Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee, sain synttärilahjaks mp3-soittimen :rock: . Treeneissä uskomaton fiilis kun paukutti jotain Iniquityä ja veti maasta.

Treeneissä meni hävyttömän vähän toistoja, mutta intensiteetti oli sitäkin kovempi, kun jokasessa sarjassa pyrittiin samoihin toistoihin, vaikka sairastelu oli selvästi laskenut voimia. Laattasin reisitreenien jälkeen, mutta paha olo hävis kokonaan ja pystyin jatkamaan ihan normaalisti (joudun kyllä niistämään muutaman kerran, kun aamupalat oli nenässä :D ). Laatatessa kyllä ihmettelin, miks vitussa mä teen tätä, mutta nyt on semmonen "I survived The Hiroshima" -fiilis ja jalat on kerrankin kunnolla kipeenä.

Ainoo huono puoli on, että täytin tänään 18 ja oon edelleen ihan alaikäsen näkönen. KENENKÄÄN täysikäsen ei kuuluis näyttää 10-vutiaalta tytöltä :itku: . Ikäkriisi iskee, maanantaina meen kouluun vaaleanvihreäss Transformers-collegess ja tarralenkkareissa :jahas: .

Siis tämä on käsittämätöntä. Mahtava treenikärpänen on iskenyt meikäläiseen. Intoa on ollut jo jonkin aikaa, mutta tuntuu, että se into vaan kasvaa kasvamistaan. Loistavaa.
Varmaan puoli vuotta oli kaikki ihan päin pyllyä, kun treenaaminen ei maistunut ja liikunta jäi sellaiselle fiilispohjalle, eli treenasin vain silloin harvoin, kun sattui huvittamaan.
Iso kiitos teille pakkislaiset, tämä on osittain teidän ansiota! :love: Täältä saa niin hyviä vinkkejä ja osa porukasta treenaa niin helvetin ahkerasti, että enhän mä voinu jäädä vain sohvalle makaamaan. Pakko seurata perässä.
Kiitos! :haart:

Tuli luettua jippiitä ja suomi24 kun pakkiksen sivuja päivitettiin(?) ja kummasti tuli
pakkista ikävä. kun tää taas aukeni, se oli iloinen asia.:rolleyes:

Yli 400 € ilmestynyt tilille rahaa lainan takaisinmaksuturvasta kun maksoin lainan nopeammin pois. Harvinaisen kiva ylläri kun palkasta ei ollut paljoa enää jäljellä :)

suortti sanoi:
Ainoo huono puoli on, että täytin tänään 18 ja oon edelleen ihan alaikäsen näkönen. KENENKÄÄN täysikäsen ei kuuluis näyttää 10-vutiaalta tytöltä :itku: . Ikäkriisi iskee, maanantaina meen kouluun vaaleanvihreäss Transformers-collegess ja tarralenkkareissa :jahas: .
Äläs ny suortti itke. Oli ihan pakko käydä kuvapuolella, ja kroppas ei kyllä ainakaan vähääkään muistuttanu 10-v tytön kroppaa (tai ainakaan mä en ollu 10-v ton näköinen).
Lisähuomautuksena se, että yhdistelmä lihaksekas kroppa+söpö naama on oikeesti aika ihq. ;)

Olin hierojalla, ja ai kun tuntuu hyvältä. Todella hassu fiilis, kun jalat on AIVAN juntturassa eilisestä treenistä, mutta selkä on hieronnan jäljiltä rento kun mikä. :D
Lisäksi posti toi uudet aerobick-musat, pääsen ilahduttamaan asiakkaita uusilla musiikeille loppuvuoden.;)
Ai kun on kivvaa..!

Sain sellaisen sivuhomman, joka ei häiritse katusoittoprojektia, mutta mahdollistaa runsaat työtunnit. Ja palkkakin maksetaan joka viikko. Ja paljon kauniita naisia :kuola: työkavereina.

Cassyput sanoi:
Äläs ny suortti itke. Oli ihan pakko käydä kuvapuolella, ja kroppas ei kyllä ainakaan vähääkään muistuttanu 10-v tytön kroppaa (tai ainakaan mä en ollu 10-v ton näköinen).
Lisähuomautuksena se, että yhdistelmä lihaksekas kroppa+söpö naama on oikeesti aika ihq. ;)
Ihanaa :haart: , mutta sillä 10-v tytöllä viittasin lähinnä kroppaan :D . Naamaa vertaisin 36-vuotiaaseen stressaantuneeseen rikosetsivään.

[PAKOLLINEN ON TOPIC]
Kivaa on se, että mä SAIN rahaa ja kerrankin on joku muu käyttökohde mielessä kuin lisäravinteet. Jalat on vieläkin kipeenä, vaikka treeneistä on jo 4 päivää :kuola: . Huomenna on kutsuntatarkastukset ja se tarkastaja on kuulema hyvännäkönen :kuola: .
[/PAKOLLINEN ON TOPIC]

HUH...se on ohi. Olin nimittäin päättyön aloituspalaverissa, ja se meni hyvin ( en uskonut itsekkään, että pystysin olemaan fiksu) ...Saan alkaa tekemään päättötyötäni kohtuullisella tuntipalkalla ja mahdollista työpaikkaakin siinä tarjottiin...enpä oisi uskonut, kun koulun aloitin, että se aurinko voi paistaa risukasaan...ja sitten vaan juhlistamaan :kippis1:

AAAAAH tätä treenin jälkeistä euforiaa :hyper: !

Penkkienkka, sarjapainot nousi taas joka liikkeessä ja hiki virtasi solkenaan tauriinin ja kofeiinin ansiosta.. Olo nyt palkkarin ja makarooni-tonnari-tomaattimurskaKATTILALLISEN :kuola: jälkeen uskomaton!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom