksaa 120€ vähemmän mikä meinattiin ensin ottaa, jää enemmän rahaa proteiiniin. :kippis1:

:david: :david: :david: :david: :david:

Voi pojat sentään! Kävin äsken treffeillä varmasti maailman ihanimman ja kauneimman tytön (siis heti Eleonooran jälkeen) kanssa:haart: . Aikasemmin oli juteltu netissä, tekstailtu ja kuvat toki nähty toisistamme. Ensin mentiin kuumalle kaakaolle ja sitten kattoon Matti-leffa. Tyttö on ihan täältä samalta kylältä mut aika paljon reissussa muualla. Toi Matti-elokuva on loppujen lopuksi aika surullinen leffa mutta tyttö oli huippuseuraa, sanavalmis, omia mielipiteitä, ruskeat silmät ja pitkä ruskea tukka:kuola: :haart: Ilta meni mukavasti mutta vähän sellanen epävarma olo jäi. Se kyllä lupasi harkita uudestaankin näkemistä.. Nyt hyviä vinkkejä viisaat kanssamatkustajat, miten mä ton unelman nappaan...!:)

edit:onhan täällä tosiaan noita aiheeseen liittyviä threadejakin mut ei nyt osaa ajatella..

Mika1979 sanoi:
Voi pojat sentään! Kävin äsken treffeillä varmasti maailman ihanimman ja kauneimman tytön (siis heti Eleonooran jälkeen)kanssa:haart:

Hyvä, että alkaa mennä hyvin!!! :) Ehkä tää tapaus olis kuitenkin mua hitusen parempi. ;)

Originally Posted by Eleonoora
Hyvä, että alkaa mennä hyvin!!! :) Ehkä tää tapaus olis kuitenkin mua hitusen parempi. ;)

Kuinka voisi olla?!!:D

Kyllä mä tosiaan toivon että tää sujuisi, varsinkin kun tietää että aiempi paska juttu ei ollu edes omaa syytä että siinä kävi niinkuin kävi.. Vaikka on tullu niin kyyniseksi ja epäileväiseksi että osaa jo varautua pettymyksiin. Vaikkei se aina niin kivalta kuulostaakaan mutta käytäntö on osoittanut että välinpitämättömyys on avainsana, eli kun nyt maltan pitää sopivan matalaa profiilia niin ehkä se kiinnostuu ja saan seuraavatkin treffit... :haart:

Mika1979 sanoi:
Kuinka voisi olla?!!:D

Kyllä mä tosiaan toivon että tää sujuisi, varsinkin kun tietää että aiempi paska juttu ei ollu edes omaa syytä että siinä kävi niinkuin kävi.. Vaikka on tullu niin kyyniseksi ja epäileväiseksi että osaa jo varautua pettymyksiin. Vaikkei se aina niin kivalta kuulostaakaan mutta käytäntö on osoittanut että välinpitämättömyys on avainsana, eli kun nyt maltan pitää sopivan matalaa profiilia niin ehkä se kiinnostuu ja saan seuraavatkin treffit... :haart:

Toivotaan, että sua nyt onnistaisi. :love: :love: Kunhan et heti alkuun intoile liikaa, niin kaikki menee varmasti hyvin. :) Katsastelet ihan rauhassa, et mitä tulee.

Tuli mullekin hyvä mieli, kun tiedän, että sulla menee paremmin. :)

Originally Posted by Eleonoora
Toivotaan, että sua nyt onnistaisi. :love: :love: Kunhan et heti alkuun intoile liikaa, niin kaikki menee varmasti hyvin.:) Katsastelet ihan rauhassa, et mitä tulee.

Tuli mullekin hyvä mieli, kun tiedän, että sulla menee paremmin. :)

Kiitoksia kovasti kultapieni:haart: Jännä juttu mutta mullakin on menny silleen että kun olen lukenut sun posteja niin kyllä kurjalta tuntui tossa jonkun aikaa sitten kun oli ikäviä asioita tapahtunu ja ne oli tuolla vituttaa threadissa. On paljon paljon mukavampi kun sun postaukset on vaan pelkästään täällä Ilosella puolella :love: :D Jonkinlaista "kosmista" yhteyttä ilmeisesti..:love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom