Syksyn 2012 dieettaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diamon
  • Aloitettu Aloitettu
Hyrrellä mahtava onnistuminen!

Tulipa muuten huomattua että rypsiporsas on hyvä ruoka dieetillä. Ei oo paljoa kaloreita, proteiiniakin on melkosesti :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos tästä hyvästä ja kattavasta vastauksesta, eli kokonais dieetti ajaksi sulle tuli noin 5kk jos oikein ymmärsin ?

Sulla runko suurinpiirtein sama kuin allekirjoittaneella joten ehkä toivoa löytyy siis minullekin :)

Kuvien välillä eroa vajaa 5kk, mutta dieettaillut olen kuukauden pidempään (toukokuusta). En koko alkuvuonna treenannut ollenkaan, joten dieetin alkupuolen yhtäkkinen treenaus ilmeisesti keräsi kroppaan nestettä, vaikka olin miinuskaloreilla. Ei tätä kuitenkaan tähän ole tarkoitus lopettaa, vielä kiristellään pari kiloa, jos olisi kerrankin elämässään kireässä kunnossa.

Aika hurja muutos kyllä, suuret onnittelut!! :hyvä:

Mulla alkaa voimajakso kolmen viikon päästä, joten treeniviikot on 12-15-tuntisia siihen asti että haba kestää. Tänää kyykkäsin peri tuntia. Voin kertoo että jos joudun viel täl viikol paskalle, kuolen siihen ponnistukseen. Siin on viranomasil ihmettelemist... Pelottaa vaan sikana, ettei rasvaa tulis hirveesti sen myötä lisää, ku joutuu nostaa kaloreita. Sen jälkee alkaa onneks aerobinen jakso, että pääsee lopulliseen kisakuntoon huhtikuuks. Aaaaaaaaaaaaapuuuuuaaa.... :O

3.11 oli 109kg, nyt 107,5kg.
Pakko ruveta liikkumaan, ei päänuppi kestä pelkkää dieetillä painon tiputusta. :face:
2 päivää kokeilin karppausta ja ettäs olin kuin perseeseen ammuttu karhu, aivan kaikki asiat ärsytti ja otti kupoliin... Heti kun söi paripalaa ruisleipää, niin normiolo.

Ikää 17vuotta. Tammikuun puolesta välistä kesäkuun alkuun dieettiä 100kg-->n. 90kg. Pari kuukautta plussilla ja taas dieettiä, tällä kertaa hiilaridieetillä, kevään olin vähähiilarisella. Paino nyt noin 84-85kg, perjantaina loppuu tämä touhu.

a48150c653ed438ab7c5f23682d8383cp.jpg
Tammikuulta, paino noin 100kg.
upload
Parin päivää sitten, paino about 85kg.

Helvetin helvetti. Alkukesästä aloin diettamaaan 180/90 kg painosta ja sainkin tuossa välillä painon jo putoamaan 81 ja risat kohdille. Tavoitepaino oli 78-80, sellainen että lihakset erottuisi ja alavatsastakin lähtisi läskit minne ne tuntuu linnoittautuvan viimeisenä. Sixpack näkyi jo ihan ok, mutta jotain ihmeellistä siinä sitten tapahtui, jonkinlainen repsahdus, tuli vedettyä paskamättöä muutaman päivän sisällä elokuvien ääressä.

Nyt on paino 85 ja mitä helvettiä -olo. Varokaa näitä! Kun tulee olo, että nyt on maali lähellä, niin voi keskittyminen herpaantua. Mutta nyt uusi tsemppi päälle.

Ps. Mun mielestä on suhteellisen helppo laihduttaa jos ei ole lihaksia mitä menettää. Aikoinaan pudotin 107 kg --> 70 kg noin viidessä kuukaudessa. Siihen sisältyi mm. paastoja. Mutta nyt ei todellakaan tee mieli paastota, kun on luitten päällä muutakin kun läskiä, vaan homma on tarkempaa ja pitää jaksaa treenatakin ettei saavutettu lihasmassa liikaa vähene. Näin kolmekymppisellä ei vaan aineenvaihdunta enää toimi nuoren jätkän malliin, kaikki herkut jotenkin tuntuu kertyvän välittömästi tuonne vararenkaaksi, pitäisi syödä ihan natsitarkkaan.

