Sovitaan sitten niin.Varmasti tarkoituksesi on hyvä mutta kun et vieläkään osaa ilmaista kuin ääripäitä ja keskustella asiallisesti niin näin käy. Sitten vielä ihmettelet ja loukkaannut kun kukaan ei ota tosissaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sovitaan sitten niin.Varmasti tarkoituksesi on hyvä mutta kun et vieläkään osaa ilmaista kuin ääripäitä ja keskustella asiallisesti niin näin käy. Sitten vielä ihmettelet ja loukkaannut kun kukaan ei ota tosissaan.
Jos jotain paheksutaan, niin sun tyyliä esittää asiat. Tunnut olevan pohjimmiltaan ihan samaa mieltä kuin muutkin, eli roskaruoka ei ole terveellistä, mutta kohtuudella käytettynä se on ihan ok ja syöt sitä itsekin joskus. Jostain syystä silti teet asiasta täysin mustavalkoisen ja näet sen niin, että täällä pidetään roskaruokaa terveellisenä, suositellaan sitä ja koko ketju on ihan pelle. Mä esimerkiksi olen lukenut tätä ketjua täysin eri tavalla ja ihmettelen mistä toi sun kuva oikein on peräisin.Joka on helvetin huolestuttavaa, että mun viestejä paheksutaan vaikka ne tarkoittaa vaan puhdasta ruokavaliota. Sama kovassa treenaamisessa, siinä kanssa melkein sama porukka seuraa mua ja paheksuu mun viestejä. Tuntuu että periaaatteen tasolla ollaan vastaan. Jos mä olisin vastannut että vedä vaan pizza viikossa, te olisitte sitä vastaan. Eli sama mitä sanon Pakkotoistolla. Kerran erehdyin antamaan neuvoja penkkiin, mutta aika nopeaan tuli selväksi etten mitään täällä tiedä. Keskustelkaa siis keskenänne vaan, mutta älkää tahallaan seuratko mua ympäri forumia ja aina valitsette vastakkaisen mielipiteen.
Lähiaikoina on myös räjähtänyt se vihaseuraaminen. 1 eläinsuojeluilmoitus, 2 aikaa lääkärille, pizzatilaus, soittopyyntöjä useissa firmoissa, vuoden lehtitilaus. Sitä vaan hukkuu negatiiviseen ja esim tässä ketjussa ei voi keskustella asiasta, vaan lähes joka kerta se menee henkilökohtaiseksi haukkumiseksi. Ikäänkuin mulla ei saisi enää olla omia mielipiteitä edes omalla forumilla. Ja jos ne mielipiteet on kärkkäitä, niin tarkoittaako se sitä, että tässä nyt 3 tyyppiä arvostelee mua taas. Kun yksi tulee kolosta, kaikki muut seuraa ja komppaa toisiaan. Sullekaan ei riittänyt Powerhousun viestistä tykkääminen, vaan pistetään vaan lisää arvostelua.mut jotenkin alkanut lähiaikoina oikeasti ihmetyttämään tää meininki
Ei tietenkään kukaan uskalla tulla kadulla sanomaan, 20 vuotta odoteltu. Mutta kun oon viikon poissa, se paska on sitten edessä kuitenkin isona klusterina. Mä tiedän, että se on tosi helppo sanoa, mutta jos yhtään astutte mun saappaisiin ja mietitte tarkemmin, niin saatatte vähän ymmärtää. Suomalaiset on tosi herkkiä antaa negaa ja tosi nihkeitä antaan positiivista. Nyt 4 tyyppiä jo tässä, ja teitä tulee lisää, veikkaan semmoista kymmentä jotka tulee sanomaan saman asian kun pääsee nyt tykittämään.Otahan mike vähän lomaa tästä foorumista joskus. Et vilkaise koko sivua vaikka viikkoon.
Tuskin törmäät sen viikon aikana kovin moneen "heitteriin" oikeassa elämässä.
Vai haukutaanko sut pystyyn jossain frisbeegolfradallakin joka päivä? Tai ruokakaupassa?
Mä uskoisin että juuri tää korostaa sitä valtavasti.Ja ne varmasti korostuu x100, kun julkkis sattuu omistamaan ison foorumin, jossa kaiken lisäksi itse viestittelee 24/7 ja väittelee asioista.
Siis eihän se nyt siitä ole kiinni, etteikö olisi aikaa katsoa. Striimit varsinkin keskittyy vähintään 70% vihaajiin niin ei niitä oikein jaksa katsoa, vaikka seassa paljon asiaakin on. Harmittaa sen takia, koska näen että olet hyvä äijä ja et mitään pahaa tarkoita, mutta tuntuu että saat melkeimpä vahingossa provosoitua ihmisiä aika useasti. Ja tuntuu että näit tuon mun kommentin negatiivisena arvosteluna, jota se ei ollut. Joskus vois olla hyvä oikeasti lukea ajatuksella ihmisten kommentit ja miettiä että voisko jotain tehdä jatkossa toisin. Eikä silleen "joo sori oon paska ihminen, sovitaan sitten niin". Mut nää on vaan mun keloja, sua pitkään seuranneena tyyppinä.Videot ja striimit jää katsomatta, mutta on kuitenkin aikaa tulla tänne heittämään arvostelua, ettei nyt vain olis ihan se tarkoituskin.
Kyllä mä oikeesti nyt striimeissä käskisin niitä päänaukojiea miettimään voisko jotain tehdä toisin. On se nyt jumalauta kumma kun syy on aina mussa eikä niissä runkuissa jotka kirjottaa mitä tahansa paskaa ja sotkee chattia. Joo, eihän niissä koskaan mitään vikaa ole. Haluutko screenejä minkälaista ne kirjoittaa, sitten vois miettiä mahtaako se nega tulla sinne ihan muualta.Joskus vois olla hyvä oikeasti lukea ajatuksella ihmisten kommentit ja miettiä että voisko jotain tehdä jatkossa toisin
Ja tämä on aivan helvetin totta. Kaikkien on hyvä katsoa sinne peiliin useasti. Jokainen varmasti löytää omasta toiminnastaan parannettavaa, minä mukaan lukien.Ihan oikeesti, jos mun pitää katsoa peiliin, niin kyllä kaikkien muidenkin pitää
Tuo hampurilais keissi lähti liikkeelle kun joku heppu sanoin vetävänsä hampurilaisia välillä. Mike kategorisoi hampparit roskaruuaksi niin nero ronnelo ja muut kävi vääntää että roskaruokaa on ok syödä ajoittain. Puhuttiin kahdesta eri asiasta ja hirmu vääntö pystyssä.Jos jotain paheksutaan, niin sun tyyliä esittää asiat. Tunnut olevan pohjimmiltaan ihan samaa mieltä kuin muutkin, eli roskaruoka ei ole terveellistä, mutta kohtuudella käytettynä se on ihan ok ja syöt sitä itsekin joskus. Jostain syystä silti teet asiasta täysin mustavalkoisen ja näet sen niin, että täällä pidetään roskaruokaa terveellisenä, suositellaan sitä ja koko ketju on ihan pelle. Mä esimerkiksi olen lukenut tätä ketjua täysin eri tavalla ja ihmettelen mistä toi sun kuva oikein on peräisin.
Huolestuttavaa on se jos susta tosiaan tuntuu, että kaikki on sua vastaan ja jokainen vastakkainen mielipide on henkilökohtainen hyökkäys sua vastaan. Sit jaottelet puolet "minä" ja "te", vaikka yritin pysyä puolueettomana. En oikein tykkää siitä, että susta tuntuu että olen jotenkin sua vastaan, koska se ei ole millään tavalla totta.
...ketjun alkua lukiessa tulee hyvin hämmentynyt fiilis kun retostellaan roskaruoan syömisellä.
Nimimerkistä päätellen taitaa olla melkoinen näky, kun sinä katsot peiliin.Ja tämä on aivan helvetin totta. Kaikkien on hyvä katsoa sinne peiliin useasti. Jokainen varmasti löytää omasta toiminnastaan parannettavaa, minä mukaan lukien.
Kyllä! Hyvin päätelty!Nimimerkistä päätellen taitaa olla melkoinen näky, kun sinä katsot peiliin
Niin ja siis vaikka puhutaankin enemmistöstä, niin big Mac on paskaa ravintoa. Se on vain fakta. Mutta taviksella se vain ei näy eikä tunnu missään esim. kerran kk vedettynä, jos muu aika mennään fiksusti.Mun mielestä Mike ajattelee asiat pelkästään 100% optimaalisuuden kannalta. Eli kilpa bodarin näkökulmasta. 99.9 % täydellinen ruokavalio on paska koska ei ole 100%. Sama kaava vaikuttaa olevat treeni asioissakin. Vain 100% optimoitu body elämäntapa on hyvä. Kaikki sen alla paskaa. En sano että tuo mustavalkoinen ajattelumalli on väärä. Toimii varmasti kun puhutaan ammatti urheilijoista. Mutta kun kyse enemmistöstä eli tavan harrastajista asia on toinen. Ei heillä ole halua, mielenkiintoa tai tarvetta optimoida koko elämäänsä bodauksen ehdoille. Luopua kaikista nautinnoista. Sen takia että kehitys ei heikentyisi 0.000002 %. Enkä nyt haukkunut Mikeä. Arvelen vain että hän miettii asiat eri kantilta kuin me tavikset.