Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tupla-J sanoi:Jee. Sössimäni tilanne kääntyi parhain päin ja nyt voin ilolla sanoa, että tänään Tupla-J on sekä ystävää että tyttöystävää rikkaampi!
Hynkkä sanoi:Vedin 200kg maasta tänään!
Yksi tavoite saavutettu ja tästä on hyvä jatkaa.
Sama. Mut mietityttää taas kaikki käytännön järjestelyt. :jahas: Miks pitää olla tämmönen käytännön ihminen?!? Ja mietin mä sitä rahaakin, jos tienaan nykyistä vähemmän... Vaikka sitä nimenomaan ei pitäis aina ajatella, jos mahdollista on tehdä sitä mistä nauttii sitä vois kai tehdä pienemmälläkin rahalla. Näin mä ajattelen... Mut silti, mahtava juttu!!! Miks näitten vaan pitää tulla aina semmoseen aikaan kun olis niin paljon muutakin sovittua. Jostain on nyt alettava karsimaan ja asettamaan asioita tärkeysjärjestykseen. Muistaen, et opiskelu on 1.Eleonoora sanoi:Kerrankin aukesi kunnon tilaisuus. Jota en kuitenkaan voi täysin käyttää hyväkseni.. :jahas:
Orid sanoi:Minusta tuli tänä aamuna isä!!! Saimme tänä aamuna kello 6:35 suloisen pienen tyttö vauvan. Prinsessa syntyi n. kuukauden etuajassa, mutta kaikki on kuitenkin hyvin!
Painoa tytöllä oli 2610g ja pituutta 46cm.
t:isä
Orid sanoi:Minusta tuli tänä aamuna isä!!!
MerZi sanoi:Sama. Mut mietityttää taas kaikki käytännön järjestelyt. :jahas:
Mika1979 sanoi:Voi pojat sentään! Kävin äsken treffeillä varmasti maailman ihanimman ja kauneimman tytön (siis heti Eleonooran jälkeen)kanssa:haart:
Originally Posted by Eleonoora
Hyvä, että alkaa mennä hyvin!!! Ehkä tää tapaus olis kuitenkin mua hitusen parempi. ;)
Mika1979 sanoi:Kuinka voisi olla?!!:D
Kyllä mä tosiaan toivon että tää sujuisi, varsinkin kun tietää että aiempi paska juttu ei ollu edes omaa syytä että siinä kävi niinkuin kävi.. Vaikka on tullu niin kyyniseksi ja epäileväiseksi että osaa jo varautua pettymyksiin. Vaikkei se aina niin kivalta kuulostaakaan mutta käytäntö on osoittanut että välinpitämättömyys on avainsana, eli kun nyt maltan pitää sopivan matalaa profiilia niin ehkä se kiinnostuu ja saan seuraavatkin treffit... :haart:
Originally Posted by Eleonoora
Toivotaan, että sua nyt onnistaisi. Kunhan et heti alkuun intoile liikaa, niin kaikki menee varmasti hyvin. Katsastelet ihan rauhassa, et mitä tulee.
Tuli mullekin hyvä mieli, kun tiedän, että sulla menee paremmin.