Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Iloitsen siitä että sain päivitettyä tietokoneen DVD-aseman kuntoon! Oli iso homma löytää netistä juuri oikea softa ja saada se juuri oikealla tavalla oikeaan paikkaan. Firmware-päivityksessä kun on aina olemassa se vaara että jos homma kusee niin laitteesta tulee käyttökelvoton.

Katsoin yhdeltä istumalta aikaisemmin temppuilleen elokuvan "Kuninkaan Paluu", DVD-asema näytti sen nyt täysin ilman virheitä. Itkin ja nauroin eläytyen elokuvan tapahtumiin, olo on aika mainio nyt. Eikun vaan päivittämään leffakokoelmaa vailla murhetta siitä miten erikoispitkät elokuvat näkyvät koneessa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen ihan sekaisin. Onnesta luulisin. :hyper: Joskus asiat vaan menee nappiin just sillon, kun luulee, ettei mene. Ei hemmetti. :D

Olen saanut itselleni aivan huippu personal trainerin!! Ihmisenä ihana, rääkkää kunnolla, ohjaa tekemään liikkeet oikein ja tsemppaus on tOdella loistavaa!
Eilinen reisitreeni oli suoraan helvetistä. Itkua väännettiin ja vihan voimin treeni meni kunnioitettavasti läpi. Mä tykkään susta niiiin, Inkeri :love:

Hendika sanoi:
Meillä on tänään satanu lunta!
onneksi olkoon. toivottavasti tänne ei tuu ollenkaan. tympii tuo renkaiden vaihto nimittäin ja muutenkin talvi/lumi on syvältä.

Posti kantoi kotiin viidenkymmenen euron lahjakortin lisäravinteisiin. Kannatti näköjään täytellä lappuja Lahdessa, vaikka en ikinä aiemmin ole voittanut mitään vastaavista arvonnoista.

Enää tunti duunia. Kohta tappojyräpoppi soimaan ja laatua pojille-ketju auki niin alkaa testosteroni jyllätä juuri parahultaisesti kun tulee aika lähteä näyttämään raudalle, miten tosimies nostaa!

Muista purkaa ne testot sitten vasta salilla eikä siellä laatua pojille -tredissä ;)

edit. tai no sä varmaan kävit jo treenaamassa kun kirjotusten välillä oli noin pitkä aika :D

Viikonloppuna luvassa todellista laatuaikaa tyttöystävän kanssa. Lauantaina alkajaisiksi "alan" liikkeeseen. :hyper:

Kun parisuhde voi hyvin niin kaikki muukin sujuu, ja toisinpäin. Näin se vaan menee. :kippis1:

Juzza sanoi:
Musta on tuntunut jo pitkään, että olen löytänyt sisäisen tasapainon. Asiat, jotka on ottanut ennen hermoon, tuntuvat tänäpäivinä aivan uskomattoman ihanilta. Olen myös oppinut kunnioittamaan jokaista ihmistä maapallolla ja turha narina on historiaa. :rock:

Loistavaa! :worship:
Joskus itellekin tulee tämmöinen fiilis, vielä kun saisi sen tunteen kestämään paljon pidempään..

Pyranha sanoi:
Kun parisuhde voi hyvin niin kaikki muukin sujuu, ja toisinpäin. Näin se vaan menee. :kippis1:

Olisipa se noin yksinkertaista...Mä oon kateellinen sun putkiaivoista :D

Pyranha sanoi:
Viikonloppuna luvassa todellista laatuaikaa tyttöystävän kanssa. Lauantaina alkajaisiksi "alan" liikkeeseen. :hyper:

Juu näinhän se menee, jos parisuhde toimii, kaikki muu tuntuu paljon helpommalta käsitellä. Itsellä nyt vakiintunut, vakaa ja turvallinen parisuhde, josta saan olla onnellinen muutamien vuosien soudun ja huopaamisen jälkeen. :)

ps. hyvät viikonloput :whip: :evil:

Jeesus mitkä käsi treenit, olo on sama ku helvetin hyvän seksin jälkeen :kuola: Aaahh euforiaa. Ja hanskaki alkaa olla pumpissa siedettävissä mitoissa tämmöselle tavalliselle tallaajalle :rock:

/hehkutus alkaa/

Raskolnikov sanoi:
Jeesus mitkä (käsi) treenit, olo on sama ku helvetin hyvän seksin jälkeen :kuola: Aaahh euforiaa.

Sama :D !..Ai että mä rakastan Timba79:ä :D : sun 2-jakonen ohjelma käy mulle kuin nyrkki silmään!!!KIIIITOS!

/hehkutus loppuu/

Dietistä huolimatta treeni kulkee pirun hyvin! Jokaisella treenikerralla tulee tehtyä sarjapainoissa uusia ennätyksiä :)
Ei ne painot vieläkään mitään hurjia ole, mutta olenpahan vahvempi kuin koskaan ennen ja se kyllä on omiaan nostamaan treenimotivaatiota :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom