Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Viikko lisää töitä, mahdollisesti jopa kaksi. Okei, ottaisin mieluummin vakiduunin, mutta tässä tilanteessa tuokin on jotain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaksi ikivanhaa jehovantodistajaa yllätti aamulla: "Elämmekö me viimeisiä päiviämme?"
Eihän siihen ollut kuin yksi vastaus: "Joo, siltä ainakin näytätte" :jahas:

Kyllä kannatti taas viikonloppuna aukaista suunsa narikassa; tänään ois edessä työhaastattelu todella mielenkiintoiseen, ja ihan ok palkalla varustettuun duunipaikkaan. Ja eilen oli taas treffit jotka meni ihan putkeen...

Poika tuli!! Kovan näköinen kundi, suuremmat munat kuin isällään, hah hah..olipa kokemus! vaimo oli kyllä urhea, pisteet kotiin!

Poika tuli!! Kovan näköinen kundi, suuremmat munat kuin isällään, hah hah..olipa kokemus! vaimo oli kyllä urhea, pisteet kotiin!

Onnea!

Lukio kulkee hyvin, salilla on mukavaa ja viikonloppuna kavereiden kanssa juhlimaan erään tytön syntymäpäivää. Vallan mainio tyttö :kuola: , joten saa nähdä mitä tulee tapahtumaan... :rolleyes:

Hiiohei, onnea:D

Itseä iloittaa yo kirjoitusten näennäinen onnistuminen

Eilen ei jaksanut enää illalla tätä iloasiaa tänne laittaa..

JOKERIT voitti reippaasti ja HIFK otti oikeen kunnolla turpaansa omassa pelissään!!:rock: :rock:

Mukavaa kun rapula alkaa jo taittumaan, vaikka en ollukkaan kovassa humalassa vaan pienessä hiprakassa eilen, eikä darra ole paha. Mutta silti :)

Vaikka unet ovat lyhyemmät ja treenejä pitää karsia/yksinkertaistaa, niin on se hienoa katella omaa muutaman päivän ikäistä lastaan:)

Pystyy taas treenaamaan ja kunto alkaa paranemaan, treenimotivaatio on huipussaan, puoliteholla vaan maltettava vetää vielä useampi kuukausi :)
Ens viikolla koulutukseen Tampereelle, mukavaa vaihtelua arkeen :)
Ens viikonloppuna Expo, näkee taas ystäviä ympäri Suomea, ja hyvät bileet illalla tiedossa :)

Mun kissanpentu Harald voitti näyttelyn eli oli kategorian paras pentu :D Vähän on mamma nyt ylpee ;)

Oon myös erittäin iloinen siitä, et mulle on tulossa ihan huippu duuniporukka ja pomokin on ihan loistava tyyppi!! :)

Näitähän riittää: Pääsen aloittamaan treenit vuoden tauon jälkeen, uusi ihana koti, olen mennyt juuri kihloihin naiseni kanssa :haart: ja päästään yhdessä expoon kun kerrankin yhteinen vapaaviikonloppu.

Tänään ensimmäistä kertaa moneen kuukauteen kokonainen vapaapäivä, jonka voin käyttää niinkuin itse tahdon ja olen kyllä nauttinut joka sekunnista: lähinnä lukenut pakkista, lehtiä jne. Onneksi ulkona sataa vettä niin saa hyvällä omalla tunnolla pyöriä päivän kotihousuissa, tukka pystyssä! :D
AH!

Suositut

Back
Ylös Bottom