Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin tässä että
Jos kuumeessa ja flunssassa harrastaa buranan voimin seksiä voikohan sekin aiheuttaa sydänlihastulehduksen?
Voi.
lisättäköön vielä, ettei kuumetta mulla ole, eikä pahemmin väsytä eikä hengästytäkkään. Oikein syvään kun hengittää ni saattaa rintaan sattua, mutta mahtaako johtua vaan siitä et olis hermot puristuksissaa?
En halua kokeilla samaa, joten pakko se on vain opetella ottamaan vähän aikaa elämä iisisti. Onneksi ei tarvitse ihan punkan pohjalla maata, vaan normaali puuhailu ja viikon päästä jo pieni ulkoilukin ovat OK... Tällä hetkellä yleisfiilis on pelottavankin normaali, melkein tekisi mieli jo lähteä ottamaan kevyt kyykkytreeni, mutta ehkäpä se ei oikeasti onnistuisi tai olisi ainakaan hyvä idea:D.
Niin paljon kuin "arvauskeskuksia" on yleisessä keskustelussa haukuttu, ja varmaan syystäkin, niin pitää omalta osaltani todeta, että ensivilkaisun ottaneesta sairaanhoitajasta alkaen toiminta oli tällä kertaa tosi skarppia ja valitteluni eri oireista otettiin täysin vakavissaan. Päivystävä lääkärikin oli vetänyt oikeat johtopäätökset ja merkinnyt jo sairaalalähetteeseen epäilyn sydänlihastulehduksesta, vaikkei sitä mulle sinä vaiheessa suoraan kertonutkaan. Tällä kertaa siis täydet pointsit ja kiitokset julkiselle terveydenhuollolle, pelottaa ajatellakin mitä olisi voinut tapahtua jos kohdalle olisi sattunut joku "buranaa ja päivä saikkua"-linjan konitohtori...
En tiedä luitko tuota ylempää juttuani, mutta täällä kieritään samoissa tuskissa. Koko viime viikon makoilin kotona ja todellakin aika hajottavaa puuhaa on. Alkoi jo makoilun takia lihakset olla jumissa ja kävely oli sellaista tönkköä huojumista, kun johonkin lähti liikkumaan.
Minulla oli varmaan sinua paljon lievempi versio vielä, kun en joutunut olemaan yhtään yötä sairaalassa. Pari päivää vain vietin tutkimuksissa. Tai sitten ei sinullakaan ollut vielä sydän päässyt pahaksi vaan keuhkokuume oli se suurin ongelma.
Sydänultra näytti pumppaustehon laskeneen ja muistaakseni vasemman kammion alaosa ei supistunut kunnolla, eli kyllä pumpun toiminnassa ihan oikeaa häiriönpoikasta oli. Kuulosti aika vitun pelottavalta nuo ultran tulokset, mutta on kuulemma tällaisissa tapauksissa normaalia ja ohimenevää...