Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aamupaino tänään 83,6! Tuli kateltua nuita ennen dieettiä otettuja ja tämänhetkisiä kuvia. Yläkroppa kiristynyt selkeästi ja kaulasuonet tullut esille. Maha näyttää kuvissa yhtä pyöreältä kuin noin 4vko sitten, vaikka senttejä on lähteny 5-6 vyötäröltä. Niinhän se taitaa olla että näkyvä kireys tulee vatsan seudulle vasta viimeisenä. Ilman kuvia oon kyllä havainnu, että ylemmät vatsalihakset tullut esiin paljon paremmin. Myös kyynärvarsissa tullut suonet kivasti esille. Kehitystä siis tullut ja mikä parasta, sarjapainot pysyny samoina, joten tuskin lihasmassaakaan on kauheasti hävinny.
Mulla paino jumittaa. Viimeisen 4 viikon saldo on - 1 kg. Oon n. ollut -500 kcal/pv miinuksilla. Pitänee nostaa miinukset kovemmiksi että tuloksia alkaisi syntyä...
Mulla paino jumittaa. Viimeisen 4 viikon saldo on - 1 kg. Oon n. ollut -500 kcal/pv miinuksilla. Pitänee nostaa miinukset kovemmiksi että tuloksia alkaisi syntyä...