Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haastattelut ja psykologiset testit on nyt suoritettu mahdollisen uuden duunin puolesta. Olin kahden "parhaan" joukossa mennessäni psykologisiin tesmeihin ja usko duunipaikan saamiseksi on edelleen vahva.
Sain tämän kyseisen oman alan koulutusta vastaavan vakkari -duunin... :hyper:

Varmistui itseasiassa tossa viikko sitten jo mutten muistanut mainostaa.

Nyt menee muutenkin ihan hyvin ja läheisillä tuntuu menevän kans.

Löysin uuden lemppariaamiaisen! Rasvatonta luomupiimää, sekaan luomurypsäriä, sekaisin lusikalla ja muutama salmiakkinamu poskeen tätä hörppiessä!:D

Jo lähtee päivä liikenteeseen!:hyper:
Älyttömimmältä kuulostava murkina ikinä. :D

Ontopic: mää oon hangonkeksi.

Päästin äsken jo toisen kerran tällä viikolla yläkerran toimistooni eksyneen talitintin palo-ovesta ulos, molemmilla kerroilla tintti on kiittänyt samoilla sanoilla "tviit tviit tviit!":haart: Pienestä sitä ihmiselle tulee hyvä mieli. :D

Hieno juttu, että molemmat suomalaiset voittivat matsinsa. Repesin tuossa Asikaisen matsin lopussa, kun selostaja sanoi, että "lähimmäiset onnittelevat Asikaista, tuossa on todellista tunnetta", kun samassa Ilkka "Danny" Lipsanen hyökkää Asikaisen kaulaan ja näyttää peukkua kuvaajalle. :hyper: Selostajakin meni vähän hiljaiseksi... vanha patu yritti vain saada itsensä telkkariin... söpöä.

Hieno juttu, että molemmat suomalaiset voittivat matsinsa. Repesin tuossa Asikaisen matsin lopussa, kun selostaja sanoi, että "lähimmäiset onnittelevat Asikaista, tuossa on todellista tunnetta", kun samassa Ilkka "Danny" Lipsanen hyökkää Asikaisen kaulaan ja näyttää peukkua kuvaajalle. :hyper: Selostajakin meni vähän hiljaiseksi... vanha patu yritti vain saada itsensä telkkariin... söpöä.

Heh, täällä kans revettiin ihan täysin tolle. Meitä oli kolme jannua ja kuin yhdestä suusta tuli sillä hetkellä: KIRKA SAATANA! :hyper:

Mulla on ollu pitkästä aikaa hyvät fiilikset treenin suhteen! Pitkästä aikaa on alkanu treeni maistua intin ja pienen rannevamman jälkeen!! Eilen oli erittäin onnistunut olkapäätreeni, josta sain lisää virtaa jatkoon!! :rock: Asikainenkin vielä meni onnistumaan matsissaan; täydellinen perjantai, koska oli vielä vapaapäivä :hyper:

sali kulkee, tyttis on, ja lukion ensimmäinen jakso meni kohtuu putkeen. 7 7 7 8 9
lävähtivät jaksotodistukseen. tosta on hyvä jatkaa.

JEP JEP, rupes kans vähän naurattamaan, kun Danny hyökkäs onnittelemaan
kun vanhakin tuttu olis ollu.:D

Kelan kanssa ollut ongelma selvisi, ja elämä jatkuu taas :) 3 tenttiä takana, 2 edessä, ja sitten 4 viikkoa lomaa, jonka aikana mm. Malesiaan ja Singaporeen. Velikin tulee käymään, tuliaislastin kanssa tietysti. Venähtänyt hauberikin alkaa elpymään.

Ja huokaus... <3

Teinpäs löytöjä fitnessexposta. Skipin topfuel 29.50e ja platinumin housut 45e. Täytyy olla tyytyväinen. Muutenki mukava päivä:)

Nyt on niin voittaja fiilis :rock: Eilen sain muijan kans asiat sovittua.Oltii jo erottu mutta kun putsasin kämppää. Niin muija soitti että ei halua tän loppuvan. Me ollaa kyl kumpakin pirun itsepäisiä. Mut nyt olen onnellinen. :) :haart: Ja asiat on puhuttu selviks.

Tulihan se kauden eka voitto sitten seitsemännessä pelissä. Hyvää kannattaa odottaa...

Ou jeah! Tuli kutsu Ouluun ensihoitajan valintakokeisiin! Piru, että parani heti olo kympillä.

Ps. Ei kukaan sattuisi tietämään minkäläiset kuntotestit ovat kyseisellä alalla amitsun puolella? Sillä mä en ole tällä hetkellä parhaimmassa mahdollisessa kunnossa tuota koetta ajatellen ja tieto kyllä kummasti helpottaisi mun mielenrauhaani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom