Ei voi, jos siitä flunssasta on treenaamisesta huolimatta parantunut kunnolla. Jos taas sitkeässä mutta lievässäkin flunssassa treenaa kun "ei enää ole oikeasti kipeä", niin ei voi tietää missä vaiheessa tuo iskee jos on iskeäkseen.
Eli jos treenaan hieman flunssaisena ja sitten parantuu flunssasta täysin, niin ei se sitten enää jälkitautina myöhemmin tule? Mulla kävi niin, että olin pariviikkoa sitten viikon kipeä (pientä flunssaa, vähän kurkku kipeä jne) ja viimeviikolla olo oli täysin normaali ja treenasinkin viikon jo normaalisti. Viime sunnuntaina alkoi kuitenki pieni nuha uudestaan (räkää tulee, mutta ei muuta), kuumetta ei ole ollut koko aikana. Keskiviikkona menin tekemään aika kovan puntin, koska olo oli täysin normaali mutta vähän oli nenätukossa aamulla ja räkää tuli jonkun verran. Treeni kulki hyvin ja seuraavana päivänä olo melkein entistä parempi. Syke kuitenkin on normaalia n. 20 korkeampi ja ehkä hyvin pientä outoa tunnetta rinnassa aina välillä. (voi johtua siitä, että olen nyt lukenut näitä sydanlihastulehduksia ym. ja luulotautisena kuvittelen vain)