Toivottavasti tulee oikeaan ketjuun tämä viesti. Mulla oli viime viikon puolesta välin suunnilleen pientä flunssan oiretta, tukkoisuutta, väsymystä jne. On ollut useampaan otteeseen syksyn ja talven aikana, mutta kuumetta ei ole kertaakaan ollut. Lämmöt kun olen mitannut, niin on näyttänyt joskus 36,5 astetta, kun mulla yleensä ruumiinlämpö on 35,5 asteen luokkaa, mutta eipä tuo kuumetta ole, hieman vain hönö olo tuolloin. No asiaan, olen käynyt ihan normaalisti salilla 4 kertaa viikossa ja maastopyörällä lenkkiä 2-3 kertaa viikkoon. Eilen oli aika tukkoinen ja väsynyt olo, sekä huimasi koko päivän, mutta ajattelin että voin ihan hyvin käydä ajelemassa fillarilla, kun kuumetta ei ollut, mittari näytti 36,5 astetta, asteen yli normaalin mitä mulla on siis yleensä. Noh, ajelin 30.5km lenkin, josta suurin osa helppoa polkupätkää/ulkoilureittiä, kun heti kun lähti juurakkoon jumppailemaan ja syle nousemaan, niin tuntui että pumppu hirttää kiinni ja taju lähtee. Parin kovemman juurakko/kivikko/alamäki tykittelyn jälkeen piti pysäyttää ja pitää taukoa, kun päässä heitti niin pirusti... No, kun tyhmä ihminen olen, niin väkisin revin itseni sitten ajamaan lenkin loppuun, :face: tosin vauhdin himmasin sitten noiden jälkeen ihas perus pk/kevyeeseen pyörittelyyn.
Ton lenkin jälkeisenä iltana kuitenkin pyörrytti aikalailla ja aivan hillitön jano oli koko ajan. Myös todella rauhaton olo iski välillä. Sain kuitenkin unen päästä kiinni yllättävän nopeasti, mutta nukuin sitten rauhattomasti ja hikoilin lakanat ihan märäksi, sekä välillä suuta kuivasi todellq paljon ja tuntui todella ilkeältä, vähän kuin olisi paniikissa tms. Tänään olen sitten ollut aika kuumeisen oloinen, mutta lämpöä ei ole edelleenkään kuin tuo 36,5 astetta. Huimaa kyllä seisoessa ihan selvästi, sekä ajatus ei kulje millään. Myöskin reaktioaika on luokkaa todella hidas. Leposyke tuntuisi myös olevan koholla ja syke nousee muutenkin hemmetin helpolla. En usko, että nyt ihan sydänlihastulehdus, kun en ihan kuollut kuitenkaan ole..? Mutta voiko sydän ottaa tommosesta pahastikkin itseensä? Niin ja olen todella huono pitämään kevennyksiä treeneistä, että pientä ja välillä vähän isompaakin ylikunnon oiretta on ollut, mutta jotenkin vakuuttaa itselleen aina, että ei semmoista ole olemassa, ainakaan mulle jne...
Kirjoitin viestin puhelimella, toivottavasti on luettava.