Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Kummityttö siskonsa kanssa oli käymässä. Vauvat on sitten söpöjä!:)
Ja kohta jäätreenit, jee! Jalat on tosin aivan kipsissä vielä keskiviikon reenistä, mutta kyllä se siitä..:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally Posted by Tähtityttö
...Ja kohta jäätreenit, jee! Jalat on tosin aivan kipsissä vielä keskiviikon reenistä, mutta kyllä se siitä..:D

Toi on sitä todellista taistelijan luonnetta.:worship: :D

Uusi Vuosi toi mukanaan niitä uusia kujeita joten ei voi muuta kuin virnuilla leveästi:D .....niin ja vähän..:kuola:

Jee kerkesin Floodata kaikista ensteks eniten ennenkun toi Floodi-ketju meni lukkoon. Hyvä minä!!!

amf sanoi:
Jee kerkesin Floodata kaikista ensteks eniten ennenkun toi Floodi-ketju meni lukkoon. Hyvä minä!!!
Heh... Mulla on tuossa postaus viimeisenä... hyvä minäkin! :)

Ihan mielettömän kaunis ilma ulkona!!!!!!!! Ei voi olla totta! Nyt ulos hiihtämään ja nauttimaan auringosta, niin kauan kun se nyt esillä suostuu olemaan... :)

Jee, sain Javan kurssin lopputyönä tekemäni graafisen tietokantahökötyksen viimeinkin pelaamaan. Että in your face, Sun. :D Muutamat kirosanat ehtikin jo päästä...

Kuulin juuri tulevan vauvan ensimmäiset sydämenlyönnit! :hyper:

Huppe sanoi:
Kuulin juuri tulevan vauvan ensimmäiset sydämenlyönnit! :hyper:

toi on kyllä siistiä! Tulin itsekkin juuri duuniin neuvolasta..tosin tässä jo parit ultratkin takana (vko22). Ensimmäinen lapsi tulossa ja kieltämättä jännittää ja oon ihan tajuttoman onneissani :)

No tää nyt ei oo mitään noitten vauvajuttujen rinnalla mut tänään pamahti duunissa vakisopimus pöytään ja ihan mukava palkankorotus viel päälle. Tärkeä juttu itselle ja hyvä kiitos pitkistä duunipäivistä.:)

Mä sain uuden puhelimen ja kaikkee ihanaa vartalonhoitokrääsää ukolta eli ihan iloinen mieli.

:love: :haart:

Monista pienemmistä ja suuremmista ongelmista huolimatta tällä hetkellä on hyvä fiilis. :) Pitää nyt yrittää nauttia tästä olosta. Tiedä mitä sitä taas seuraavien päivien aikana saa kestää.. :rolleyes:
Niin paljon kaikkea tapahtuu mun ympärillä, et tuntuu jo ihan siltä, et mä vaan olen paikallani ja joku pyörittää jotain helvetin rulettia mun ympärillä. Enkä mä saa sitä rulettia pysähtymään. Mutta ehkä joku sit tekee myös tärkeät (ja oikeat :D ) ratkaisut mun puolesta.. :rolleyes:
Mut nyt saunaan avon kans.. :love:

Jos pahaakin, niin jotain hyvääkin... :)

Mun synttärit, jeeeeeeeee! Ok, helvetin hölmöähän se on tän ikäisenä näistä innostua, mutta innostumpa kumminkin. On ollut tosi kiva kun kaverit ja tutut ovat lähettäneet onnitteluviestejä, siis sellaisetkin tyypit joita näkee harvemmin. Ehkä olen muistuttanut synttäreistäni tarpeeksi? :rolleyes:

Kaikkein paras oli meidän isä: soitti mutta kun en vastannut puhelimeen (oli muuta tekemistä), jätti vastaajaan onnitteluviestin. Siis meidän isä!!! :eek: Ylipäätään, että se muisti ja se, että se soitti! Yleensä se soittaa vain kun jotain vakavaa on sattunut. Oon ihan fiiliksissä... ehkä mua rakastetaan sittenkin? :)

Sairasteluputki (äärimmäisen sitkeä flunssavirus, keuhkoputkentulehdus jne.) on kokonaan takana ja treenit jatkuvat.

Viikonlopuksi pääsee kylpylään :)

Mä olen aivan keisari jätkä, eihän tässä voi edes kehua itseään kun kaikki menee totuuden puolelle.

Olen tästä viikosta sairastanut 3 päivää (tosin sillei tosi kipeä mä olen ollut vaan yhtenä päivänä), mutta se ei ole estänyt mua käymästä salilla ja puskemasta ennätystuloksia joka kerta. Tänään just suorastaan naureskelin säälittävälle raudalle, joka ei kyennyt vastustamaan terästä kovempien lihasteni käskyä. Ruoka maittaa ja huomenna uudestaan puntille.

Tän lisäksi tulin hoitaneeksi pari tekemistä odottanutta hommaa pois alta ja nyt on olo niin maukas, että tekisi mieli mennä ulos halailemaan satunnaisia vastaantulijoita ja vain hymyillä leveästi kun nämä jäävät hämilleen tuijottamaan.

Treeni on lähtenyt kulkemaan ihan älyttömän hyvin kun tein pieniä muutoksia ohjelmaani. Pitkään jumannut penkkikin on parantunut tosi lyhyessä ajassa. Eilen kokeilin piruuttani vinopenaa 41kg kässäreillä josko ne edes kerran nousisi ja tein kaheksikon puhtaalla tekniikalla :rock:
Kyllä sitä vaan voi olla vähään tyytyväinen, hymy leviää persiiseen asti :D

Tänään hyvässä seurassa ruokaa, hohtokeilailua ja varmaan vähän baarielämää, oikein mukavaa viikonloppua kaikille :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom