Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ostettiin uudeksi sängyksi futon ja voi elämä kun on hyvä nukkua :hyper: . Nukkumiseen kannattaa panostaa! Herätessä on levollisen tyyni olo, selkä ei vihoittele ja ei ole edes hiki kun patja hengittää niin hyvin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen saanut itseni säännöllisesti salille ja saanut treenattua suunnitellusti

Futonia käytiin katsomassa ja lienee hankintalistalla jossain vaiheessa

Työsuhde määräaikaisesta vakituiseksi ja työtehtävät muuttuvat: lisää mielenkiintoa duuniin, jonkin verran uusia juttuja opeteltavaksi, liksa nousee aikalailla mukavasti vaikkei tässä talossa huippupalkoille pääsekään (edut kompensoivat tuota vähintään mukavasti)

:)

Ei nukuta iltaisin, mikä on positiivista.

Menee nukkuminen sykleissä, joskus menen jo 23:00 nukkumaan, mutta usein on viikkojakin, että vasta 00:00 - 01:00 aikoihin (herätys 07:00).

Ehtii vaikka mitä!

Vilenin Herttua sanoi:
Ei nukuta iltaisin, mikä on positiivista.

Menee nukkuminen sykleissä, joskus menen jo 23:00 nukkumaan, mutta usein on viikkojakin, että vasta 00:00 - 01:00 aikoihin (herätys 07:00).

Ehtii vaikka mitä!

Mua taas vituttaa vastaava. Illalla ei väsytä ja sitten taas joka aamu se sama vääntäminen että saa itsensä sängystä ylös. Sitten jos illalla yrittää aikasin pakottaa itseään nukkumaan niin tulee pyörittyä sängyssä hereillä parikin tuntia.

Sain inssityön kansitettua ja palautettua koululle. Nyt vaan odotellaan valmistumispäivää (kuun viimeinen päivä).

sain tänään enkat pystypunnerruksessa ja kevyesti, enkä ole pystypunnerrusta kunnolla treenannut ainakaan vuoteen.
jonkun vastaavan enkan olen saanut varmaan kaks vuotta sitten viimeksi. on kyllä makeaa pitkästä aikaa huomata kehitystä myös tolla saralla.

Yli kymmene vuoden tauon jälkeen kykenin tänä aamuna syömään lautasellisen kaurapuuroa! :hyper: Jospa sitten taas kymmenen vuoden päästä yrittäisi uudestaan. :urjo: No ei, pakko yrittää totutella siihen puuroon, niin sais terveellisen aamupalan aina vedettyä.

Ei oo rahaa ostaa ruokaa. Kämppis tarjosi juuri näkkärin, niin ei tarvi mennä nälissään nukkumaan..

Eleonoora sanoi:
Yli kymmene vuoden tauon jälkeen kykenin tänä aamuna syömään lautasellisen kaurapuuroa! :hyper: Jospa sitten taas kymmenen vuoden päästä yrittäisi uudestaan. :urjo: No ei, pakko yrittää totutella siihen puuroon, niin sais terveellisen aamupalan aina vedettyä.

Kokeile kalsium soijamaitoon, siinä on hieman vanilja-aromia.... Ulkomailla ollessani rakastuin kaurapuuroon uudestaan kun tein sen vaniljasoijamaitoon (taivaallista). Suomessa vaniljamaitoa ei ole myynnissä, joten olen tehnyt puuron tuohon kalsium versioon ja hyvin menee alas ja on maukasta.

Muija sano tänään et sil on yllätys mulle ku tuun duunista himaan.. Ajattelin et yllätys ois ollu et uus kämppä ois löytyny ku ollaan nyt ostamassa Palace De d0n:ia. No muija pyys et soitan pihalta ennenku lampsin sisään.. Näin tein ja sain ohjeet puhelimessa et pitää mennä olohuoneeseen istumaan silmät kiinni. Tein näinki ja kohta kuului "saa avata" ja muija oli laskenut kenkälaatikon mun syliin jossa oli pienen pieni kissanpentu. Oma kissa kuoli tossa kesäkuun 8 päivä 14 vuotiaana.. Pienoinen paniikki nyt.. Taas uus elämä mun käsissä ja mun vastuulla. Kiva oli silti yllätys.

Ja toinen iloinen juttu et ollut nyt 5pvä polttamatta.. Tai 6 kerta kello on yli 24 jo.. Ja hyvä on fiilis.. 12 vuotiaana alotin polttamaan et tulihan sitä vetästyy 10,5v syöpää keuhkoihin.

wippe sanoi:
Kokeile kalsium soijamaitoon, siinä on hieman vanilja-aromia.... Ulkomailla ollessani rakastuin kaurapuuroon uudestaan kun tein sen vaniljasoijamaitoon (taivaallista). Suomessa vaniljamaitoa ei ole myynnissä, joten olen tehnyt puuron tuohon kalsium versioon ja hyvin menee alas ja on maukasta.

Kiitos vinkistä, pitänee kokeilla, kunhan taas uskallan.. :thumbs:

Mr.Referee sanoi:
Olkapää kestää taas treeniä.:) tulihan sitä taukoa jo 6viikkoa...

tuttuakin tutumpaa ja monesti. Tänään sain eka kertaa IKINÄ vetää pystypunnerrukset sata lasissa ja voi mahoton ei ole koskaan ollu niin hyvä polte :rock:

Treeni meni muutenkin putkeen, nainen on hyvällä tuulella ja illalla tupareihin nollaamaan treenin tulokset :lol2:

Tulin juuri kampaajalta, jossa tummanruskeita hiuksiani vaalennettiin. Olin pelännyt, että lopputulos on kauhea, mutta väri onkin tosi nätti ja hiusten kuntokaan ei kärsinyt. Lisäksi hinta oli 20 dollaria alkuperäistä arviota alhaisempi :)

1. Kunto alkaa olemaan ihan hyvällä mallilla taas.
2. Rahatilanne ihan ok.
3. Sain opinnot valmiiksi (aiemmin mainittu jo tässä threadissa).
4. Viinan juonti on vähentynyt todella paljon.
5. Eukko. Mä luulin että "alkuhuuma" kestää vaan pari kuukautta, mutta nyt on mennyt jos puoli vuotta ja loppua ei näy.

Proteos sanoi:
5. Eukko. Mä luulin että "alkuhuuma" kestää vaan pari kuukautta, mutta nyt on mennyt jos puoli vuotta ja loppua ei näy.

Eikös se kestä puolitoista vuotta? Näin mä oon kuullut väitettävän.
No onnea teille joka tapauksessa!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom