Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Tähtityttö sanoi:
Eikös se kestä puolitoista vuotta? Näin mä oon kuullut väitettävän.
No onnea teille joka tapauksessa!:)
Tjaa, se kestää kuukaudesta about vuoteen henkilöstä ja tilanteista riippuen.

Pääsyy rustailla tähän ketjuun oli kyllä se, että hittolainen, miten kutkuttavan jännää ja kivaa mun eloni tällä haavaa on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsenäisyyspäivänä tyttökaverin kanssa hienoihin bileisiin(frakkilinja).

Tyttöystävä lupasi hommata iltapuvun alle korsetin.... :kuola:

Meiksin parit erityistärkeät joululahjatilaukset on laitettu jo postiin menemään tai ne ovat jo saapuneet. Nämä vielä niistä kaikista tärkeimpiä joululahjoja ukolle joten olen very happy että olen saanut asiat hoidettua ajoissa eikä tarvi niistä stressata!

:joulu2: :joulu3:

Salomaa sanoi:
Musta tuli setä 6min sitte!!!

Onneksi olkoon, pienet ihmiset on ihania!:haart:
Täytyypä sitten sanoa että mustakin tulee ensi huhtikuussa täti, elikkäs isosisko meinasi silloin putkauttaa toukkansa maailmaan:) Aivan ihanaa, ei malttaisi millään jaksaa odottaa pienen tytön/pojan maailmaan tuloa..:haart:

tää päivä mennyt niin putkeen ettei mitään järkeä,mä varmaan kuolen huomenna kun tänään menny niin hyvin.niin paljon hyviä juttuja tapahtanu,tärkein ehkä kutsu työhaastatteluun.ihan älytön päivä.ei nyt pysty lopettamaan hymyilemistä.

Sain pelastettua kitarani kanista katusoittotuloilla. Ihanat ihmiset antoivat kolikoita sateesta huolimatta.

elämä osaa toisinaan yllättää positiivisesti, odottamattomilla ja jännillä tavoilla. se kai siitä niin kivaa tekeekin, kun ei ikinä tiedä mitä nurkan takana odottaa. :)

selkä tulee menemään leikkuriin, mutta ei ollut kuitenkaan ihan niin rikki kuin mitä pelkäsin - vaikka se rikki toki onkin. ehkä siitäkin vielä joskus kalu tulee. tämän lisäksi elämä on tarjonnut viime aikoina muutenkin paljon aihetta hymyilemiseen... hmmm. ehkä se :joulu3: on vedellyt liikaa glögiä, erehtynyt kuukaudesta, ja tipahtanut hieman etuajassa sieltä savupiipusta alas sekä tarjoillut lahjat etukäteen?

Jee, oon ollut ilman viinaa kohta kuukauden! Aika jees. Jos en ens viikon perjantaina sorru, niin tulee reilu kuukaus, ja sit on synttärit!:D Siihen siis satsataan.
Ja ens viikon lauantaina tallinnaan (autolla, hakemaan lasti..)!

Selkään ei satu niin paljon kuin ennen. Loistavaa.

...ja nyt sormet ristiin, ettei ala taas sattua...

Työpaikka meinas palaa, mutta onneksi oli jauhesammutin lähellä. Voin siis jatkaa töitä...

Just alko viikon loma ja muutaman tunnin päästä lento pohjoseen. Kannatti painaa pitkää päivää.

Emännän maha senku kasvaa ja enää 3kk esikoisen laskettuun aikaan.
Välillä se elämä hymyilee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom