Syksyn 2012 dieettaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diamon
  • Aloitettu Aloitettu
Siis tarkoitin, että painan tällä hetkellä sen 74kg, rasvaa on mahan ympärillä liikaa ja tarkoitus on pudottaa sinne 64kg eli 10kg. Toi ruoka oli siis suunniteltu siihen tulevaan dieettiin.

Kirotusvirhe iski mulla, 64 oli tarkoitus kirjoittaa. Komppia että salia ensin! Itse suosittelisin tarvittavia +kaloreita (+200/500) vaikka ½ vuodeksi ja tehokasta salitreeniä päälle. Paino silloin 80 huitteilla ja siitä keväällä/ kesällä hyvä aloittaa dietti. Jos salitaustaa ei vielä hirvesäti ole niin jo puolessa vuodessakin saa "ihmeitä" aikaa kun treeni, lepo ja ravinto on kunnossa. Mitä tuohon itse diettisafkaehdotukseen tulee, niin aika niukalta tuo vaikuttaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen nyt miinustellut yli 2vk:a 100-400 kalorivajeella. Paino oli alkuun juuri ja juuri 73, nyt pyörii siinä 70,5-71 paikkeilla. Vaikkei mun paino ollutkaan hirveän korkea, niin en yhtään kadu että päädyin tähän ratkaisuun. Mahan ympärys on pienentynyt eivätkä tulokset ole laskeneneet, päinvastoin, ne ovat nousseet jopa. Vielä alle 2vk tätä ja sen jälkeen voi parin kuukauden malttibulkki alkaa! :)

Viikkopäivityksen aika jälleen. Vihaan jalkatreeniä yli kaiken, mutta pakko kai siitä on alkaa tykkäämään, kun näköjään paino reagoi siihen aika rankasti. Viime viikolla paino aamulla ennen jalkatreeniä 104,7 kg ja seuraavana aamuna 103,5 kg. Sama homma eilen aamulla 104,1 kg ja tänään 102,5 kg. Kyllähän se paino on sieltä aina jonkun verran viikon mittaan noussut, mutta neljän viime viikkon keskiarvot kuitenkin vallan kohdillaan: -0,9 kg, +0,3 kg, -0,7 kg ja -0,8 kg. Tällä tahdilla, jos homma etenee, niin joulun aikoihin voikin suunnistaa neuvolaan punnittavaksi. :D

Paino junnaa samassa, vittu. Junnatkoon :curs:
Peilissä näkyy tuloksia jos jonkunverran, Lihaserottuvuutta! Vaan ei puntarissa..
3 viikkoa vielä, sitten tämä loppuu ja rupean bulkkailemaan taas kevyesti. Rupeaa vituttamaan tämä energianpuutos..

Eilen oli perjantaipuntari. Looking good. 95,6kg--->86,8 vajaassa 2kk:ssa. Nyt on menossa koko viikonlopun lepo, ravinto vapaata (tosin ei alkoholia) ja maanantaina taas jatkuu kiristely. Jouluna hyvinkin -10kg.

100.5 kg aloituspaino, nyt tarkoituksena ottaa viimeistään kaikki löysä pois jotta päästään maltillisesti sitten alkukeväästä syklittelemään..

Itekki tarttisin neuvoa! :D Kesäks 2013 kuntoon olis tarkotus päästä.
Alkumitat:
Pituus 175cm paino ~72kg (tiputellu paris viikkoo 6kiloo poijes)
Käyn salil 4-5 kertaa viikos, en vedä täl hetkel millää ohjelmal. Syön sen 1500kcal päiväs, nyt koitan nostaa 2000kcaliin. Rasvaa on iha pirusti vatsan ympäril, haluisin siit eroo ja vatsalihakset ja kaikki muutki lihakset näkyvii :D Kesäks ois tavotteen saada vähintää tälläne kroppa http://img291.imageshack.us/img291/6853/1000608wg7.jpg <- siitä sit jatkasin viel aika reilusti treenaamist :d

Eli jatkanko diettailuu, vai jatkanks 2000kaloril vetämist ja käyn salil sen 4-5x viikos? Thanx

Aamupaino 87->84,6kg. Dieettiä takana 2 viikkoa. Vatsalihakset alkaa jo kivasti erottua. Eilen selkätreeniä tehdessä huomas kylläkin, että on treenitehot hieman laskeneet, vaikka edelleen samat sarjapainot käytössä. Vois tässä jo pikkuhiljaa tankkauspäivän pitää.

