Syksyn bulkkausketju 2012 (ns. mikä v*tun sixpack?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jee liityn joukkoon! Täällä yksi nainen, joka ei pelkää läskiä ;) Paino noussut tässä kuukauden aikana 3-4 kg, kaksi viikkoa menty nyt sillä +0,5kg/vko. Kaloreita en laske, mut ilmeisesti ei ihan päin persettä mee.Tällä hetkellä kiikutaan siinä 60 kilon tuntumissa ja tuloksiin olen ollut erittäin tyytyväinen. Ideana on, että ei kukaan sinne villapaidan sisään näe näin syksyllä/tulevana talvena :D Otatteko kaikki kalorit puhtaasta ruuasta vaiko täydennättekö prosessoidulla ruokavaliota, esim. mysleillä? Heseruokaa tms. en edes syö, mutta pitäisi keksiä eri vaihtoehtoja. Kaupan hyllyillä kun sentään on vaikka mitä, mut mitkä on kyllä ja mitkä taas ehdoton ei...

Mysleistä tuli muuten mieleen, että Finaxin Branmusli on ravintoarvollisesti hyvä vaihtoehto bulkilla. Rasvaa vähän. Hiilaria 59/100g, josta sokeria vaan gramma. Maidon kanssa namnam :)

mysliä suosittelen, ainaki itelle todella helppo ruoka syödä vähän enemmän ja tosiaan paljon hyviä hiilareita ja rasvat lähes täysin pehmeitä

kesällä oli jo blukki päällä ja yhtenä viikonloppuna meni kilon paketti mysliä muiden ruokien ohessa, kyllä maanantaina treeni taas kulki

toinen kokonainen plussakaloriviikko käynnissä, ja yllätyksekseni paino ei ole noussut laisinkaan! ja minä kun pelkäsin välitöntä turpoamista..
olen pitänyt hiilarit maltillisella tasolla, n. 150-200g/pvä, tämä lienee syynä siihen ettei ainakaan nesteestä peräisin olevaa painoa ole kertynyt..? katselisikohan sitä tässä vielä kolmannen viikon tällä taktiikalla ja sitten nostaisi kalorimäärää jos muutosta ei tapahdu, vai alkaisikos sitä syömään ihan hävyttömästi jo ensi viikolla :wtf:

Yhessä vaiheessa tossa paino nousi muutamaks päiväks vai peräti viikoksi n. kilolla, mut nyt oon taas samassa ku kuukausi sitten. Lähinnä jos jotain on tapahtunu ni vatsalihakset ei näy yhtä hyvin nyt, vaikka paino onkin oikeestaan sama. Tosi ärsyttävää. Mut eipä siitä voi muuta syyttää kuin itseään ja sitä, että en ole syönyt riittävästi. Täytyy sitte vaan ostella jotain suklaata... Sellanen tulee vaan kalliiks ja on epäterveellistä.

toinen kokonainen plussakaloriviikko käynnissä, ja yllätyksekseni paino ei ole noussut laisinkaan! ja minä kun pelkäsin välitöntä turpoamista..

Jos bulkilla pelkää pikku turpoomista (jota kukaan muu ei välttämättä edes huomaa) ni ei varmaan kannata alottaa ollenkaa. Maltilliset plussat ja sikabulkki on vaikutuksiltaa vähä erilaiset kuitenkin...

Paino on nyt noussut noin viiden viikon aikana 4,3 kiloa (67,2-71,5). Tosin, ei tuokaan määrä ole tasaisesti tullut, nyt on painon nousu hiukan tasaantunut. No, pääasia että paino on noussut.

Ruokaa on nyt lapioitu pari päivää ihan antaumuksella ääntä kohden. 80.7kg:sta lähettiin ja 3kk olis aikaa päästä suunnilleen 90kg nurkille. Toki pari kiloo voi jättää voimakaudellekki, mut tavote olis nostaa suurin osta tosta about 10kg:sta tässä bodauskauden aikana. Ja tavote tosiaan olis saada vähintään 4kg lihasmassaa tällä bulkilla. Kunto on suhteellisen kiree tällä hetkellä, joten läskiä en nyt pelkää.

Tarkoitat varmaan läskiksi? Se on kyllä harhakuva, että lihas kasvaisi paremmin hirveällä kaloriylimäärällä, pikemminkin päinvastoin.

Kommentista päätellen olet ilmeisesti puolapuukynis, joka ei uskalla kasvaa sixbäkin menetyksen pelossa.

Noniin tästä se taas lähtis :) dieetin jäljiltä paino 63kg, muutama kilo varmaan tulee täs paris päiväs nesteitä ku hiilarit nostellaa sieltä >50 takas pariin hunttiin. Joku +500 kcal varmaan tulee kalorimääräks. Nyt taas sarjapainot nousuun!

Suositut

Back
Ylös Bottom