Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lets_do_it_wild.gif

Ostin Arnoldsista tuplasuklaamuffinssin. Myyjä ajatteli selkeesti muotojani, kun laittoi vielä paksun valkosuklaakuorrutuksen muffinssin päälle:hyper: :hyper:
Ou tsiisus, maistui taivaalliselta:kuola:
Onneksi huomenna palataan jo ruotuun ja tarkempaan ruokavalioon:whip:
Kyllä elämä voikin olla ehanaa

Kävin tänään verenluovutuksessa joten taas sai jatkettua kolmen ihmisen henkeä. :) Lisäks tuli tänään juteltua yhden söpön ja mukavan oloisen tytsyn kanssa salilla, sain tosin kuulla valitusta siitä että verenluovutuspäivänä olin jo jalkoja reenaamassa. :D Juttelun aikana lähti myös lämmöt pois reenistä ku jämähti liiaks istumaan mutta eipä tuo mitään kun sai mut kuitenkin hymyilemään. :)

Totanoin, öh... Mulle kans! :D

;)

Täältä saa, ei se siitä kulu:hyper:

Oli mulla muitakin ilonaiheita. Ihana viikonloppu. Huisina näki kavereita. Etenkin mun parasta ystävystä :haart: Ihana oli rupatella ihmisten kanssa niistä asioista, joita vaan rakastaa. Ja viikonloppuna tapahtui jotai sellaista, jonka jälkeen vois oikeesti vaan kuolla. Tiedättekö, ku joku asia merkkaa ni huisina, että ei oo tosikaan.

Laitetaanpa tänne meidän perheen iloinen asia vähän jälkijunassa. Eli meidän perheeseen syntyi terve poikavauva 14.9.2006 :love:

Synnytys oli rankka sekä äidille että isille, mutta kun sai sen pikku nyytin käsiin ni kaikki oli ollut vaivan arvoista!!!

Kyllä on sen jälkeen elämän arvot muuttuneet täysin kummallakin ja ehkä tulevaisuudessa vielä toinen pikkunen tehdään :)

tapahtui jotai sellaista, jonka jälkeen vois oikeesti vaan kuolla. Tiedättekö, ku joku asia merkkaa ni huisina, että ei oo tosikaan.

Yep... Jotkut asiat.. tai siis jotkut ihmiset ja niiden tekemiset ja sanomiset on joskus merkannu nii paljo et ei mitää rajaa... Mut ne on poistunu mun elämästä, tavalla tai toisella...:itku:

Mut pieni iloinen asia on se et seuraavaan tiliin tulee firmalta tulospalkkio!!:rock:

prkl tota mun tekstiä kun kattoo niin tulee sellanen materialistikusipääfiilis :david:

Onnittelut Fergie :haart:

Ja Cebi, tarkoitin nimenomaan positiivisessa mielessä. Että tulin niinku vaan niin onnelliseksi ja se merkkas mulle niin vitusti, että olis melkeinpä valmis jo kupsahtamaan. Niinku että voi ihanuuksien ihanuus. Jippajee. Jumala on välistä aika vitun epäreilu kaveri, eikä silläkään oo tätä maailmaa luodessaan välttis joka hetki järki päätä pakottanut, mut osaa se olla kyllä tosi särmä kaverikin.:rock:

ja nyt unta. JIPPII JIPPIII JIHUUU JIPPIIIII. Voiko olla maailmassa ihanempaa ku sikeät märät unet:D :hyper:

Ja Cebi, tarkoitin nimenomaan positiivisessa mielessä.

Ymmärsin kyllä, mutta mun jutut jostain kumman syystä kääntyy aina negatiivisiksi..?

En nyt tiedä onko tää niin iloinen asia mutta laittaa repeilemään ja huolella! :D
Eli duunissa on viereisellä osastolla sesongin vuoksi tunteet käy hiukan kuumina. Vedet silmissä joutuu pidätteleen infernaalista röhönaurua kun iäkkäämmät (40-55) naiset ja miehet tappelee keskenään ja puhelimessa olevin asiakkaiden kanssa avokonttorissa käyttäen mm. seuraavia lausahduksia ja toteamuksia: "Vittu!" Ei oo mun vika!!1", "Hommaa saatana ite!", "Mää jaksa tällästä paskaa!!"

Kahvit lensi ruudulle viimeistään siinä vaiheessa kun n. 50-vuotias muuten varsin ystävällisen oloinen kotirouva huutaa puhelimeen, että "Voi vittu! Juokse sää mutkia!!" ja lyö luurin korvaan! :lol2: :lol2::lol2:

Tilanteen humoristisuus ei varmaan aukea näin kirjoittamalla mutta työpäivä kuluu ainakin rattoisasti :).

jalatkin alkaa jopa vahvistua pikkuhiljaa:love:

ja ensi viikon perjantaina, tuomionpäivävä, minun kyniksen pitäisi nostaa penkistä 90 kiloa. olen todella onnellinen jos se onnistuu.

mutta tuskin onnistuu:D :) :(

jalatkin alkaa jopa vahvistua pikkuhiljaa:love:

ja ensi viikon perjantaina, tuomionpäivävä, minun kyniksen pitäisi nostaa penkistä 90 kiloa. olen todella onnellinen jos se onnistuu.

mutta tuskin onnistuu:D :) :(
Voi stna, melkein parempi kuin meikäläisen kyykky! Mites sinulla muuten kyykky menee? Muistelen lukeneeni joskus jostain threadistä 115-125kg sarjapainoja...?
edit: vittu sarjapinoja, sitten sarjapanoja:D
edit2:Jaa, no ei aina voi oikein muistaa.

En tiiä onkohan tää oikea paikka tälle.. Ainakin itseäni nauratti:

Jotkut tytöt puhuivat keskenään. "Kävin eilen niska-hartia-jumpassa ja nyt on niska ihan sai-raan jumissa. Ei ihan toimi. Siis ainakin mun mielestä treenin pitäis vähentää kipuja!" :jahas:

Työkaveri toi yhdeksänkuisen koiransa toimistolle päivähoitoon. Veikeä kaveri, joka tahtoo painia. Minä työpaikan kuopuksena joudun pitämään hurtalle seuraa.:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom