Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Makuuhuone oli se kaikkein työläin. Eli sänky makaa 32 lecaharkon päällä. Vaneri on petsattu kahteen kertaan ja on paksuudeltaan 22 mm:stä. Noi harkot nostaa sänkyä noin 50 cm ylöspäin ja makuuhuoneen ikkunan alareuna on samassa tasossa petauspatjan kanssa. Tonne tason alle on hyvä piilottaa kaiken maailman roipetta kuten stiga pöytälätkä ja kaksi treenikassia..:D
Sänky ja yöpöytä on Ikean Malm sarjaa. Ton ankka cd-tornin ostin kirpparilta koska siinä oli oranssit jalat. Ja kyllähän jokaisella poikamiehellä on yksi tissijuliste seinällä...:rolleyes:

Siis mitä vittua! :eek:
Ei helvetti sentään, kaikkee te keksitte :lol2:
Mitäs jos tossa sängyllä alkaa kunnolla työstämään jotain hoitoo, kestääkö toi rakennelma edes läjässä?
Entäs jos kännipäissään hyökkää pitkälle syljelle ja unohtaa korotuksen -> jalat ja kädet kipsiin välittömästi.

Ei mut vakavasti, onko toi tyylikäs? :david:
Pyyhi nyt vittu edes pölyt tuolta sängyn alta kun on "ergonomisella korkeudellakin" HAHAHAHHAAAAA!

EDIT: Salainen kaksos-veljeni ehti ensin :lol2:

EDIT2: Anteeks, en voinu vaan vastustaa... odotin näitä kuvia vain tämän noin 6kk ajan kuin hullu puuroa. Petyin tulokseen, toivottavasti itseäsi miellyttää...

Jos itse tavoittelisin erikoisempaa ratkaisua niin korottaisin makuuhuoneen lattian ja UPOTTAISIN sängyn siihen. Tuo on tosiaan aika kyseenalainen viritelmä vaarallisuutensa lisäksi... :jahas:
(hetken kesti ennenkuin sain suustani hekotuksen lisäksi jotain järkevääkin, kolleegat kävivät tässä työpisteelläni myös ihastelemassa tuota makkaria) :lol2:

Makuuhuone oli se kaikkein työläin. Eli sänky makaa 32 lecaharkon päällä. Vaneri on petsattu kahteen kertaan ja on paksuudeltaan 22 mm:stä. Noi harkot nostaa sänkyä noin 50 cm ylöspäin ja makuuhuoneen ikkunan alareuna on samassa tasossa petauspatjan kanssa. Tonne tason alle on hyvä piilottaa kaiken maailman roipetta kuten stiga pöytälätkä ja kaksi treenikassia..:D
Sänky ja yöpöytä on Ikean Malm sarjaa. Ton ankka cd-tornin ostin kirpparilta koska siinä oli oranssit jalat. Ja kyllähän jokaisella poikamiehellä on yksi tissijuliste seinällä...:rolleyes:

Siis mitä tällä rakennelmalla oikein haetaan? Onks tässä jokin pointti? Jos on niin mikä.. Toihan kaikenlisäksi helvetin epäkäytännöllinen ja ruma. Ei pahalla,mut jokin järki näihinkin :) :jahas: :eek: :david: :lol2:

Tässä erään hyvän tuttavani makuuhuone (aikuinen pakkislainen mieshenkilö), hän saa tunnustaa jos uskaltaa:

Mutta vakavasti, tässä on pitäydytty hyvin teemassa, kuten MerZikin jo ehti kehua. Ehkä vain hieman nuoremmille sopivampi sisustus...

Liitteet

• inskan_makkari.webp
    inskan_makkari.webp
    52,8 KB · Katsottu: 1 897
Tuo sänkyratkaisu on kyllä varsin persoonallinen... Mielenkiintoiset nuo harkot, tuossa on varmaan joku oma ideansa, vaikkakin mielestäni tuo simppeli sänky olisi tyylikkäimmillään ihan tavalliseen tapaan lattialle sijoitettuna.

Edit: On tuo Hupen laittama kuva kans aika raikkaan persoonallisesta makuuhuoneesta... Jotenkin itämainen fiilis tulee tosta. Eniten kuitenkin tykkään tuosta Herra Hakkaraisesta, joka siellä seinällä lepäilee.

Ei kaadu. Vaikka kuinka olen yrittäny. Sen...hmm...jumpan takia harkkoja on neljässä rivissä eikä kolmessa. Lattian ja harkon, sekä harkon ja vanerin välissä on solumuovia joka vaimentaa ja pitää koko systeemin paikoillaan. Harkot painaa ihan pirusti ja vaneri painaa muistaakseni n 100 kiloa, niin ei ne siitä ihan heti lähde lentoon. Vanerin koko on muistaakseni 228x270 cm.
Miksi tuollainen? Olen aina halunnut tason jolla sänky on. Nyt tuli tuollainen.

Mutta onhan se kiva että Huppekin pääsi purkamaan tuntojaan. Enpä sit laita enempää kuvia. Eipähän rupea kaduttamaan kuten nyt. Kiitos ja anteeks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuossa olisi jotain järkeä jos nuo harkot olisi peitetty samanlaisella vanerilla ja duunattu jonkilaiset portaat sänkyyn. Ja jonkilainen säilytyssysteemi tuonne alle. Nythän tuo näyttää, että olisi remppa hieman vaiheessa..pölyt ja kaikki..:D

Edit: Oliko kallis sisustussuunnittelija?

Tässä erään hyvän tuttavani makuuhuone (aikuinen pakkislainen mieshenkilö), hän saa tunnustaa jos uskaltaa:

Mutta vakavasti, tässä on pitäydytty hyvin teemassa, kuten MerZikin jo ehti kehua. Ehkä vain hieman nuoremmille sopivampi sisustus...

Taidan tuntea myös kys. henkilön. Muistaakseni kys. kaksiossa nainen sai päättää makuuhuoneen sisustuksesta, ja mies puolestaan olohuoneen. Yhteisasuminen ei tainnut kestää pitkään. Saattoi hyvin johtua sisustusteemojen yhteentörmäyksestä :D

Jos olisin vanhempi, niin sit ehkä portaat joo. Tota mietittiin sillon kun tuota suunniteltiin ja päätettiin ettei tohon tule porrasta.
Samoin kävi peitelevyn kanssa. Mun mielestä noi lecaharkot on omalla karulla tavallaan tyylikkäitä ja siksi halusin jättää ne näkyville. Olohuoneessa on kaiuttimien alla samanlaiset jo ennestään. Itse olen tasoon todella tyytyväinen, edelleen.

Hinta kiinnostaisi itseäni myös. Olethan senkin jo luvannut ilmoittaa

08.03.2006, 11:19
Ens torstaina on tarkoitus tulla sisustussuunnittelijan käymään kämpillä ja laittaa mun kaksiosta kunnon poikamiesboxi. Saas nähdä millaisen se saa aikaan. Kohteena on makuuhuone ja eteinen. Olohuoneen kohdalla tyydyn vain konsultointiin. Jos jengiä kiinnostaa, niin voisin laittaa tänne kuvat ennen ja jälkeen muutoksen. Ja tietty hinnat mitä muutos tuli maksamaan. (Joutunee seisomaan pari tuntia tuulikaapissa että ne muutokset saadaan maksettua.. :itku: )

Eilen se koko viikon odotettu sisustus-suunnittelija kävi katsomassa kämppää.
:hyper:

Makuuhuoneeseen tulee leca-harkoista n. 44 cm korotettu taso jonka päälle sänky tulee. Kaksi seinää maalataan sellaisella luumun värillä ja lattiaan laitetaan musta matto plus lampaantalja (mukava aamuisin). Tästä mulla on suurimmat odotukset.

Olohuoneeseen tulee härännahkamatto ja sohvatyynyt, karhupöytä ja kaksi säkkituolia. Verhot jne. oli jo ostettu etukäteen, ja kehui kovasti mun silmää niiden kanssa. :jahas: Seinille tulee elokuvajulisteet, teemalla mustavalkea tai sininen.

Keittiön muutokset on yksinkertaiset; liitutaulumaalilla "taulu" seinään ja pleksi kattovalon ympärille.

Eteiseen tulee kenkäkaapit ja lattiaan harmaa messumatto -> halpa ja tehokas kurankerääjä.

Illalla ehdin käydä K-raudassa kyselemässä hintoja, ja tänään pitäis käydä Rautiassa saman homman takia. Laitan kuvia vasta sitten kun huone(et) on valmiita, ja samalla pyrin laittamaan kustannukset per huone mahdollisimman tarkkaan, josko niistä olisi jollekkin jotain hyötyä (ettei maksa hunajaa kun saa hiekan hinnalla).

Pysyittekö miten tuossa suunnitelmassa? Ehkä olisi itselläkin pitänyt hälytyskellojen soida jo maaliskuussa...

EDIT: Eteisen seinä kivanvärinen. Olkkarista ainakin noi frendit-poksit kajareiden päältä pois ja äkkiä.
Makkarin taulu on aika 90-lukua, Samantha Fox on aika nähty eikä ysäri ole (vielä) trendikästä...

Eilen se koko viikon odotettu sisustus-suunnittelija kävi katsomassa kämppää.
Olohuoneeseen tulee härännahkamatto ja sohvatyynyt, karhupöytä ja kaksi säkkituolia. Verhot jne. oli jo ostettu etukäteen, ja kehui kovasti mun silmää niiden kanssa. :jahas:
Tuon verhokommentin jälkeen olisin antanut itse potkut tuolle "suunnittelijalle" mikäli siis ovat noi "oranssi" tai sateenkaaren väriset verhot olleet jo tuolloin.

Pysyittekö miten tuossa suunnitelmassa? Ehkä olisi itselläkin pitänyt hälytyskellojen soida jo maaliskuussa...

Suunnitelmassa on pysytty säkkituoleja ja makuuhuoneen mattoja lukuunottamatta. Auton ostaminen hiljensi projektia omalta osaltaan ja projekti on edelleen kesken.

Miksi hälytyskellojen olisi pitänyt soida?

Olen edelleen tyytyväinen suunnitelmaan ja siinä aion pysyäkkin. Ja se mikä on mun mielestä hyvän näköistä ja minulle sopivaa, niin luulisi että minulla olisi siihen täysi oikeus omassa kodissani? Vai onko vain sinun, Huppe, mielipide oikea?

Hinnat... Nyt joutuu vetämään ulkomuistista. Tämän olin jo unohtanut. Kysykää privalla, jos joku erityisesti kiinnostaa. Mun moka.

Eli sänky makaa 32 lecaharkon päällä. Vaneri on petsattu kahteen kertaan ja on paksuudeltaan 22 mm:stä....

:eek: wtf... :lol2: :urjo:

Makkarin taulu on aika 90-lukua, Samantha Fox on aika nähty eikä ysäri ole (vielä) trendikästä...

Tuon verhokommentin jälkeen olisin antanut itse potkut tuolle "suunnittelijalle" mikäli siis ovat noi "oranssi" tai sateenkaaren väriset verhot olleet jo tuolloin.

Kuten valokuvausta enemmänkin harrastaneena tiedät, ettei millään millaan rimpula ixuksella oteta vimpan päälle kuvia.
Esim. juuri nuo mainitsemasi verhot eivät näy kuvassa lähelläkään sitä väriä miltä ne näyttävät luonnossa. Takana on oranssiverho joka muuttaa hiukan väriä ja edessä valoa läpäisevä verho. Verhot on ommeltu paneeliverhoiksi.
Ja kuvassa ei ole Sammy Fox..

Luulis sun ammattilaisena, kuvauksen osalta, tietävän ettei amatööri pääse ammattilaisen tasolle vaikka kuinka harjoittelis..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom