Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No toimiihan se. Ja sitten ei muuta kun keskustelemaan. Mieltäni askarruttaa uutena keskustelijana myös se,
että miksei private message toimi?
Vai liekö asia niin, että se ei vaan toimi vielä?
No mitäpä olisi ne toimenpiteet, että se rupeaisi joskus toimimaan?
kiitos vastauksista

Kolme päivää kestänyt todella huono flunssainen olo alkaa väistyä punaviinin ja oluen avustamana. Juuri tälle päivälle sattui isohkot juhlat ja talo tulee täyteen väkeä, ei viitsi pahoittaa naisen mieltä mököttämällä paskassa olossa. Odotellaan huomista aamua ja katsotaan naurattaako sitten enää :)

Suunnittelin uutta ohjelmaa ja luin Tony Halmeen sali kirjan (aika äijä, motivaatio ainakin nousi hetkittäin, hauska mies::) söin paljon, hyvää ruokaa hyvällä omalla tunnolla, vietin lepo lauantaita.

Eilen mukava shoppailupäivä ja illalla hoidin sit tekemättömiä kotitöitä.
Tänään kotityöt jatkuu (tämä pakkotoistolla pyöriminenhän kuuluu kotitöihin :D ). En tiedä mikä innostus on iskenyt, mut jostain syystä pyykit, likaiset astiat, pölyt sun muut saavat multa tänä viikonloppuna erityishuomioita. En yleensä ole kovinkaan innostunut noista hommista nimittäin. Ja kaiken kruunaa se, että mulla on tänään myös ruhtinaallisesti aikaa leipoa. :hyper:
Ihmeen hyvä fiilis kyllä tullut siivoamisesta, pyykkäämisestä sun muusta. :)
Nyt kun vielä avo tulis kotiin, niin pääsis pelaamaan sulkapalloa. :rock:

Hifk:lla menee ihan mukavasti, ottaen huomioon alkukauden rämpimisen ja pelaajapulan. Jokerit konttaa!! Vielä kun hilmalan porukka lähtee aikaiselle kesälomalle ( ne, joille ei ole annettu kenkää), niin kaadan kallista whiskya lasiin ja naatin!! Saavat kerrankin tuntea, miltä niistä pienistä seuroista tuntuu pelaajien myyminen tammikuussa ja kauden lopettaminen kesken.

Olin eilen hetken puheväleissä "oman"naisen kanssa.

Ruoka ja treeni maistuu Piiiiiitkän flunssakauden jälkeen.

Elämä on perus ok.

Siinä syitä. Ei ainakaan itketä, joten postasin tähän thrediin.

HIFK, nyt ja aina!

Torstain ja perjantain matka Tukholmaan hymyilyttää vieläkin. Muiden rahoilla on mukava reissata. Iloisia ihmisiä ja mielenkiintoista asiaakin oli. Café Operassa oli hauska bilettää hyvässä seurassa.

Auton korjaaminen maksoi vain 672 euroa.

Niinistökin näyttäisi menevän kirkkaasti toiselle kierrokselle ja Halosen kannatus on laskemassa.

Hst-treenin 4 viikkoo takana kohta ja menny tosi hyvin. Olkapäät on kestäny kivasti. Kyykky lähteny sujumaan.

Eli olen iloinen, kun treeni sujuu... :)

Nyt on löytynyt säännöllinen rytmi salilla käymiseen ja olo on todella energinen! Tekisi mieli käydä salilla lähes joka päivä, mutta onneksi on malttia mukana... kyllä niitä tuloksia rupeaa näkymään hiljalleen :)

Kadotin kännykkäni ja olin varma, että se jäi yhelle kämpille. No ei kuulemma ollu siellä ylimääräisiä kännyköitä.

No yks toinen tyyppi otti yhteyttä ja sano, että oli löytyny kännykkä sen auton takapenkiltä. No mun se oli tietty.

Tälleen tää menee... :D

Meillä on duunissa uusi vartija :kuola:.
Securitas on vihdoin tajunnut katsoa myös pärstää porukkaa palkatessaan. Sinä joka tästä tunnistat itsesi (kuulit varmasti kun kehuttiin sua), tule ilahduttamaan päiväämme useammin. Ei me purra vaikka siltä saattaakin vaikuttaa...

reino sanoi:
Tulkitsenko mä oikein, että kyseisen turvallisuushenkilön luokitus on "siis niin panisin..."? :D
Ei mennä asioiden edelle... Tuo vartijan uniformu (ei sitä oikeasti voi edes lukea uniformuksi) ei aiheuta saman asteen tärinöitä kuin esim. laivaston uniformu.
Nyt pitäisi tietää kuinka ko. henkilö siviilissä pukeutuu. Sitä kautta hän mahd. etenee pantavasta, siis niin panisin-luokkaan... tai sitten ei. ;)

Jee broidin källitty auto löytyi parin viikon jälkeen! Kyseessä vanha romu, mutta oli sisällä vielä radio tallella ja takaluukussa kaikki tallessa, vaikka oli ollut tämän ajan jossain Laajalahdessa kaupan pihalla ovet auki.

Minusta tulee huomenna tulee V.I.P.

Jee. Sössimäni tilanne kääntyi parhain päin ja nyt voin ilolla sanoa, että tänään Tupla-J on sekä ystävää että tyttöystävää rikkaampi! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom