Jotenkin tuntuu, että elämä hymyilee mulle taas jotenkin oudon kierolla tavalla. Joku muu saattais olla stressaantunut ja lopen uupunut mun tilanteessa, mut mulla on ihan päinvastaiset fiilikset. Tuntuu, ettei mikään voi estää tätä onnellisuutta. Elämässä on nyt tosi paljon uutta, mikä on pistänyt mun pään pyörälle ja samalla sit myös elämän kiireiseksi (ei edes pakkista ole ehtinyt selata). Uusi koulu, kaksi uutta työpaikkaa (entinen työnantajakin vihjaili, että voisin päästä heille keväällä takaisin töihin
), uudenlaiset tuulet parisuhteessa, uusia kavereita jnejne. Tuntuu oikeasti sille, että elämä on kivaa.
Vaikka välillä päivistä tulee 16 tunnin mittaisia, kun kuolun jälkeen on töitä ja sit päälle vielä "pitkä" koulumatka, niin silti mä vaan jaksan painaan täysillä eteenpäin. Ei ole syysmasiksesta ainakaan vielä mtn tietoa. ;)
Niin ja iloinen mieli tuli myös siitä, kun ostin eilen ensimmäisiä joululahjoja. :joulu1:
), uudenlaiset tuulet parisuhteessa, uusia kavereita jnejne. Tuntuu oikeasti sille, että elämä on kivaa.
Vaikka välillä päivistä tulee 16 tunnin mittaisia, kun kuolun jälkeen on töitä ja sit päälle vielä "pitkä" koulumatka, niin silti mä vaan jaksan painaan täysillä eteenpäin. Ei ole syysmasiksesta ainakaan vielä mtn tietoa. ;)Niin ja iloinen mieli tuli myös siitä, kun ostin eilen ensimmäisiä joululahjoja. :joulu1:

what.... Mä en oo avannu vielä kaikkia edellisiäkään...