22% rasvat tuolla painolla on mun mielestä aika vähäset eli sulla täytyy olla jo lihasta kunnolla ? Tuohan on jo hyvin lähellä ihanteellista rasvaprosenttia.
Ite otan skeptisesti nämä arviot ellei oikeasti ole ammattilaisen mittaamat tulokset kyseessä, jos nuo pitää kutinsa niin joudut siis diettaan lihaksia pois.
Niin noh, se 22% on mitattu viimekuun lopussa ja sen teki mun entinen PT. Tulos ei oo ns. virallinen enkä ite sen luotettavuuden varaan hirveesti laske, vaikkei se kaukana totuudesta voi olla. Neljässä viikossa on voinut tulla pari-kolme pinnaa lisää :( Nesteet mulla on heitellyt aika ahkerasti ja heittelee varmasti jatkossakin. Yleensä oon mennyt 2-3 litralla vettä päivässä, mutta kun elämänrytmi ja treenirytmi on nyt ollut niin onneton ni ens viikko menee pääasiassa siihen kun sitä rytmiä sit palautellaan ja otetaan tilanne hallintaan. Lihastahan mulla on ihan kivasti, niitä tartten tammikuussa ja niitä rupeen keväällä hakemaan vielä lisää. Se ois nyt kumminkin tärkeintä, että pääsee takas kisakuntoon eli nesteet ja muutama rasvakilo pois.
jessep, nosta kaloreita, mutta tee se produilla. 1200 on ihan liian vähän eikä kehitystä kyl ainakaan lihaksistossa tapahdu. Sarjapainot lähtee nopeesti laskuun ja sit kyrpii. Koita saada 1800-2000 per päivä, mutta siitä hiilareita alle 100 ja produja min 200g niin paljon ku omatunto sallii. Rasvanpoltto kiihtyy ja lihakset kehittyy Nää nyt on tälläsii itsestäänselvyyksiä, mutta koita kestää :D