Maso sanoi:Olen reilusti erimieltä, mutta se lienee täällä sallittua.
Kyllähän eriävää mieltä saa olla, mutta ei sitä netissä yleensä ole tapana suvaita. :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maso sanoi:Olen reilusti erimieltä, mutta se lienee täällä sallittua.
no en tosiaankaan oo dietillä, sain tällasen mittarin, niin huvikseni testailen.Alec sanoi:miksi sie neutris kaloreita mittailet?
etkai sie oo dieetillä?
Maso sanoi:Jos aiot keskittyä lihaksen kasvattamiseen, niin kaikki turha hyötyliikunta pois. Joskus voi toki jonku keveän aerobisen heittää, mutta periaattessa kaikki on kasvusta pois. Sitten kun alat kiristelemään, niin kelkka käännetään toiseen suuntaan.
huh mie jo säikähin :Dneutraali sanoi:no en tosiaankaan oo dietillä, sain tällasen mittarin, niin huvikseni testailen.
Jamaha sanoi:No tuosta olen samaa mieltä. "Statistiikan" tsekkaaminen kalorien kulumisen suhteen on kyllä takuu varmasti palkitsevaa...toisaalta kun sen 6 kilsan matkaan käytetyn kalorimäärän on kerran todennut, niin eihän se siitä paljoa muutu (jos siis vauhtia ei vaihtele merkittävissä määrin).
asetukset oli väärin eli en hoksannut muuttaa leposyke arvoja minulle oikeiksi, mikä on oleellisin osa kun kaloreiden kulutusta mitataan tuolla sykemittarilla. kulutus on nyt sellainen mitä itsekin odotin eli ilman mitään kummempia tekemisiä n,120kcal/hneutraali sanoi:onko kukaan katsonut sykemittarilla että paljonko kuluu kaloreita kun on vain paikallaan. itse oon tässä tunnin ollut koneella mittari paikallaan ja välillä käynyt hakemassa kahvia, tupakalla yms.... niin näyttäää kulutuksesksi 300kcal, mikä on mielestäni kyllä paljon pelkällä "istumisella". toisaalta lepo sykekin paukkuu aika korkealla kun olen sairaana, on se kyllä muutenkin suht korkea aina. onko nää mittarit kuinka luotettavia?