Itekki tarttisin neuvoa! :D Kesäks 2013 kuntoon olis tarkotus päästä.
Alkumitat:
Pituus 175cm paino ~72kg (tiputellu paris viikkoo 6kiloo poijes)
Käyn salil 4-5 kertaa viikos...

Mä oon samoissa mitoissa, mutta naisena :)

Mulla ollu pari viikkoa kevyttä dieettiä. Nyt lähetään sitten rankentaa :hyper:
Aion päästä suht rasvattomaan kuosiin seuraavilla "eväillä"

Broileri, munan valk., hera, ehrmann, piltti, sitrushetelmä. Näistä erilaisia comboja eri päiville, omien laskelmien mukaan.
Punttireeni 4 x vko
20 min rankka aerobinen 5 x vko

Jos joka päivä noudattaa ruokavaliota ja tekee treenit pilkulleen, viikon kalorit on -6200.
Mutta pään kuosissa pitämisen takia viikonloppuisin saa repsahtaa terveellisesti syömään enemmän.

Että semmosta.

Kuudes dieettiviikko menossa ja kyllä on meinaan hermot kireellä. Tätä ei ainakaan helpota vittuileva olkapää, polvi ja alaselkä :F Jos pääliike ei suju, niin lopputreenikin meinaa mennä sit samaan konkurssiin. Paino on pudonnut about kilon viikkoon 2400-2600kcal:lla. Ens dieetin aloitan kyllä korkeemmilla kaloreilla.

Tiistaipuntari ja paino 93.5. Hidasta alkaa olemaan ja treeneissä rauta painaa punnerrusliikkeissä helvetisti. No selkä ja jalat onneksi vielä kulkee...

Lepopäivinä mennyt yleensä 1650kcal, treenipäivinä sitten 2000-2200. IF:llä mennään, syönti-ikkunaksi on itselle muodostunut 4-5tunnin mittainen pätkä. Aamupaino on nyt pitkään heitellyt 82-86kg väliä. Heikohkosti alkaa vatsapalikat häämöttämään. Kumma homma kun paino ei tipu mihinkään ja rasvaa lähtee _todella_ hitaasti. Sarjapainot nousseet melko monessa liikkeessä. Cardiota en tee muuta kuin salibandy 2xviikkoon.
Pitäisikö vielä laskea lisää kaloreita? Esim vähentää treenipäiviltä, lepopäiviltä ei varmasti kannata. Toisaalta tässä nyt on ollut kaikenlaista juhlaa ja pikkujoulua jotka hidastaa tätä aika pahasti :D nyt olisi uuteenvuoteen asti "vapaata" aikaa dieettailla ilman mitään pakollisia tapahtumia.

Nuo kalorit kuulostaa yli 80 kiloselle suht. alhasille, enkä lähtis niitä välttämättä laskemaan vielä. Jos vatsalihakset alkaa näkymään paremmin ja sarjapainot nousee niin suunta on oikea eikä kannata stressata siitä vaakalukemasta.

Noin kuukausi menty IF:llä ja painoa pudonnut 84.7-->81.4, muut liikkeet kulkevat hyvin ja jopa sarjapainotkin nousseet, mutta selkä reenit tuntuvat olevan täyttä tuskaa.

91kg --> 77kg tässä nyt syksyllä siinä kolmessa kuukaudessa tihrustettu. IF:ää teen nyt vielä kaikki päivät miinuksilla (1800-1900kcal) ja jouluna otan treenipäiville plussakalorit. Vyötäröltä lähtenyt yli kymmenen senttiä (sais nuo kahvat vittuun niin olisin onnellinen) ja leuan luut alkaa näkymään. Sarjapainot on myös hitaasti noussut. On se melekosta vedellä tällä painolla +10 leukaa kun 90-kiloisena oli tokassa jo luovuttaminen mielessä.

Elämäni ensimmäinen dieetti ja mielestäni todella mukavaa puuhaa :)

-Diettiä takana 7vk ja 2pvää
-Paino pudonnut 88,5kg -> 80,0kg (Pituus 178cm)
-Sarjapainot tippunut lähes joka liikkeessä, joissain vähän, joissain reilusti.
-Aluksi söin melko vähähiilarisesti, nyt olen syönyt jonkun aikaa jonkun verran hiilareita ja vähentänyt rasvan määrää. Protskuja tulee yleensä n 200-250g / pvä, muita kaloreita en laske.
-Henkisesti on ollut tähän mennessä suht helppoa, kun olen pitänyt 7vk aikana 4 tankkauspäivää. Tottakai on yksittäisiä hetkiä kun on nälkä ja tekee vaan niin pirusti mieli syödä.

ps. ~10vk ja -5,1kg vielä ja sitten pääsee kasvamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom