Mun elämä.
Tää on niiiiiiin sekä vitutus- että ilothreadin asiaa mutta pistetään tänne, kyllä positiivisuus on vahvempi voima.
1. Ihmissuhteet - maailmankaikkeuden kummallisin vyyhti, jossa ei ole mitään logiikkaa tapahtumahetkellä, mutta jälkikäteen näkee kaiken suuren viisauden tapahtumien takana.
Enää ei voi oikeastaan kuin nauraa. Mun elämä on niin
käsittämätöntä. Monesti rakkaat ystäväni ovat sanoneet, että tästä saisi aivan loistavan (kiinnostavan, hauskan jne..) tv-komedian. Päähenkilö tietysti minä ja sitten koko tämä sivuhenkilöiden kirjo, huh huh ... Sattuisko pakkikselta löytymään ketään, kuka haluaisi alkaa työstää mun elämästä tv-käsikirjoitusta? :lol2:
2. Suurta riemua tuottaa tämänhetkinen fyysinen olo - lievä tuska. Olen tehnyt ennätyksiä koko viikon raudan määrässä - hyvä minä!!
3. Olen keksinyt liikeidean sivubisnekseen. Alan ulkoiluttaa miehiä, jotta he löytävät elämänsä rakkauden. Mulla on joku kumma kyky/taipumus/taito tähän. Lähes poikkeuksetta sinkkumiehet (kaverit) joiden kanssa käyn kävelemässä (aerobinen lenkki, you know), löytävät muutaman kuukauden kuluessa parisuhteen siitä, kun ollaan sovittu että aletaan yhdessä käymään kävelylenkeillä. :curs:
Koska sitä lenkkikaveria ei löydy, teen tästä bisneksen. Se on 10 tai 20 euroa per 1,5-2h lenkki, mun terapeuttinen vaikutus tai mun tyhmät jutut lenkin aikana ja parin kuukauden päästä mies onnellisesti seurustelee.

:D