Mika1979 sanoi:Kiitoksia kovasti kultapieni:haart: Jännä juttu mutta mullakin on menny silleen että kun olen lukenut sun posteja niin kyllä kurjalta tuntui tossa jonkun aikaa sitten kun oli ikäviä asioita tapahtunu ja ne oli tuolla vituttaa threadissa. On paljon paljon mukavampi kun sun postaukset on vaan pelkästään täällä Ilosella puolella :D Jonkinlaista "kosmista" yhteyttä ilmeisesti..
Jännä juttu tosiaan. Kävin tosin just tuolla vitutus puolella postaamassa, mutta onneksi ei mtn vakavaa kuitenkaan tällä kertaa.. Mä olen päättänyt, että yritän selvitä ongelmistani vain hyväksymällä tosiasiat. Jos joku täällä tietäisi, miten mun asiat on, niin varmasti yrittäisi puhua mulle järkeä, mutta asiat nyt vaan on niinkuin on, kunnes jostain löytyy jokin ratkaisu. Ja olipa ratkaisu sit mikä tahansa, niin se tulee satuttamaan henkisesti todella paljon. Ikäviä asioita näköjään yrittää aina siirtää niin pitkälle tulevaisuuteen kuin mahdollista, vaikka tietää, ettei siitä välttämättä kovin hyvää seuraakaan..
Mut enpä viitsi nyt sen enempää murehtia. Elän nyt ja tässä, tätä hetkeä, päivä kerrallaan. Vauvahaaveet sun muutkin siirretään johonkin vähän kauemmas.. Katsellaan nyt ensin, että onko sitä sopivaa isäkanditaattia..
Mutta tosiaan hienoa, että sulla kulta menee hyvin. Voin mennä hyvillä mielin nukkumaan.