Ainakin mun Suunto t3c mallissa 5 on maksimi TE:lle. Ja sehän on suhteellinen luku, eli jos meikä menee kaverin kanssa lenkille niin minä saan TE 4 ja kaveri 2. Nääs kun on tuo aerobinen puoli vähän niin ja näin :D TE 4 on kuitenkin aika kovan treenin merkki, mutta ei lähtökohtaisesti ole "hyvä" koska sen voi saavuttaa kuka vaan. Se indikoi vain että kovaa mentiin ja että nyt seuraakasi pidät taukoa että palaudut. 5 oli muistaakseni ylirasituksen merkki, eli treeni jota ei suositella tehtäväksi kuin korkeintaan joitain kertoja vuodessa (?).
Kerran pari ole vasta käyttänyt tuota Suuntoa, ja mun mielestä se TE on aika hyvä juttu verrattuna Polariin. Vaikka sykemittareinahan ne on varmaan ihan yhtä hyviä. Suunto muuten btw. näyttää parisataa kcal vähemmän kulutukseksi mitä Polar, lienee tarkempi siinä suhteessa? Aikaisemmin meikällä oli Polar, mutta sykevyöstä loppui patteri, oma vaihtoyritys johti tuhoon ja toisaalta uusi mittari on melkein halvempi mitä patterin vaihdatus...
Kerran pari ole vasta käyttänyt tuota Suuntoa, ja mun mielestä se TE on aika hyvä juttu verrattuna Polariin. Vaikka sykemittareinahan ne on varmaan ihan yhtä hyviä. Suunto muuten btw. näyttää parisataa kcal vähemmän kulutukseksi mitä Polar, lienee tarkempi siinä suhteessa? Aikaisemmin meikällä oli Polar, mutta sykevyöstä loppui patteri, oma vaihtoyritys johti tuhoon ja toisaalta uusi mittari on melkein halvempi mitä patterin vaihdatus...
vai lähtee EKG:hen :D vai heittää vesilintua koko vehkeellä? Mulla on olemassa rytmihäiriötaipumus, jossa tiedän sykkeen joskus nousevan jopa yli 240 mutta ei mulla kyllä mitään rytmiksiä äsken päällä ollu ja tuo maksimi tuntuu aikas korkeelta kun ottaa huomioon että ikääkin on jo 37v
:D