Sykemittari,aamulenkki,aamiainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rahvas
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Maso sanoi:
Olen reilusti erimieltä, mutta se lienee täällä sallittua. :)

Kyllähän eriävää mieltä saa olla, mutta ei sitä netissä yleensä ole tapana suvaita. :kippis1:

Ja minä olen edelleenkin sitä mieltä, ettei ole toista harrastusta, jossa on näin eriäviä kantoja ja näkemyksiä. :)

Mutta poljetaan töihin tyhjällä mahalla ja syödään päivän mukaan riittävästi.
Ja lopetetaan pyöräily, jos ei paino nouse/lihakset kasva.

onko kukaan katsonut sykemittarilla että paljonko kuluu kaloreita kun on vain paikallaan. itse oon tässä tunnin ollut koneella mittari paikallaan ja välillä käynyt hakemassa kahvia, tupakalla yms.... niin näyttäää kulutuksesksi 300kcal, mikä on mielestäni kyllä paljon pelkällä "istumisella". toisaalta lepo sykekin paukkuu aika korkealla kun olen sairaana, on se kyllä muutenkin suht korkea aina. onko nää mittarit kuinka luotettavia?

miksi sie neutris kaloreita mittailet?
etkai sie oo dieetillä?

Alec sanoi:
miksi sie neutris kaloreita mittailet?
etkai sie oo dieetillä?
no en tosiaankaan oo dietillä, sain tällasen mittarin, niin huvikseni testailen.

Maso sanoi:
Jos aiot keskittyä lihaksen kasvattamiseen, niin kaikki turha hyötyliikunta pois. Joskus voi toki jonku keveän aerobisen heittää, mutta periaattessa kaikki on kasvusta pois. Sitten kun alat kiristelemään, niin kelkka käännetään toiseen suuntaan.

Olen vahvasti erimieltä. Aerobista voi huoletta harrastaa massakaudella, siitä on myös hyötyä lihastreenissä, kun on parempi hapenottokyky. Pointti on se, että on pystyttävä varmistumaan siitä, että ollaan kaloreissa plussalla. Miinuksella ei patti kasva. Periaate, että kaikki aerobinen on kasvusta pois - on yksinkertaisesti väärä.

neutraali sanoi:
no en tosiaankaan oo dietillä, sain tällasen mittarin, niin huvikseni testailen.
huh mie jo säikähin :D

Jamaha sanoi:
No tuosta olen samaa mieltä. "Statistiikan" tsekkaaminen kalorien kulumisen suhteen on kyllä takuu varmasti palkitsevaa...toisaalta kun sen 6 kilsan matkaan käytetyn kalorimäärän on kerran todennut, niin eihän se siitä paljoa muutu (jos siis vauhtia ei vaihtele merkittävissä määrin).

Myäs täällä samaa mieltä, lisättynä vielä että sykemittarista voi seurailla myös yleiskunnon kehitystä. Allekirjoittaneella esim. sykkeen palautuminen esim. 45 sek ylämäkispurtin jälkeisestä 185 bpm:stä 130:een on nopeutunu huomattavasti kun _lopetin_ röökinpolton 3 kk sitten ja aloin taas kuntoilemaan lenksuilla (+ punttia). Btw: tupakkia polttelin n. 14 vuotta.

Joskus oli niin huono kunto etten voinu tehdä punteilla isoilla liikkeillä (mave esim.) pitkiä 15-20 toistoja kun hengästyminen oli niin paha. Nyt kun on hankkinu hapenottokykyä muutoin, on paljon mukavampi alotella uudestaan punttia enemmän tosissaan. :thumbs:

neutraali sanoi:
onko kukaan katsonut sykemittarilla että paljonko kuluu kaloreita kun on vain paikallaan. itse oon tässä tunnin ollut koneella mittari paikallaan ja välillä käynyt hakemassa kahvia, tupakalla yms.... niin näyttäää kulutuksesksi 300kcal, mikä on mielestäni kyllä paljon pelkällä "istumisella". toisaalta lepo sykekin paukkuu aika korkealla kun olen sairaana, on se kyllä muutenkin suht korkea aina. onko nää mittarit kuinka luotettavia?
asetukset oli väärin eli en hoksannut muuttaa leposyke arvoja minulle oikeiksi, mikä on oleellisin osa kun kaloreiden kulutusta mitataan tuolla sykemittarilla. kulutus on nyt sellainen mitä itsekin odotin eli ilman mitään kummempia tekemisiä n,120kcal/h

Sykemittarilla tsekkasin paskalla käydessäni, kuinka pulssi hyppäsi melko lailla korkeaksi. Joten silläpä se kunto nousee :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itse aloitin kävelylenkit/aerobisen tekemisen ensi kertaa eläissäni ihan päämääränä parantaa hiukan kuntoa. Huomaa että ei ole tullut tehtyä aikoihin... 6 vuotta sitten viimeksi olen pyöräillyt töihin vakituisesti sen jälkeen ei ole aerobista tehty. Rasvaa on sitte kertynytkin aika mukavasti (toivottavasti myös lihasta siinä sivussa). No, eiköhän tästä pikkuhiljaa päästä raiteille. Aerobisen teen aamulla tyhjään vatsaan (n. 40-50 minuuttia kestää lenkissä), jonka jälkeen suihkuun ja sitten aamupalaa naamariin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom