Tällasta 4-jakoista tarjolla...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Rinta, olkapäät ja epäkkäät:

Penkki 5x
Penkki kp 3x10
Pec deck 3x10
Pystyp. niskantakaa smith 5x
Viparit eteen istuen kp. 3x10
takaolat koneessa 3x10
Epäkkäät tangolla 3x10

Kädet:

Vuorotahtiin kp 5x
Vastaotteella 3x10
Ranskalainen 5x
Taljassa 5x
Rannekäännöt 5x

Jalat:

Hack-kyykky 6x
Jalkaprässi 6x
Reisikoukistaja 5x
Reisiojentaja 3x
Pohkeet 3x

Selkä:

Maastaveto 5x
Soutukone 5x
Ylätalja 5x
Alatalja 5x
Vatsat 2x25

Miltäs näyttää tällä kertaa?

Minun korviini tuo ensimmäinen päivä kuullostaa hurjalta, tai itse en ainakaan pystyisi tekemään rintaa ja olkapäitä samana päivänä. Tulee aivan liian paljon punnerrusta ja ei oikein tuo powori riitä :( . Itse teen rinnan ja hauiksen samana päivänä ja ojentajan ja olkapäät samana.

KP penkin varmaan vaihtaisin vinoon. Ja jos käsipäivänä taljassa tarkoittaa hauista, niin senkin saattaisisin vaihtaa ojentajille tai muuttaisin kokonaan kapeeksi penkiksi.

Mutta tämähän on vain minun mielipide.

Rascalking sanoi:
Minun korviini tuo ensimmäinen päivä kuullostaa hurjalta, tai itse en ainakaan pystyisi tekemään rintaa ja olkapäitä samana päivänä. Tulee aivan liian paljon punnerrusta ja ei oikein tuo powori riitä :( . Itse teen rinnan ja hauiksen samana päivänä ja ojentajan ja olkapäät samana.

KP penkin varmaan vaihtaisin vinoon. Ja jos käsipäivänä taljassa tarkoittaa hauista, niin senkin saattaisisin vaihtaa ojentajille tai muuttaisin kokonaan kapeeksi penkiksi.

Mutta tämähän on vain minun mielipide.

Vinopenkkiä en ole tehnyt kun näyttää ne tisut kasvavan tollakin treenillä, olen tuota ohjelmaa vetänyt parisen viikkoa ja ihan hyvältä tuntuu. Taljassa tarkoittaa ojentajia, ranskalainen pääliikkeenä:)

Haluaisinkin asiallista kommenttia siitä että onko tuossa ohjelmassa mitään parannettavaa tms.

Liikaa kaikkea, paitsi vatsoja. Joille kannattaa mun mielestä tehdä niitä lyhyitäkin sarjoja. Ekalta päivältä jättäisin pec deckin kokonaan pois ja kp penan korvaisin vinopenalla, niskantakaapunnerruksen korvaisin pystypunnerruksella ja etuvipareita ei noiden jälkeen ehkä enää edes tarvitse.

Toisella päivällä on forkuille 8 sarjaa, kuulostaa aika paljolta, myös hauiksia ja ojentajia piestään ehkä liikaa. En tosin ole varma mitä jaksat tehdä, kai noita ojentajiakin voi 10 sarjaa tehdä jos meinaa palautua mutta ottaisin niistäkin kyllä 3-4 sarjaa pois.

Jalkapäivä näyttää ihan asialliselta, tosin pohkeita voisit vetää toisen liikkeen mukaan. Toinen seisten, toinen istuen.

Selkäpäivältä voi ehkä ottaa alataljan pois kun teet jo jotain soutukonetta ja vatsoista mainitsinkin jo.

Päivien järjestystä kannattaisi muuttaa vaikka näin kädet, jalat, rinta+olkapää, selkä.

rinta+olkapää treenistä pecdec poies ja tilalle vaikka pari pitempää sarjaa vipunostoja vinopenkillä. Niskantakaa punnerrus on tälläkin palstalla todettu vaaralliseksi olkapäiden rikkojaksi mutta itellä liike potkii todella hyvin joten jatka jos tuntuu hyvälle.

Jos kädet tosiaan tarvitsee oman päivän niin sitten isoja liikkeitä niillekin eli haukkarille tangolla 3kovaa sarjaa ja käspeillä vuorotahtiin muutama sarja. Ojentajille kapeaa penkkiä tai lattia penkkiä tai dippiä ja ranskalaista punnerrusta.

Jalkapäivä näyttää iha hyvältä paitsi kyykky olisi aina hyvä olla ohjelmassa sen kokonaisvaltaisuuden takia (kehittää keskivartaloa ja alaselkää).

Selkä.. no kulmasoudun voisit vuoroviikoin ottaa soutukoneen tai alataljan tilalle ja leukoja kehiin. Vatsoille toiseksi liikkeeksi joko vatsoja taljassa tai voimapyörää ja vähemmän toistoja.

Ja ei kolme punnerrusliikettä ole todellakaan liikaa yhdelle päivälle tällaisissa monijakoisissa ohjelmissa.

Oupan päiväjärjestys, vastaote hauiskääntö vaikka hammeriksi ja viparit eteen muutos viparit sivulle. siinä mun mielipide mitä muutoksia tekisin.

Ok, kiitti neuvoista:) Muutin järjestystä ja vähän liikkeitä:

Maanantai

Kädet:

Vuorotahtiin kp 5x
Hammer kääntö 3x10
Ranskalainen 5x
Taljassa 5x
Rannekäännöt 5x

Keskiviikko

Jalat:

Hack-kyykky 6x
Jalkaprässi 6x
Reisikoukistaja 5x
Reisiojentaja 3x
Pohkeet istuen 3x
Pohkeet seisten 3x

Torstai

Rinta, olkapäät ja epäkkäät:

Penkki 5x
Penkki kp 3x10
Pec deck 3x10
Pystyp. niskantakaa smith 5x
Viparit eteen istuen kp. 3x10
takaolat koneessa 3x10
Epäkkäät tangolla 3x10

Lauantai

Selkä:

Maastaveto 5x
Soutukone 5x
Ylätalja 5x
Alatalja 5x
Vatsat

Bodaaja sanoi:
Jalat:

Hack-kyykky 6x
Jalkaprässi 6x
Reisikoukistaja 5x
Reisiojentaja 3x
Pohkeet istuen 3x
Pohkeet seisten 3x

Takareisille vain 1 liike? Ota SJMV siihen mukaan. Itse teen takareidet ennen etureisiä, saa paremmin tuntumaan entä etureisien jälkeen. Eikä välttämättä ihan noin montaa sarjaa etureiskoillekaan, joku 8 maks. teen itse.

M.O.P. sanoi:
Takareisille vain 1 liike? Ota SJMV siihen mukaan. Itse teen takareidet ennen etureisiä, saa paremmin tuntumaan entä etureisien jälkeen. Eikä välttämättä ihan noin montaa sarjaa etureiskoillekaan, joku 8 maks. teen itse.

Mutta eikö prässi ole koko jalan liike? Vai pelkän etureiden?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Bodaaja sanoi:
Vinopenkkiä en ole tehnyt kun näyttää ne tisut kasvavan tollakin treenillä, olen tuota ohjelmaa vetänyt parisen viikkoa ja ihan hyvältä tuntuu. Taljassa tarkoittaa ojentajia, ranskalainen pääliikkeenä:)

Haluaisinkin asiallista kommenttia siitä että onko tuossa ohjelmassa mitään parannettavaa tms.
Mä en tiiä, että minä päivinä reenaat, mutta kun rinta ja ojentaja reenit on peräkkäisis reeneis, ni mitenköhän on ehtiikö palautua... Itekkin aattelia että aika kova rintareeni, kun 5 sarjaa penkkii ja sit viel lisäks 2 liikettä. En kuitenkaan nää siinä ongelmaa, että olkapäät rinnan kaa samana päivänä, mulla oli kerran samalla lailla ja sen lisäks vielä ojentajat samas reenis.

Bodaaja sanoi:
Mutta eikö prässi ole koko jalan liike? Vai pelkän etureiden?

Itse teen prässin suht lyhyellä liikeradalla että ottaa aika lailla vaan etureiskoihin. Kyllä se SJMV kannattaa ottaa siihen silti, aivan järkyttävän hyvä takareiskoille.

Suositut

Back
Ylös Bottom