Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Mika1979 sanoi:
Kiitoksia kovasti kultapieni:haart: Jännä juttu mutta mullakin on menny silleen että kun olen lukenut sun posteja niin kyllä kurjalta tuntui tossa jonkun aikaa sitten kun oli ikäviä asioita tapahtunu ja ne oli tuolla vituttaa threadissa. On paljon paljon mukavampi kun sun postaukset on vaan pelkästään täällä Ilosella puolella :love: :D Jonkinlaista "kosmista" yhteyttä ilmeisesti..:love:

Jännä juttu tosiaan. :) Kävin tosin just tuolla vitutus puolella postaamassa, mutta onneksi ei mtn vakavaa kuitenkaan tällä kertaa.. Mä olen päättänyt, että yritän selvitä ongelmistani vain hyväksymällä tosiasiat. Jos joku täällä tietäisi, miten mun asiat on, niin varmasti yrittäisi puhua mulle järkeä, mutta asiat nyt vaan on niinkuin on, kunnes jostain löytyy jokin ratkaisu. Ja olipa ratkaisu sit mikä tahansa, niin se tulee satuttamaan henkisesti todella paljon. Ikäviä asioita näköjään yrittää aina siirtää niin pitkälle tulevaisuuteen kuin mahdollista, vaikka tietää, ettei siitä välttämättä kovin hyvää seuraakaan..
Mut enpä viitsi nyt sen enempää murehtia. Elän nyt ja tässä, tätä hetkeä, päivä kerrallaan. :) Vauvahaaveet sun muutkin siirretään johonkin vähän kauemmas.. Katsellaan nyt ensin, että onko sitä sopivaa isäkanditaattia..

Mutta tosiaan hienoa, että sulla kulta menee hyvin. :love: Voin mennä hyvillä mielin nukkumaan. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:) Ettekö :haart: te voisi :) puida näitä :love: lässynlässyn
:love: juttujanne :haart: privaatisti :)

Jee, parin tunnin päästä starttaa Joensuun kisabussi!

Ainoa vaan, että sinne on luvattu yli 30 asteen pakkasia... brrr!

:D Mut ei se menoa haittaa!!

Koko viikko herätty 04.30, 8h töitä ja toinen mokoma kotihommia ja kouluhtehtäviä päälle. Huomenna saa nukkua pitkään, se riittää tällä hetkellä tuomaan "luksusta" mun elämään! :)

Selkätreeni kulki hyvin, siihen päälle venyttelin oikein perusteellisesti ja nautiskelin palkkarista antaumuksella. Sain viikolla uutta palautusjuomaa joka on todella hyvää!!! :kuola: Edellisen jälkeen tuota juo ilokseen.

Näin sikapimeetä ja pitkää unta, josta herättyäni koen olevani harvinaisen mainiosti hereillä ja pirtsakassa kunnossa. Nyt syömään jotta kasvaa kun salille löytää.

Tästä ei vaan voi tulla huono päivä.

MerZi sanoi:
Koko viikko herätty 04.30, 8h töitä...

Monelta sä sit menet jo töihin? Mä en koskaan jaksais herätä vielä tuohon aikaan. Tai ehkä yhtenä aamuna, mutta en viikkoa putkeen! Vaikka kyllähän monet tekee aamuvuoroa.. Joskus harvoin, kun puolivapaaehtoisesti menen kuudeksi töihin, niin herään viiden jälkeen ja lähden puoli kuusi töihin kävelemään. Ja tunnun olevan puoliunessa vielä kymmenen aikaankin sit.. :D

Eleonoora sanoi:
Monelta sä sit menet jo töihin? Mä en koskaan jaksais herätä vielä tuohon aikaan. Tai ehkä yhtenä aamuna, mutta en viikkoa putkeen! Vaikka kyllähän monet tekee aamuvuoroa..
Kuudelta alkaa työt, mut mä haluan että aamulla on aikaa itselle ja touhuta omia juttuja, kävellä töihin pidemmän kaavan kautta ja haluan olla paikalla ajoissa enkä viime tingassa. Mikään pakkohan ei tietenkään ole herätä vielä tohon aikaan, mut kiireenvihaajana olen nähnyt ton oikein sopivaksi ajaksi. Eikä se aamulla herääminen ollenkaan vaikeeta oo jos vastaavasti menee nukkumaan niin et ehtii ainakin 7h koisia, vähemmällä unella kyllä tuntuu et koko päivän meinaa simahtaa. Mielummin mä teen tota aamuvuoroa sillon kun oon töissä et ehdin sitten vielä luennoille jne.

Perheriidan päätteeksi vaimo uitti yksi ilta digipokkariani 5min tiskialtaassa ja ihme kyllä se kamera näyttäis nyt edelleen toimivan! Välittömästä ravistelin kamerasta ylimääräiset vedet pois. Vielä pari päivää sitten siinä oli valikot ihan sekaisin, yms kummallisuuksia. Ei kyllä uskoisi.

modified sanoi:
Perheriidan päätteeksi vaimo uitti yksi ilta digipokkariani 5min tiskialtaassa

On ne nykyisin keinot ...kele. Ennen uhattiin kaulimella, nykyisin uhataan upottaa digipokkari tiskialtaaseen, jos ei ala parisuhdeasiat luonnistumaan

EDIT: Ota tuosta nyt sitten selvä, kumpi kivempi kohtalo...

Aina sanotaan, että ennen miehet olivat rautaa ja laivat puuta, nykyään miehet puuta ja laivat rautaa. Taitaa olla niinpäin ettei enää kaulimet paljoa auta.

Kolmen viikon jälkeen paino tippunut 2kg kaikesta huolimatta :). Suurin syy varmaan se, että stressin takia ruokahalu ei ole kohdillaan. Mutta sama se. Pääasia, että paino tippuu :D.

Tänään meni jalkareenit helvetin hyvin. Melkein kaikissa liikkeissä sarjapainoihin tuli ennätykset. Harjottelin etukyykkyä myös ja se tuntu helvetin hyvältä. :rock:

Tänään tein pääteöksen, nyt se loppuu. Tupakointi tuo helvetin keksintö, 9 vuotta nikotiinin orjana saa riittää. Toivon että onnistun päätöksessäni ja uskonkin niin ja jos en niin sitten kuolen toivottavasti kivuliaasti syöpään ennen kuin täytän 30.....:)

Hohoo! Tuli sossurahat opintotukipäätöstä odotellessa. Maksoin laskut ja kuun aikana kertyneet ruokavelat pois (joita oli yllättävän vähän). Cashia jäi käteen komeat 35 jöröä, josta ostettava myös ens kuun bussilippu. Yrittävät ihan selvästi lihottaa meikäläistä... :D

Suositut

Back
Ylös Bottom