Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Dragon sanoi:
Joensuussa tullut lunta. :joulu6:
Niin on täälläkin.. Voi sitä riemua kun 8-vuotias pikkumies huomasi tänä aamuna että maa on valkea...

Kohta tulee joulu!!! :joulu3:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuinka san toimimaa nää hymiöt yms rokkipäät jne. tulee pelkkä urli ku siirrän ne toho?

zeiho sanoi:
kuinka san toimimaa nää hymiöt yms rokkipäät jne. tulee pelkkä urli ku siirrän ne toho?

Painat tuolta alhaalta tuota "normaali vastaus" nappulaa tai "reply" nappulaa viestin alta.
-> Sitten vaan painelet haluamasi hymiön kirjoitus kentän oikealta puolelta ja se ilmestyy kohtaan, jossa "kirjoitusviiva" vilkkuu.

edit. niin hymiöt siis näkyvät vasta postatussa viestissä, eivät kirjoitus vaiheessa.

edit.2 Tulevaisuuden varalle; tuolla on Typeriä kysymyksiä -threadi tälläsiä varten. :thumbs:

Lunta, kylmää tuulta ja pimeyttä. Valonheittimen edestä kulkeva puhuri, jossa lumihiutaleet viuhuvat kuin miljoonat jäiset neulat. Aamukankea auto, joka alkaa pikkuhiljaa sulaa. Takapotkun ilot mutkissa. Pojan punaiset posket, ja se talvesta johtuva riemu, jota on toukokuusta asti odotettu (on kuin isänsä). Sosiaalisuus kielletty, on talvi. Kuolema kesälle!

:offtopic: Öö näiks mä unta, vai mihin se aivoja laajentava aivasteluthread hävis???Onko täällä sittenkin olemassa joku sensuuri keskustelun aiheiden sutheen? Trainingday vastaa mulle näit sä kans samaa unta???

Aiheeseen palatakseni, eli ilahduttaa ,että jo viides päivä ilman röökiä menossa ja nikotiinipurkkaakin menee vaan 2-3 tyynyä/vrk. Kyllä tämä taas tästä :whip:

HabaMih sanoi:
:offtopic: Öö näiks mä unta, vai mihin se aivoja laajentava aivasteluthread hävis???Onko täällä sittenkin olemassa joku sensuuri keskustelun aiheiden sutheen? Trainingday vastaa mulle näit sä kans samaa unta???

Aiheeseen palatakseni, eli ilahduttaa ,että jo viides päivä ilman röökiä menossa ja nikotiinipurkkaakin menee vaan 2-3 tyynyä/vrk. Kyllä tämä taas tästä :whip:

Se aivasteluthread otti ja lähti sinne mihin kuuluukin, eli salaisiin kansioihin :)

training_day sanoi:
Se aivasteluthread otti ja lähti sinne mihin kuuluukin, eli salaisiin kansioihin :)

Thanks honey, mä jo aloin epäillä mielenterveyteni puolesta ;)

HabaMih sanoi:
Thanks honey, mä jo aloin epäillä mielenterveyteni puolesta ;)

Ollos hyvä :) Tosin, eihän tuo vielä todista, että mielenterveys olisi ihan kohillaan, sä kuitenkin odotat niitä nallen threadeja ;)

tenttin meni aivan nappiin!jeah baby mun keskiarvo kaipaakin piristystä..ehkä mä jopa valmistun joskus

Ihanan näköistä ulkona! Mä rakastan talvea [kuten myös kesää ja syksyä!] kunhan se vain olisi hieman lyhyempi. Nytkin odotan joulua kuin kuuta nousevaa, vielä reilu kuukausi ennenkuin pääsee tositoimiin, mutta ei se haittaa, kunhan lunta vaan satelisi ja maa sekä puut pysyisivät kauniissa lumipeitteessä!

Jippii! Vihdoinkin löytyi mukava pikku rivariyksiö minulle. Kouluun tosin on matkaa reilu 5 kilometriä, mutta onhan tuota pitempiäkin matkoja tullu ajeltua. Maanantaina muutto ja vuokrasopparin kirjoitus.

e. Lisäksi vielä maininta ruikeloitumisestani. Vyötärön ympärys ja paino molemmat 57. Jeah. Kohta taas aloitan normaalirytmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom