Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rebel^^ sanoi:Eli olis tarkotus kysyä Svedbergin sarjoista:
Millä painoilla sarjoja olisi tarkoitus suorittaa?
Kuinka usein?
Ei aivan Svedbergin-sarjaa mutta vähänsinnepäin,
http://video.google.com/videoplay?docid=3224902600571518938&q=randy+couture+training
Tossa Randy Couture ( ) tekee tangolla 4 settiä 8 toistolla per liike, tosin aina kaikki liikkeet putkeen.
Alkaa hetkenpäästä tuntua jo ihan mukavasti.
Jos ei muuta niin voi ottaa ideoita liikkeisiin vaikka peruskamaahan ne on.
Tota "poikittaismailaa" on pakko kokeilla
Suurinpiirtein tuon tyyppinen sarja. Pystylajien harrastajalle on köyrimisen vaihtoehtona "tangonheitto". Tehdään 4 sarjaa, aina 10 toistoa/liike. 1. sarjassa yksi liike ja sitten 10s tauko. Toisessa 2 liikettä putkeen, 20s tauko. Kolmannessa 3 liikettä ilman taukoja, 30 s tauko. 4 sarjassa kaikki liikkeet putkeen.
Tämä kaikki siis tangolla, liikkeina juuri nuo köpöön mainitsemat. Tehtävänä erityisest voimakestävyyden parantaminen.
Kertokaas mulle että miks 2x hauiskääntö? Ihmettelin sitä jo tossa Fighterin jutussa. Onko hauista jotenki erityisen tärkeä(okei tottakai on :D ) treenata että sitä pitää huomioida tuplasti? itse pitäisin tärkeämpänä noita kokonaisvaltaisempia liikeitä esim. rinnalleveto, pystypunnerrus, kulmasoutu jne.
Kertokaas mulle että miks 2x hauiskääntö? Ihmettelin sitä jo tossa Fighterin jutussa. Onko hauista jotenki erityisen tärkeä(okei tottakai on :D ) treenata että sitä pitää huomioida tuplasti? itse pitäisin tärkeämpänä noita kokonaisvaltaisempia liikeitä esim. rinnalleveto, pystypunnerrus, kulmasoutu jne.