Syöttekö roskaruokaa?

Varmasti tarkoituksesi on hyvä mutta kun et vieläkään osaa ilmaista kuin ääripäitä ja keskustella asiallisesti niin näin käy. Sitten vielä ihmettelet ja loukkaannut kun kukaan ei ota tosissaan.
Sovitaan sitten niin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joka on helvetin huolestuttavaa, että mun viestejä paheksutaan vaikka ne tarkoittaa vaan puhdasta ruokavaliota. Sama kovassa treenaamisessa, siinä kanssa melkein sama porukka seuraa mua ja paheksuu mun viestejä. Tuntuu että periaaatteen tasolla ollaan vastaan. Jos mä olisin vastannut että vedä vaan pizza viikossa, te olisitte sitä vastaan. Eli sama mitä sanon Pakkotoistolla. Kerran erehdyin antamaan neuvoja penkkiin, mutta aika nopeaan tuli selväksi etten mitään täällä tiedä. Keskustelkaa siis keskenänne vaan, mutta älkää tahallaan seuratko mua ympäri forumia ja aina valitsette vastakkaisen mielipiteen.
Jos jotain paheksutaan, niin sun tyyliä esittää asiat. Tunnut olevan pohjimmiltaan ihan samaa mieltä kuin muutkin, eli roskaruoka ei ole terveellistä, mutta kohtuudella käytettynä se on ihan ok ja syöt sitä itsekin joskus. Jostain syystä silti teet asiasta täysin mustavalkoisen ja näet sen niin, että täällä pidetään roskaruokaa terveellisenä, suositellaan sitä ja koko ketju on ihan pelle. Mä esimerkiksi olen lukenut tätä ketjua täysin eri tavalla ja ihmettelen mistä toi sun kuva oikein on peräisin.

Huolestuttavaa on se jos susta tosiaan tuntuu, että kaikki on sua vastaan ja jokainen vastakkainen mielipide on henkilökohtainen hyökkäys sua vastaan. Sit jaottelet puolet "minä" ja "te", vaikka yritin pysyä puolueettomana. En oikein tykkää siitä, että susta tuntuu että olen jotenkin sua vastaan, koska se ei ole millään tavalla totta.

Pakko sen verran itsekin sanoa, että olen kans kovasti ihmetellyt tota, kun asioista ei voi puhua asioina vaan tulkitaan että muut ovat vihaajia jotka ovat vastaan. Vuosikaudet seuraillut Mikeä ja paljon hyvää juttua, mut jotenkin alkanut lähiaikoina oikeasti ihmetyttämään tää meininki. Ei tiedä mitä uskaltaa sanoa/kysyä, ettei sitä tulkita vihaamisena tms. Nykyään jää striimit ja videotkin katsomatta, joka on toki vähän surullista. Tätä foorumia tulee kyl seurattua päivittäin silti.

Tähän roskaruokajuttuun vielä sen verran, että näen ja ymmärrän kyllä Miken pointin tossa vallan hyvin, ketjun alkua lukiessa tulee hyvin hämmentynyt fiilis kun retostellaan roskaruoan syömisellä. Mut uskomattoman monta sivua tästä samasta ja yksinkertaisesta aiheesta on saatu juttua 😆

mut jotenkin alkanut lähiaikoina oikeasti ihmetyttämään tää meininki
Lähiaikoina on myös räjähtänyt se vihaseuraaminen. 1 eläinsuojeluilmoitus, 2 aikaa lääkärille, pizzatilaus, soittopyyntöjä useissa firmoissa, vuoden lehtitilaus. Sitä vaan hukkuu negatiiviseen ja esim tässä ketjussa ei voi keskustella asiasta, vaan lähes joka kerta se menee henkilökohtaiseksi haukkumiseksi. Ikäänkuin mulla ei saisi enää olla omia mielipiteitä edes omalla forumilla. Ja jos ne mielipiteet on kärkkäitä, niin tarkoittaako se sitä, että tässä nyt 3 tyyppiä arvostelee mua taas. Kun yksi tulee kolosta, kaikki muut seuraa ja komppaa toisiaan. Sullekaan ei riittänyt Powerhousun viestistä tykkääminen, vaan pistetään vaan lisää arvostelua.

Kirjottakaa te 90 tuhatta viestiä ja miettikää tuleeko sanottua joskus jotain väärin, tulee, joka kerta. Koska täällä seuraa mua usea nimimerkki jotka ovat joka asiassa vastaan ja se aina päätyy tähän. Mä olen sitä ja mä olen tätä. Videot ja striimit jää katsomatta, mutta on kuitenkin aikaa tulla tänne heittämään arvostelua, ettei nyt vain olis ihan se tarkoituskin.

Otahan mike vähän lomaa tästä foorumista joskus. Et vilkaise koko sivua vaikka viikkoon.

Tuskin törmäät sen viikon aikana kovin moneen "heitteriin" oikeassa elämässä.

Vai haukutaanko sut pystyyn jossain frisbeegolfradallakin joka päivä? Tai ruokakaupassa?

Otahan mike vähän lomaa tästä foorumista joskus. Et vilkaise koko sivua vaikka viikkoon.

Tuskin törmäät sen viikon aikana kovin moneen "heitteriin" oikeassa elämässä.

Vai haukutaanko sut pystyyn jossain frisbeegolfradallakin joka päivä? Tai ruokakaupassa?
Ei tietenkään kukaan uskalla tulla kadulla sanomaan, 20 vuotta odoteltu. Mutta kun oon viikon poissa, se paska on sitten edessä kuitenkin isona klusterina. Mä tiedän, että se on tosi helppo sanoa, mutta jos yhtään astutte mun saappaisiin ja mietitte tarkemmin, niin saatatte vähän ymmärtää. Suomalaiset on tosi herkkiä antaa negaa ja tosi nihkeitä antaan positiivista. Nyt 4 tyyppiä jo tässä, ja teitä tulee lisää, veikkaan semmoista kymmentä jotka tulee sanomaan saman asian kun pääsee nyt tykittämään.

Noh......Nuo on julkkiksen onkelmia.
Ja ne varmasti korostuu x100, kun julkkis sattuu omistamaan ison foorumin, jossa kaiken lisäksi itse viestittelee 24/7 ja väittelee asioista.

Milloinkohan ymmärrät että mielipiteesi ja asiasi sisältö ei ole se ongelma. Aikuiset ihmiset osaa väitellä asioista ihan asiallisestikin vaikka olisivat eri mieltä ja ovat silti kavereita sen jälkeen. Sinä sen sijaan ihan kerjäät ongelmia. Ihmettelisin suuresti jos tuollaisella käytöksellä ihmiset kunnioittaisi. On minulla ja monella muullakin mielipiteitä mutta keskustelut pysyy kumminkin (joskin vaihtelevasti) melko siivona. Jos tuntuu että sinun kohdalla joka langassa toistuu sama niin mikähän mahtaisi olla yhteinen tekijä?

Jos minutkin lasket niihin vihaajiin niin en tiedä mitä sanoa. Paksu filtteri on pitänyt olla että en anna samalla lusikalla takaisin. Nämäkin ”arvostelut” on ihan syystä mutta et meinaa kuunnella vaan kiukuttelet miten kaikki vihaa.

Videot ja striimit jää katsomatta, mutta on kuitenkin aikaa tulla tänne heittämään arvostelua, ettei nyt vain olis ihan se tarkoituskin.
Siis eihän se nyt siitä ole kiinni, etteikö olisi aikaa katsoa. Striimit varsinkin keskittyy vähintään 70% vihaajiin niin ei niitä oikein jaksa katsoa, vaikka seassa paljon asiaakin on. Harmittaa sen takia, koska näen että olet hyvä äijä ja et mitään pahaa tarkoita, mutta tuntuu että saat melkeimpä vahingossa provosoitua ihmisiä aika useasti. Ja tuntuu että näit tuon mun kommentin negatiivisena arvosteluna, jota se ei ollut. Joskus vois olla hyvä oikeasti lukea ajatuksella ihmisten kommentit ja miettiä että voisko jotain tehdä jatkossa toisin. Eikä silleen "joo sori oon paska ihminen, sovitaan sitten niin". Mut nää on vaan mun keloja, sua pitkään seuranneena tyyppinä.

Täällä pakkiksella on monipuolisesti juttua eri aiheista, välillä sit eksyy näihin "riitelyketjuihin" lueskelemaan.

Ja oikeastaan ton voisi sanoa ihan yleisesti kaikille mukaan lukien itseni, että miettikää miten puhutte ja käyttäydytte muita kohtaan. Ei tässä kukaan ole yksin mikään paha ihminen.

Joskus vois olla hyvä oikeasti lukea ajatuksella ihmisten kommentit ja miettiä että voisko jotain tehdä jatkossa toisin
Kyllä mä oikeesti nyt striimeissä käskisin niitä päänaukojiea miettimään voisko jotain tehdä toisin. On se nyt jumalauta kumma kun syy on aina mussa eikä niissä runkuissa jotka kirjottaa mitä tahansa paskaa ja sotkee chattia. Joo, eihän niissä koskaan mitään vikaa ole. Haluutko screenejä minkälaista ne kirjoittaa, sitten vois miettiä mahtaako se nega tulla sinne ihan muualta.

Vikahan on striimaajassa, eikö niin? Ja minä en tolle edes vastannut. Ihan oikeesti, jos mun pitää katsoa peiliin, niin kyllä kaikkien muidenkin pitää, syy saattaa olla joskus muissakin kun mussa. Tuonkin mulkeron provosoin vastailemalla ilmaiseksi treenikysymyksiin, mutta eihän sitä kukaan muista.

Screenshot 2021-10-31 at 20.01.56.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.02.11.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.02.29.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.02.33.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.02.38.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.05.21.jpg
Screenshot 2021-10-31 at 20.05.54.jpg

Viimeksi muokattu:
Niin siis jos puhutaan ton tason huutelusta, joka nyt ei terveeltä ihmiseltä ole peräisin, niin ei tietenkään vika sussa ole. Sen ymmärtää varmasti kaikki. Mä viittasin ehkä enemmän tän ketjun kaltaisiin sotkuihin, jossa kukaan ei ymmärrä ketään ja samaa skeidaa jauhetaan sivukaupalla.

Mutta olisiko tämän ketjun vääntämiseltä voitu välttyä, jos olisit alussa kommentoinut vaikka näin "Teillä on vahva pointti tossa, ymmärrän. Eli muistakaa kaikki aloittelevat, kohtuudella roskaruokaa ei elämäänne pilaa, vaikkei se terveellistä safkaa olekkaan. Muistakaa se hyvän ruoan merkitys!".

Mun pointti on vaan se, että pääsisit ehkä itsekin helpomalla tietyillä muutoksilla. Mutta ei sun tyylissä mitään väärää siis ole ja onpahan ainakin liikettä foorumilla.

Voin olla todella väärässä myös jutuissani, nämä ovat siis mun ajatuksia, eikä näistä kenenkään tarvi suuttua.

Jos jotain paheksutaan, niin sun tyyliä esittää asiat. Tunnut olevan pohjimmiltaan ihan samaa mieltä kuin muutkin, eli roskaruoka ei ole terveellistä, mutta kohtuudella käytettynä se on ihan ok ja syöt sitä itsekin joskus. Jostain syystä silti teet asiasta täysin mustavalkoisen ja näet sen niin, että täällä pidetään roskaruokaa terveellisenä, suositellaan sitä ja koko ketju on ihan pelle. Mä esimerkiksi olen lukenut tätä ketjua täysin eri tavalla ja ihmettelen mistä toi sun kuva oikein on peräisin.

Huolestuttavaa on se jos susta tosiaan tuntuu, että kaikki on sua vastaan ja jokainen vastakkainen mielipide on henkilökohtainen hyökkäys sua vastaan. Sit jaottelet puolet "minä" ja "te", vaikka yritin pysyä puolueettomana. En oikein tykkää siitä, että susta tuntuu että olen jotenkin sua vastaan, koska se ei ole millään tavalla totta.
Tuo hampurilais keissi lähti liikkeelle kun joku heppu sanoin vetävänsä hampurilaisia välillä. Mike kategorisoi hampparit roskaruuaksi niin nero ronnelo ja muut kävi vääntää että roskaruokaa on ok syödä ajoittain. Puhuttiin kahdesta eri asiasta ja hirmu vääntö pystyssä.

...ketjun alkua lukiessa tulee hyvin hämmentynyt fiilis kun retostellaan roskaruoan syömisellä.

Jotkut retostelevat rahoillaan, naisillaan, autoillaan, asunnoillaan, sijoituksillaan tai ulkonäöllään. Minulla ei ole varaa retostella millään noista, joten jäljelle jäävät paskalla käyminen ja (roska)ruuan syöminen, vaikken mikään Pynnös-Jesse olekaan. Ensin mainitulla ei taas ole hirveän korrektia retostella, vaikka kuulemma tosimiehet eivät välitäkään muiden mielipiteistä.

Totuuden nimessä tunnustan, että villeimistä mättöorgioistani on jo aikaa.

Mun mielestä Mike ajattelee asiat pelkästään 100% optimaalisuuden kannalta. Eli kilpa bodarin näkökulmasta. 99.9 % täydellinen ruokavalio on paska koska ei ole 100%. Sama kaava vaikuttaa olevat treeni asioissakin. Vain 100% optimoitu body elämäntapa on hyvä. Kaikki sen alla paskaa. En sano että tuo mustavalkoinen ajattelumalli on väärä. Toimii varmasti kun puhutaan ammatti urheilijoista. Mutta kun kyse enemmistöstä eli tavan harrastajista asia on toinen. Ei heillä ole halua, mielenkiintoa tai tarvetta optimoida koko elämäänsä bodauksen ehdoille. Luopua kaikista nautinnoista. Sen takia että kehitys ei heikentyisi 0.000002 %. Enkä nyt haukkunut Mikeä. Arvelen vain että hän miettii asiat eri kantilta kuin me tavikset.

Mun mielestä Mike ajattelee asiat pelkästään 100% optimaalisuuden kannalta. Eli kilpa bodarin näkökulmasta. 99.9 % täydellinen ruokavalio on paska koska ei ole 100%. Sama kaava vaikuttaa olevat treeni asioissakin. Vain 100% optimoitu body elämäntapa on hyvä. Kaikki sen alla paskaa. En sano että tuo mustavalkoinen ajattelumalli on väärä. Toimii varmasti kun puhutaan ammatti urheilijoista. Mutta kun kyse enemmistöstä eli tavan harrastajista asia on toinen. Ei heillä ole halua, mielenkiintoa tai tarvetta optimoida koko elämäänsä bodauksen ehdoille. Luopua kaikista nautinnoista. Sen takia että kehitys ei heikentyisi 0.000002 %. Enkä nyt haukkunut Mikeä. Arvelen vain että hän miettii asiat eri kantilta kuin me tavikset.
Niin ja siis vaikka puhutaankin enemmistöstä, niin big Mac on paskaa ravintoa. Se on vain fakta. Mutta taviksella se vain ei näy eikä tunnu missään esim. kerran kk vedettynä, jos muu aika mennään fiksusti.

Tässähän on siis tavallaan kaikki ollut oikeassa alusti asti, jotenkin vaan onnistuttu saamaan monen sivun vääntö asiasta😁

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom