Jee, sain synttärilahjaks mp3-soittimen
. Treeneissä uskomaton fiilis kun paukutti jotain Iniquityä ja veti maasta.
Treeneissä meni hävyttömän vähän toistoja, mutta intensiteetti oli sitäkin kovempi, kun jokasessa sarjassa pyrittiin samoihin toistoihin, vaikka sairastelu oli selvästi laskenut voimia. Laattasin reisitreenien jälkeen, mutta paha olo hävis kokonaan ja pystyin jatkamaan ihan normaalisti (joudun kyllä niistämään muutaman kerran, kun aamupalat oli nenässä :D ). Laatatessa kyllä ihmettelin, miks vitussa mä teen tätä, mutta nyt on semmonen "I survived The Hiroshima" -fiilis ja jalat on kerrankin kunnolla kipeenä.
Ainoo huono puoli on, että täytin tänään 18 ja oon edelleen ihan alaikäsen näkönen. KENENKÄÄN täysikäsen ei kuuluis näyttää 10-vutiaalta tytöltä :itku: . Ikäkriisi iskee, maanantaina meen kouluun vaaleanvihreäss Transformers-collegess ja tarralenkkareissa :jahas: .
. Treeneissä uskomaton fiilis kun paukutti jotain Iniquityä ja veti maasta.Treeneissä meni hävyttömän vähän toistoja, mutta intensiteetti oli sitäkin kovempi, kun jokasessa sarjassa pyrittiin samoihin toistoihin, vaikka sairastelu oli selvästi laskenut voimia. Laattasin reisitreenien jälkeen, mutta paha olo hävis kokonaan ja pystyin jatkamaan ihan normaalisti (joudun kyllä niistämään muutaman kerran, kun aamupalat oli nenässä :D ). Laatatessa kyllä ihmettelin, miks vitussa mä teen tätä, mutta nyt on semmonen "I survived The Hiroshima" -fiilis ja jalat on kerrankin kunnolla kipeenä.
Ainoo huono puoli on, että täytin tänään 18 ja oon edelleen ihan alaikäsen näkönen. KENENKÄÄN täysikäsen ei kuuluis näyttää 10-vutiaalta tytöltä :itku: . Ikäkriisi iskee, maanantaina meen kouluun vaaleanvihreäss Transformers-collegess ja tarralenkkareissa :jahas: .
Täältä saa niin hyviä vinkkejä ja osa porukasta treenaa niin helvetin ahkerasti, että enhän mä voinu jäädä vain sohvalle makaamaan. Pakko seurata perässä. 

työkavereina.