Syksyn 2012 dieettaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diamon
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on 3kk dieettiä takana. Tänään yövuoron jälkeen aamulla paino näytti 98.3, muttei ollut varsinainen tyhjäpaino kun söin vielä töissä 5 aikaan. Eiköhän tuo ole jo alle 98, joten 10kg on lähtenyt 3 kuukaudessa. 3kk edessä eiköhän tuota päästä 90 alapuolelle...

1.1. peilissä tuijotti 126.9kg painava hirviö, josta on saatu yhdeksään kuukauteen pois 19kg. Aamupaino huitelee nyt noin 108kg:ssä ja tavoitteena ennen vuodenvaihdetta 100kg. Uskoisin että tuonne päästään kun karsitaan herkut taas ruokavaliosta ja raahaudutaan salille / spinningiin ja lenkille. Tavoitteena on tiputella maltillisesti ja keskittyy lihasten ylläpitoon tonne helmikuun alkuun, jonka jälkeen alkaa muutaman kuukauden aerobinen ajatellen huhtikuun alussa olevaa maratonia.

Ehkäpä sitä ens vuoden Pirkan pyöräilyssä (217km) olis 1,5v dieetin jälkeen 190cm 90kg ja muuttunut mies!

Dieetillä ollaan.
11.9 aloitin aamupainosta 110 kg.
Pari viikkoa lenkkeilyä takana (+ pari kertaa salilla).
Tänviikon keskiarvo aamupainossa n. 107 kg.

Päivittäin 30-45 min reipasta kävelyä ja ruokavaliosta turhat hiilarit pois (peruna, leipä korvattu salaatilla, pähkinöillä jne. Muuten syön normaalisti. Alkoholinkäytön lopetin toistaiseksi viikko sitten. Näillä eväillä mennään ja tavoite on alle 100 kg jouluksi (maltillinen tavoite).

Alkuun lähti varmaan nesteet kropasta ja nyt alkaa hiljalleen putoamaan rasvoistakin. Mahtuu jo housutkin paremmin jalkaan :dance:

Mä en kyllä alkukaan ymmärrä tätä leipä ja peruna kammoa. Ihan kun ne ois nykyää jotain myrkkyä :D Itsekin laihduttajana pidän kyllä nuo perunat ja leivät ruokavaliossa mukana, tosin kohtuudella. Kolmas viikko menossa ja -3kg johon voi olla ihan tyytyväinen. Kerran viikossa aerobista ja kolme kertaa punttia näyttää riittävän ainakin toistaiseksi.

Ensimmäiset merkittävät muutokset kropassa on näkynyt etureiskoissa jotka erottuu selvemmin kuin ennen sekä rintalihaksen yläosaan on tullut rajat.

Tsemppiä taistoon kaikille!

Eilen 24.9. lähti dieetti käyntiin. Tavoitteena taas saada palikat kunnolla näkyviin, jotta olisi mukavampi treenailla :). Eli tällanen välikiristys. Paino oli varmaankin jossain 90 kg:n pinnassa, tänä aamuna tosin tasan 88 kg. Katsotaan miten käy.

Ei putoa paino, ei putoa sarjapainot. Missähän se vika nyt mahtaa olla? Paino junnaa 75kgssa, itsehän olen 171cm pitkä.
Ravintoa tulee joku 1500-1600cal/pv (+170gproteiinia, eli siintä nyt ei ole huoli) ja sillä ollaan menty jo ties kuinka kauan... Pitäisi vissiin nostaa tuota kalorimäärää?
3krt viikkoon rankka 1 jakoinen ja 3krt viikkoon 1h lenkki ... enempää ei ole aikaa urheilla, sille ei voi mitään.

Jees, ensimmäinen kuukausi ketodieettiä takana. 177cm löytyy pituutta ja aloituspaino oli 83kg. ~2000kcal pidetty päivittäinen energiansaanti ja 30p/5hh/65r makrojakaumalla tiputeltu paino 79 kiloon. Tästä hiljalleen vähän monipuolistamaan tota vihannes/marjaosastoa ja hiilaritankkauksia harkitsemaan.

Ei putoa paino, ei putoa sarjapainot. Missähän se vika nyt mahtaa olla? Paino junnaa 75kgssa, itsehän olen 171cm pitkä.
Ravintoa tulee joku 1500-1600cal/pv (+170gproteiinia, eli siintä nyt ei ole huoli) ja sillä ollaan menty jo ties kuinka kauan... Pitäisi vissiin nostaa tuota kalorimäärää?
3krt viikkoon rankka 1 jakoinen ja 3krt viikkoon 1h lenkki ... enempää ei ole aikaa urheilla, sille ei voi mitään.
Nopeesti toi sun postaus ja pari blogimerkintää vilkaisseena tulee sellainen tunne että syöt aivan liian vähän kulutukseen nähden. Kokeile nostaa sitä kalorimäärää vaikka sinne parin tonnin tienoille joksikin aikaa
ja siitä hiljalleen takaisin tohon entiseen jos välttämättä haluat. Itse en näe noin suuressa vajeessa mitään järkeä.

Nopeesti toi sun postaus ja pari blogimerkintää vilkaisseena tulee sellainen tunne että syöt aivan liian vähän kulutukseen nähden. Kokeile nostaa sitä kalorimäärää vaikka sinne parin tonnin tienoille joksikin aikaa
ja siitä hiljalleen takaisin tohon entiseen jos välttämättä haluat. Itse en näe noin suuressa vajeessa mitään järkeä.

Näin teen.

Vieläki ihmettelen miten nuo ketoaineet tuntuu heittelevän. alle 50 hiilarit on joka päivä, silti joku päivä näyttää tosi tummaa jo liuskalla, ja seuraavana voi taas näyttää lähes negaa.. ruokavaliokin vielä suht sama joka päivä.. outoa.

Painoa aamulla näytti olevan 80.4kg joten parisen kiloa on lähteny puolessatoista viikossa. Huomenna ja perjantaina kevyttä tankkausta lauantaiselle puolimaratonille. Tässä on vielä kuitenkin aikaa tiputella painoa joten mikäpä kiire tässä. :rock:

Jaha tästä se lähtee, tällä hetkellä vaaka näyttää 102kg ja ois tarkoitus alle 90 kilon päästä. Kalorilaskurin mukaan se -500 pyritään pitämään koko ajan, treeniä 6pv/viikko. Jos viimeistään helmikuussa sais ton tavoite painon niin ehtis lihoomaan takas vielä ennen kesää.

empähä ooo dieetillä muttei ole enää mamman ruokia mitä syyä jatkuvasti ja opiskelijana tulee syötyä pari kertaa koulussa ja sen jälkeen kotona riittää pikku määrä ruokaa että saa makrot kohilleen.

kuitenki tässä on päässy käymää nyt niin että aika maltillisilla miinuksilla on oltu koko syksyn ajan puolitietämättä ja painoa tippunu jonkin verran, vaakaa ei oo mutta näkee peilistä pienen muutoksen :)

Tänä aamuna paino 70,4 kg eli kahdessa ja puolessa viikossa paino on pudonnut 3,4 kg. Nesteitä toki, mutta kyllä ainakin keskivartalo näyttää vähemmän tunkilta. Olin tuossa reilun viikon flunssassa joten treenitaukoa on pitänyt. Toissapäivän salitreeni oli kivulias, johtuneeko korkeammista hiilareista kun en tuollaista efektiä tavallisella ruokavaliollani ole koskaan saanut aikaan. Viikonloppuna tuli myös juotua hieman olutta, joten pikku pöhö oli tuossa alkuviikosta sulateltavana taas. :david:

Täällä dieetti aloitettu n. 2kk sitten, silloin vaa'an luvut näyttivät lähemmäs 60kg, kuin koskaa aikaisemmin. Minun pienessä rungossani se on melkoisen paljon olen siis noin 150 pätkä. Ja nyt on mukavasti saatu pudotettua painoa siihen 50,7kg ja tavoitteena on se 47-45 kg jolloinka peilikuvani miellyttää minua. :)

Ja voin kyllä sanoa, että itselläni on pirteämpi ja terveellisempi fiilis. Sekä olen hyvän tuulinen aamuisinkin, vaikka yleensä olen ollut aika moinen mörrimöykky heti aamusta. Tuo tosin johtuu siitä, että raahaudun aamulla lenkille. :)

Tsajaijai! Lähtö 99,5kg ja pahimillaan 102kg. Tänään aamusta punnitus 96kg. On meinaa motivoivaa hommaa kun alkukankeuden jälkeen paino tippuu ihan itestään ja pelikuva muuttuu (täytyypi ruveta räpsii kuvia myöhempiä postauksia varten). Eilen tuli tosin syötyä pastaa, pari karkkia ja pari lasia viiniä, mut ihan vitun sama kun suunta on oikea. Kohta vetää infernaalinen kyykky / persejumppa ni voi illalla mennä hyvillä mielin hallituksen kanssa raflaan porsastelemaan.

Joku tuolla mulle aikasemmin vinkkasi, että työpäivinä kun jättää lounasravintolasafkat väliin alkaa tapahtua, voi kuinka oikeassa tämä kirjottaja oli!

nyt voi itekkin ilmottautua tähän keskusteluun. aamupainoa on 97kg ja pituutta 182cm. eilen 29.9 aloitin salilla käynnin lähes vuoden tauon jälkeen..olipa se rauta raskasta. tavoitteena ois jouluna olla 90kg hujakoilla painon suhteen. lääkkeenä siihen olen ajatellut ottaa aamukävelyn/juoksun ennen ruokaa, säännölliset ruokailut ihan kotiruokien avulla. kaloreita en laske tässä vaiheessa, mutta proteiinien määrää lisään reilusti ja hiilareiden osuutta lasken. seurailen vaa'an ja peilin avulla miten homma etenee. sali treeniä olen ajatellut 3 kertaa viikkoon.

Mukana myös!!

Nainen, pituutta 174cm, paino ollut pahimmillaan 94kg, nyt n. 75kg, siitä rasvoja 22%. Muutin kaks kuukautta sit takasin kotikaupunkiini paremman työn perässä ja omaa kämppää ei toki heti löytynyt. Jouduin porukoille takas monen vuoden tauon jälkeen :S Ei kai siinä muuten mitään mutta isällä on diabetes ja se laihduttaa hitaasti mutta varmasti. Lihaskehitykseen tähtäävästä treenistä se ei tiedä yhtään mitään ja hiukan kun on hankala luonne niin olettaa myös että proteiinit on epäterveellisiä ja kuntosali lihottaa. Eli muutaman kerran on mun rahkat, raejuustot ja lihat heittänyt salaa roskiin ja on siitä myös kuullut kunniansa :D Tästä voidaan siis päätellä että dietaamminen ja treenit on mennyt aikalailla päin seiniä viimiset pari kuukautta. Juoksemassa oon käynyt ja aerobista puolta muutenkin tullut paljon treenattua.

Anyways, tavotteena 67kg loppuvuoteen mennessä.

Mukana myös!!

Nainen, pituutta 174cm, paino ollut pahimmillaan 94kg, nyt n. 75kg, siitä rasvoja 22%.

22% rasvat tuolla painolla on mun mielestä aika vähäset eli sulla täytyy olla jo lihasta kunnolla ? Tuohan on jo hyvin lähellä ihanteellista rasvaprosenttia.
Ite otan skeptisesti nämä arviot ellei oikeasti ole ammattilaisen mittaamat tulokset kyseessä, jos nuo pitää kutinsa niin joudut siis diettaan lihaksia pois.

Mukana myös!!

Nainen, pituutta 174cm, paino ollut pahimmillaan 94kg, nyt n. 75kg, siitä rasvoja 22%. Muutin kaks kuukautta sit takasin kotikaupunkiini paremman työn perässä ja omaa kämppää ei toki heti löytynyt. Jouduin porukoille takas monen vuoden tauon jälkeen :S Ei kai siinä muuten mitään mutta isällä on diabetes ja se laihduttaa hitaasti mutta varmasti. Lihaskehitykseen tähtäävästä treenistä se ei tiedä yhtään mitään ja hiukan kun on hankala luonne niin olettaa myös että proteiinit on epäterveellisiä ja kuntosali lihottaa. Eli muutaman kerran on mun rahkat, raejuustot ja lihat heittänyt salaa roskiin ja on siitä myös kuullut kunniansa :D Tästä voidaan siis päätellä että dietaamminen ja treenit on mennyt aikalailla päin seiniä viimiset pari kuukautta. Juoksemassa oon käynyt ja aerobista puolta muutenkin tullut paljon treenattua.

Anyways, tavotteena 67kg loppuvuoteen mennessä.

Täällähän on kanssakärsijöitä :D Mulla kanssa pituus siinä 176cm ja paino tänä aamuna 74,5kg. Vajaassa viikossa nyt dieetillä lähtenyt reilu kilo eli tällä mennään. Lihasta on kropassa mutta turhan ison läskikasan alla.

Kalorit siinä 1200 kieppeillä, yksi kahdentonnin päivä jo välissä :face: Well, shit happens. Jäätävästi vaan väsyttää koko ajan, tuntuu ettei silmät pysy auki. Johtunee kovasta vajeesta, mutta onpahan dieetti nopeammin ohi. Salilla tulee käytyä 3-5 kertaan viikossa ja kickboxing 2 kertaa viikossa. Muuta aerobista ei tule, jos ei koirien lenkkejä lasketa. Tällä kuitenkin mennään, jos sitä myös pääsis sinne 67kg ennen vuodenvaihdetta.. Sitten tsekataan kunto ja tiristellään lisää tai sitten nostan +-0.

Suositut

Back
Ylös Bottom