Ikää 17vuotta. Tammikuun puolesta välistä kesäkuun alkuun dieettiä 100kg-->n. 90kg. Pari kuukautta plussilla ja taas dieettiä, tällä kertaa hiilaridieetillä, kevään olin vähähiilarisella. Paino nyt noin 84-85kg, perjantaina loppuu tämä touhu.

a48150c653ed438ab7c5f23682d8383cp.jpg
Tammikuulta, paino noin 100kg.
upload
Parin päivää sitten, paino about 85kg.

Hui shaatana! Silloin ku mä oli tuon ikäinen ei tollasia lihaskimppuja nähny ku korkeintaan lehdissä.

Hyvä paremmat kuvat. Paljon kireemmältäkin näytät noissa, ei paha ollenkaan. Jos jotain kritiikkiä noitten kuvien perusteella nii lisää rintaa nii avot!

Noniin, pitipä vihdoin rekisteröityä Pakkikselle, kun on elämäni ensimmäinen huolellisemmin suunniteltu dieetti käsillä noin vuoden plussakaloreilla treenauksen jälkeen. Painoa 87kg, pituutta 183cm. Tarkotus oli vetää plussilla vielä vuosi loppuun, mutta alko sen verran housut kiristämään ja peilikuva inhottamaan, että eikun dieetille! Treeniohjelmana 3-jakoinen kerran viikkoon ja välipäivinä 3 kertaa viikossa aerobinen 30-45min (juoksua). Tarkoitus vetää ainakin 3kk noin 500-750kcal miinuksilla, jos saisi painon lähemmäs sinne 80kg.

Onneksi on tämä ketju, niin saa vertaistukea ja motivaatiota dieetille :)

Pistetäänpä omaltakin kohdalta vähän päivitystä.. Eli nyt olis 12 viikkoa diettiä takana ja paino on pudonnut 9,8kg (tavoite n. 20kg tai kunnes peili sanoo että nyt riittää) eli todella hyvässä tahdissa ollaan edetty ja peilistäkin alkaa pikku hiljaa huomaamaan tuon pudonneen painon. :) Kalorit on tällä hetkellä n. 1600 ja reenipäivinä sitten n. 1850. Täytyy kyllä ihmetellä, ettei kunnon nälkää ole ilmennyt vaikka kalorit ovat noinkin alhaalla nyt. Alhaiset kalorit huomaa oikeastaan vain siinä että jaksaminen on heikompaa kuin ennen, mutta kai se on niin että kaikkeen tottuu. Salireeniä oon tehnyt nyt 4 kertaa viikossa 4-jakoisella ja nyt tällä viikolla aerobisten määrä nousi viiteen. Pitääpä katsoa jos joulun alla laittais vähän kuvaakin tuosta kehityksestä. :)

Tuossa vielä omat päivittäiset ruoka-aineet, salipäivinä mukaan tulee tietysti palkkari vielä:

Naumlyttoumlkuva2012-11-10kohteessa93838-1.png

Dieetti alkoi joskus 7. kuukauden alussa ja painoa oli silloin 80kg
attachment.php
ja rasvat about 20% nyt ollaan vähä alle 75kg ja rasvat noin 14%
attachment.php
pituutta 183cm

Tavoitteena olis saada rasvat siihe 7-8% ja paino palttia rallaa 71-72kg. Postaillaan lisää ku edistystä tulee :)

Morjest!

Semmosta kyselisin, että kannataisko mun aloittaa tässä pian dietti ja kuinka pitkä tuon dietin kannattais olla? ( en ole ikinä dietannut )

Oon n.2.5v käyny salilla ja oon 17v 180/88

Ihan hyvin tota lihastakin on tullut, mutta erityisesti vatsan alueella on tota rasvaa aikalailla... tullu semmone pieni möhömaha, vaikka vatsalihakset kyllä näkyy, kun jännittää, mutta rasvaa siinä silti on jo vähän liikaa päällä ja olisi tavoitteena muutenkin saada vähän kireempi kroppa.

Vai olisko siinä mitään järkeä jos tässä vielä, vaikka helmi- maaliskuulle asti vähän nostais painoa 90-95kg asti ? ja sitten aloittaisin lopputalvesta vasta diettaan ?

Mitä porukka on mieltä ?

Mun mielestä ihan hyvä idea tuo että jatkat treenaamista syömällä enemmän ja kasvattamalla lihasta vielä, sitten cuttaat. Muista että syöt sopivasti miinuksella, ei kannata olla liikaa syömättä kuitenkaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom