SWAT:in pääsyvaatimukset alas tasa-arvon nimissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu mikä threadi :hyvä:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo se on just se palestiina jossa mustiin säkkeihin sonnustautuneet venäläiset Spetsnaz-joukkojen naiset potkii raivopotkui ja syöttää koirille sun pään!

Libyan Muammarilla oli tai on semmoinen henkivartiokaarti jossa on vain naisia.
Siinä taitaa olla yhtä paljon järkeä kun hänen muissakin hommissaan.

Eikös Spetsnaz ole Venäjän erikoisjoukot?
Ainakin lähempänä totuutta kuin edellinen veikkaus... :D

Tarkemmin ottaenhan Spetsnaz on yleisnimitys venäläisille erikoisjoukoille. Termin alle luetaan sekä poliisin että armeijan yksiköitä, mm. sisäministeriön OMON, ja muita joita en muista.

EDIT: Itse asiassa OMON ei ehkä kuulukaan Spetsnaziin, mutta ei välitetä yksityiskohdista.

Ainakin lähempänä totuutta kuin edellinen veikkaus... :D

Tarkemmin ottaenhan Spetsnaz on yleisnimitys venäläisille erikoisjoukoille. Termin alle luetaan sekä poliisin että armeijan yksiköitä, mm. sisäministeriön OMON, ja muita joita en muista.

EDIT: Itse asiassa OMON ei ehkä kuulukaan Spetsnaziin, mutta ei välitetä yksityiskohdista.

itseasiassa spetsnaz on yleisnimitys Venäjän erikoisjoukoille, että olin aivan oikeassa, mutta sinä selitit nytten alakäsitteet. :)

itseasiassa spetsnaz on yleisnimitys Venäjän erikoisjoukoille, että olin aivan oikeassa, mutta sinä selitit nytten alakäsitteet. :)
Joo, en väittänytkään ettet olisi oikeassa, mutta monesti vaan luullaan että Spetsnaz on erisnimi -- siis yksi erikoisyksikkö SAS:n tai vaikka Delta Forcen tapaan. Vähän sama juttuhan on SWAT:n kanssa, eli moni peräkylän pappa ja mummu varmaankin luulee sen olevan yksi yksikkö.

Mutta palataanpas asiaan, eli Gaddafin naishenkivartijoihin. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom