Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Treeneissä uskomaton fiilis kun paukutti jotain Iniquityä ja veti maasta.
Täältä saa niin hyviä vinkkejä ja osa porukasta treenaa niin helvetin ahkerasti, että enhän mä voinu jäädä vain sohvalle makaamaan. Pakko seurata perässä. 
Jee, onneks olkoon!Ixa sanoi:9.10.2005 3770g 50cm ;) :5:
Äläs ny suortti itke. Oli ihan pakko käydä kuvapuolella, ja kroppas ei kyllä ainakaan vähääkään muistuttanu 10-v tytön kroppaa (tai ainakaan mä en ollu 10-v ton näköinen).suortti sanoi:Ainoo huono puoli on, että täytin tänään 18 ja oon edelleen ihan alaikäsen näkönen. KENENKÄÄN täysikäsen ei kuuluis näyttää 10-vutiaalta tytöltä :itku: . Ikäkriisi iskee, maanantaina meen kouluun vaaleanvihreäss Transformers-collegess ja tarralenkkareissa :jahas: .
työkavereina.Ihanaa :haart: , mutta sillä 10-v tytöllä viittasin lähinnä kroppaan :D . Naamaa vertaisin 36-vuotiaaseen stressaantuneeseen rikosetsivään.Cassyput sanoi:Äläs ny suortti itke. Oli ihan pakko käydä kuvapuolella, ja kroppas ei kyllä ainakaan vähääkään muistuttanu 10-v tytön kroppaa (tai ainakaan mä en ollu 10-v ton näköinen).
Lisähuomautuksena se, että yhdistelmä lihaksekas kroppa+söpö naama on oikeesti aika ihq. ;)
. Huomenna on kutsuntatarkastukset ja se tarkastaja on kuulema hyvännäkönen
.
!
jälkeen uskomaton!