Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin tuntuu, että elämä hymyilee mulle taas jotenkin oudon kierolla tavalla. Joku muu saattais olla stressaantunut ja lopen uupunut mun tilanteessa, mut mulla on ihan päinvastaiset fiilikset. Tuntuu, ettei mikään voi estää tätä onnellisuutta. Elämässä on nyt tosi paljon uutta, mikä on pistänyt mun pään pyörälle ja samalla sit myös elämän kiireiseksi (ei edes pakkista ole ehtinyt selata). Uusi koulu, kaksi uutta työpaikkaa (entinen työnantajakin vihjaili, että voisin päästä heille keväällä takaisin töihin :rock: ), uudenlaiset tuulet parisuhteessa, uusia kavereita jnejne. Tuntuu oikeasti sille, että elämä on kivaa. :) Vaikka välillä päivistä tulee 16 tunnin mittaisia, kun kuolun jälkeen on töitä ja sit päälle vielä "pitkä" koulumatka, niin silti mä vaan jaksan painaan täysillä eteenpäin. Ei ole syysmasiksesta ainakaan vielä mtn tietoa. ;)

Niin ja iloinen mieli tuli myös siitä, kun ostin eilen ensimmäisiä joululahjoja. :joulu1:

- Viime yön ravintolareissu purki kivasti työpaineet. Vaikkakin nyt on fyysisesti väsynyt jätkä, niin henkisen puolen akut ovat täynnä. :)

- Taas kerran meinas silmät pudota päästä yöelämässä... :kuola:

Mulla oli kyllä supermukava viikonloppu, NAM!

:kuola:

Mä katselen uudessa duunipaikassa dvd:ltä Frendien seitsämättä tuontantokautta. Ja hyllyllä odottaa 24:n kaksi tuotantokautta. Tää on niin huippuu.. Ja autolaina lyhenee.

Mä katselen uudessa duunipaikassa dvd:ltä Frendien seitsämättä tuontantokautta. Ja hyllyllä odottaa 24:n kaksi tuotantokautta. Tää on niin huippuu.. Ja autolaina lyhenee.

Tollee menee päivät aika mukavasti. Välillä muistaa vaan syödä jotain :)
Kesällä tuli itsekin katsottua DVD:tä töissä, kun oli niin hiton hiljaista. CSI:n kanssa päivä meni oikein lupsakasti :D

Opintotukipäivä!

Ei muuten niin ihmeellistä, mutta mulla oli vielä viime kuunkin tuet saamatta ja kieltämättä vähän toivoton olo noin syömisen suhteen. Nyt mun hakemus oli vissiin löydetty jostain Iltiksen alta kun olivat vihdoin maksaneet. Uskomattoman helpottunut olo!

Enpä tiedä, onko asia niin hirveän "iloinen", mutta saa mut kerta toisensa jälkeen hymyilemään, kun tuun aamulenkiltä.

Eli mun lenkkipipo. Se on suht kireätä mallia oleva pikku reuhka, kun lähtee lenkille, mutta hikoileminen kaiketi muokkaa halpismateriaalia siihen suuntaan, että lenkiltä tullessa se jo retkottaa silmillä.

Ei mikään muotiluomus lenkin jälkeen. Mutta mun piposta mä en luovu.

- Työ. Vaikka duunin painaminen välillä pännii, niin olen oikestaan hiton tyytyväinen siihen mitä teen leipäni eteen. Töihin lähtö pännii tooodella harvoin, jos koskaan. Aina vois asiat olla huonomminkin.:)

- Syksy. Kesä on ehdottomasti parasta vuoden aikaa, mutta joku näissä syys-aamuissa saa mielen virkeeksi. Maisemat on upeita ja ilmat sopivan viileitä - lapin reissua odotellessa. :rock:

- Ihmissuhteet. Pienen pienet ihmissuhde-solmut alkaa selviytymään niin kuin vaarin verkot kalastajatorpan seinustalla...:kuola: :haart:

- Syksy. Kesä on ehdottomasti parasta vuoden aikaa, mutta joku näissä syys-aamuissa saa mielen virkeeksi. Maisemat on upeita ja ilmat sopivan viileitä :rock:

Niinpä! Upeaa! Kamala kesä on takana, musta syksy edessä, jee!!!:hyper:

Syksy on munkin ykkösvuodenaika. Sen pesee vain -40 astetta pakkasta, tähtitaivas ja tulet kelohonkamökin takassa...:kuola:

NYT alkoi pitkät vapaat!

evil-smiley-face2.jpg

Löysin uuden lemppariaamiaisen! Rasvatonta luomupiimää, sekaan luomurypsäriä, sekaisin lusikalla ja muutama salmiakkinamu poskeen tätä hörppiessä!:D

Jo lähtee päivä liikenteeseen!:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom