taivaskäsi
VIP
Kaloreita todennäköisesti liikaa. Syöt enemmän mitä kulutat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nopeesti toi sun postaus ja pari blogimerkintää vilkaisseena tulee sellainen tunne että syöt aivan liian vähän kulutukseen nähden. Kokeile nostaa sitä kalorimäärää vaikka sinne parin tonnin tienoille joksikin aikaaEi putoa paino, ei putoa sarjapainot. Missähän se vika nyt mahtaa olla? Paino junnaa 75kgssa, itsehän olen 171cm pitkä.
Ravintoa tulee joku 1500-1600cal/pv (+170gproteiinia, eli siintä nyt ei ole huoli) ja sillä ollaan menty jo ties kuinka kauan... Pitäisi vissiin nostaa tuota kalorimäärää?
3krt viikkoon rankka 1 jakoinen ja 3krt viikkoon 1h lenkki ... enempää ei ole aikaa urheilla, sille ei voi mitään.
Nopeesti toi sun postaus ja pari blogimerkintää vilkaisseena tulee sellainen tunne että syöt aivan liian vähän kulutukseen nähden. Kokeile nostaa sitä kalorimäärää vaikka sinne parin tonnin tienoille joksikin aikaa
ja siitä hiljalleen takaisin tohon entiseen jos välttämättä haluat. Itse en näe noin suuressa vajeessa mitään järkeä.
Mukana myös!!
Nainen, pituutta 174cm, paino ollut pahimmillaan 94kg, nyt n. 75kg, siitä rasvoja 22%.
Mukana myös!!
Nainen, pituutta 174cm, paino ollut pahimmillaan 94kg, nyt n. 75kg, siitä rasvoja 22%. Muutin kaks kuukautta sit takasin kotikaupunkiini paremman työn perässä ja omaa kämppää ei toki heti löytynyt. Jouduin porukoille takas monen vuoden tauon jälkeen :S Ei kai siinä muuten mitään mutta isällä on diabetes ja se laihduttaa hitaasti mutta varmasti. Lihaskehitykseen tähtäävästä treenistä se ei tiedä yhtään mitään ja hiukan kun on hankala luonne niin olettaa myös että proteiinit on epäterveellisiä ja kuntosali lihottaa. Eli muutaman kerran on mun rahkat, raejuustot ja lihat heittänyt salaa roskiin ja on siitä myös kuullut kunniansa :D Tästä voidaan siis päätellä että dietaamminen ja treenit on mennyt aikalailla päin seiniä viimiset pari kuukautta. Juoksemassa oon käynyt ja aerobista puolta muutenkin tullut paljon treenattua.
Anyways, tavotteena 67kg loppuvuoteen mennessä.