Itse olen ratkaissut tuon alkoholin vaikutuksen treeneihin ja dieettiin siten, että nyt on oltu jo edelliskesän heinäkuusta täysin juomatta. Eli mitä siitä tulee vähän vajaa 1v 2kk. Yhden saunakaljan maistelin pari viikkoo sitten kun oltiin sukuloimassa vaimon suvun luona. Muuten on menty täysin nollalinjalla. Ja kyllähän sen kehityksessä huomaa...
Edit: Ps. Kävin huvikseen herätessäni vaa-alla 38.5 näytti. Kilo lähtenyt aamupainosta 4 päivään... Heittelee kummasti kyllä, mutta niinhän se tuppaa tekemään. Välillä tuntuu, että viikonkin pysyy samassa.. Nyt on menty 3vko ilman mättöpäivää. Vielä pitäisi 2 jaksaa ja sitten kajaanin Suloon Vetämään toi hightower burgeri
"1,26kg parasta pihvilihaa jauhettuna ja avotulella grillattuna, 400g savustettua yön yli haudutettua porsaan kassleria, 400g paahdettua pekonia, reilusti sulatettua cheddar-juustoa, raikasta jäävuorisalaattia, pihvitomaattia, voissa paistettua sipulia paikallisen leipomon täysjyväsämpylän välissä. Lisänä itse tehtyjä maalaisranskalaisia (VL)*
It ain't over until the Fat lady sings!"
1,26kg parasta pihvilihaa jauhettuna ja avotulella grillattuna, 400g savustettua yön yli haudutettua porsaan kassleria, 400g paahdettua pekonia, reilusti sulatettua cheddar-juustoa, raikasta jäävuorisalaattia, pihvitomaattia, voissa paistettua sipulia paikallisen leipomon täysjyväsämpylän välissä. Lisänä itse tehtyjä maalaisranskalaisia (VL)*
It ain't over until the Fat lady sings!
Saattaa olla mies pikkusen ähkynä 2kg lihaa + lisukkeet..