Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Edellisen jälkeen tuota juo ilokseen.MerZi sanoi:Koko viikko herätty 04.30, 8h töitä...
Kuudelta alkaa työt, mut mä haluan että aamulla on aikaa itselle ja touhuta omia juttuja, kävellä töihin pidemmän kaavan kautta ja haluan olla paikalla ajoissa enkä viime tingassa. Mikään pakkohan ei tietenkään ole herätä vielä tohon aikaan, mut kiireenvihaajana olen nähnyt ton oikein sopivaksi ajaksi. Eikä se aamulla herääminen ollenkaan vaikeeta oo jos vastaavasti menee nukkumaan niin et ehtii ainakin 7h koisia, vähemmällä unella kyllä tuntuu et koko päivän meinaa simahtaa. Mielummin mä teen tota aamuvuoroa sillon kun oon töissä et ehdin sitten vielä luennoille jne.Eleonoora sanoi:Monelta sä sit menet jo töihin? Mä en koskaan jaksais herätä vielä tuohon aikaan. Tai ehkä yhtenä aamuna, mutta en viikkoa putkeen! Vaikka kyllähän monet tekee aamuvuoroa..
Viikinki 86 sanoi:27.12 minulle syntyi pikkuveli, ollessani kuitenkin ainoa lapsi jo 19 vuotta, 2 kuukautta ja 16 päivää![]()
:wanha:
modified sanoi:Perheriidan päätteeksi vaimo uitti yksi ilta digipokkariani 5min tiskialtaassa
:D